Unelmien rattaat?

Nyt kaikki ratas-friikit ketjuun mukaan :cool:

Budjetti 750eur

Lapset 2v2kk ja 3,5v joten käytössä lähinnä kuopuksella ja tarve myös hyvälle seisomalaudalle.

-kääntyvät etupyörät ehdottomat (!!)
-olemme molemmat lyhyitä miehen kanssa
-asumme Helsingissä ja emme tee maastolenkkejä mutta liikumme rattailla päivittäin ympäri vuoden ja _paljon_
-rattaille tarve vähintään vuodeksi

Möin juuri pois Emmaljungan Scooterit ja jos ei parempia vaihtoehtoja keksitä niin ostan Scooter S:t tilalle. En uskalla luottaa kolmipyöräisiin, sillä kokemusta on monista ja takuuhelvetti on ollut ihan hirveetä etupyörä ongelmien kanssa.
 
no minä
Meillä on ollut lapsella kahdeksat rattaat ja nyt Emmaljunga scooter s. Ei ainuitakaan noin hvyiä rattaita ole ollu. Olen kokeillu lähes kaikki rattaat mitä myynnissä on ja ja kaikissa oli jotain"vikaa" paitsi näissä. Joko onliian rimpuloita, liian isoja, hankala kasata, lapsen huono istua, ei säätöjä, ei kunnollisia pyöriä, ei tilaa liikkua, huono kuomu, pieni tavaratila, painavat

Itse olen ollu näihin niin tyytyväinen kun pääsee periaatteessa maastossa ku maastossa. Kevyt työntää ja keulii hyvin. Lapsella tilaa joka suunnassa ja kaikki säädöt kohsillaan. Ennen kaikkea kevyet ja ketterät :)
 
Mä taas alan kallistumaan tolle puna-musta puolelle, toi pinkki on hyvä mutta toi valkonen ei yhtään iske...

Noihin kun yhdistää meidän Scooterien oman seisomalaudan niins etti on kutakuinkin täydellinen joten mitäköhän mä tässä pähkäilen ja säästän pitkän penninkin :D
 
no minä
ottaisin tuon puna-mustan. Meillä on tuo Aubergine ja ja se on kanssa kiva. Välillä näyttää mustalta, välillä ruskealta mutta useinmiten tummalta liilalta niin kuin pitää. Riippuu ian vähän valaistuksesta :) Tuolla sai useamman väri samaan hintaan :D
 
"vieras"
Ehdottomasti menee nuo hankintaan näiden nykyisten emmaljunga edgien jälkeen! Kääntyvät, kunnollisen kokoiset ja lukittavat etupyörät, heittoaisa, tukevat mutta samalla sirot, kaikki toimii.. Harmittaa etten ostanut niitä vaan nämä nykyiset..

http://www.hartan.de/produkte/kinderwagen.php?modell=topline-s&spr=eng

Mut jalkajarrulla, ei tuolla käsijarrulla (ei taideta sillä edes myydä suomessa?)!

Kuosina tämä keinonahka http://www.hartan.de/produkte/topline-s/dessins/647_g.jpg

Muitakin olis, niinkuin tuo 645(!!!), mut toi musta-puna-valkoinene olis enemmän rock..
 

Yhteistyössä