Unelmies mies Arto <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hanipöö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hanipöö"

Vieras
4438_04.jpg

:p

Minua on ruvennut lähinnä vituttamaan nämä pariskunnat jotka hakkavat toisiaan ja sekoilevat. Tässä sitä esimerkkiä kaikille, vittu mitä urpoja ihan oikeasti.

[QUOTE="hanipöö";23330500]Ei vanha vaan just nyt tässä häiden jälkeen olivat jossain pippaloissa, joissa Tuksu löi Artsia tuopilla päähän.[/QUOTE]

Hoh hoijaa, säälittävää touhua. Menisivät hoitoon tai pois ihmisten ilmoilta kokonaan, jos näen kun tämä pariskunta leipoo jossain toisiaan turpaan niin en tee yhtään mitään, senkus leipovat.

Mä oon varmaan tosikko, kun en näe mitenkään hauskana parisuhdeväkivaltaa. Ihan samanlaisia kun matti ja mervi, ja jengin mielestä on jotenkin huvittavaa, kun nää pariskunnat hakkaa toisiaan.
Mitäs sitte, kun jollain ystävällänne tai sukulaisellanne on tollanen suhde. Naurattaako sekin?

[QUOTE="alma";23330566]Mä oon varmaan tosikko, kun en näe mitenkään hauskana parisuhdeväkivaltaa. Ihan samanlaisia kun matti ja mervi, ja jengin mielestä on jotenkin huvittavaa, kun nää pariskunnat hakkaa toisiaan.
Mitäs sitte, kun jollain ystävällänne tai sukulaisellanne on tollanen suhde. Naurattaako sekin?[/QUOTE]

Arvaa voitko tehdä yhtään mitään tämmöisen sekopää pariskunnan hyväksi, satun tuntemaan tälläisen pariskunnan mitkä hakkaavat toisiaan joka toinen viikonloppu kännissä, yleensä nainen hakkaa tätä miestä ja käy kimppuun jos mies nukkuu, välillä tämä äijä joutuu ihan oikeasti tappelemaan tämän naisen kanssa kun hän on hullu ja saa kilarit jurrissa.

On tästä heille sanottu ja oikeasti ei jaksa enää, ehkä homma loppuu kun tämä nainen tappaa miehen tai toisinpäin.

[QUOTE="Hemmo";23330611]Arvaa voitko tehdä yhtään mitään tämmöisen sekopää pariskunnan hyväksi, satun tuntemaan tälläisen pariskunnan mitkä hakkaavat toisiaan joka toinen viikonloppu kännissä, yleensä nainen hakkaa tätä miestä ja käy kimppuun jos mies nukkuu, välillä tämä äijä joutuu ihan oikeasti tappelemaan tämän naisen kanssa kun hän on hullu ja saa kilarit jurrissa.

On tästä heille sanottu ja oikeasti ei jaksa enää, ehkä homma loppuu kun tämä nainen tappaa miehen tai toisinpäin.[/QUOTE]

Ymmärrän kyllä, ettei ulkopuoliset voi tehdä mitään. Mutta silti en tajua sitä, että monen mielestä nämä toisiaan hakkaavat julkimot on jotain huippuhauskaa viihdettä. Vai hekotteletko sinä kaksinkerroin, kun tämä tuntemasi sekopää-pariskunta alkaa tappelemaan?
Joo, minuakin kyllä naurattaa nämä tuksun glamourlätinät, mutta se, että joku lyö miesään tuopilla päähän, ei vaan ole järin hauskaa.

[QUOTE="alma";23330859]Ymmärrän kyllä, ettei ulkopuoliset voi tehdä mitään. Mutta silti en tajua sitä, että monen mielestä nämä toisiaan hakkaavat julkimot on jotain huippuhauskaa viihdettä. Vai hekotteletko sinä kaksinkerroin, kun tämä tuntemasi sekopää-pariskunta alkaa tappelemaan?
Joo, minuakin kyllä naurattaa nämä tuksun glamourlätinät, mutta se, että joku lyö miesään tuopilla päähän, ei vaan ole järin hauskaa.[/QUOTE]

Satun tuntemaan näitä vanhempia ihmisiä myös ja he palaavat joka kerta sen väkivaltaisen puolison luokse, ei auta mikään vaikka väkivaltaista miestä olisi vedetty turpaan. Kyse on jostain niin mystisestä asiasta miksi joku palaa tälläisten väkivaltaisten kumppaneiden luokse.

Miten voit auttaa ihmistä joka välttelee apua viimeiseen asti ja palaa tähän samaan touhuun vaikka hänet on sieltä väkisin revitty satoja kertoja pois. Kyllä joku terapia ehkä auttaisi ja pääkopasta johtuva juttu tämä on mitä ei vaan tajua.

Yhteistyössä