Unen merkitys

  • Viestiketjun aloittaja Tonttu tyttö
  • Ensimmäinen viesti
Tonttu tyttö
Okei, eli voisiko joku viisaampi selittää minulle tämän unen. näin sellaista unta, että David Bowie petti vaimoaan minun kanssani ja meillä molemmilla oli hajuvettä, vaimo pyysi suihkauttamaan hajustetta ilmaan ja sai näin selville että minä olin ollut hänen miehensä kanssa sängyssä, mutta emme välittäneet siitä, vaan lähdimme talosta ulos ja ajettiin autolla jonnekkin, en muista enää. että mitä tämä uni tarkoittaa? Olen tosin imarreltu, että Herra Bowie halusi pettää vaimoaan minun kanssani ja voitte arvata että olin pettynyt kun heräsin ja tajusin että se oli vain uni :'(
 
25 merkkiä nimimax.
Unien tulkinta on jokaiselle lopulta aivan omansa. Kaikki riippuu henkilön assosiaatioista, historiasta ja nykytilanteesta.

Ehkä kaipaat vaihtelua ja jännitystä elämääsi. Toivottavasti et kovin pettämisistä nauttinut (oi horatsu :D).

Ehkä uni kertoo myös, että pohdit tai epäilet jotain asiaa ja pääsi pyörittelee ja koettaa keksiä unissaankin parasta keinoa ongelman ratkaisuksi. (Tuo hajuvesi-salapoliisijuonne.) Onko jokin projekti käynnissä töissä tai kotona?
 

Yhteistyössä