Unelmien poikamies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaktus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaktus

Vieras
Katsoiko kukaan eilen Unelmien poikamiehen uuden kauden ekaa jaksoa? Mitäs tykkäsitte siitä miehestä? Ei oikein ollut minun makuun.

Ihan hullu se 'lisääntymishaluinen' lääkärinainen :D

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Voi ei, joko se alkoi |O
Eli en sit muistanu kattoo :/

Juu alkoihan se. Ei siinä mitään muuta ihmeellistä ollut, mutta tosiaan yksi muija rupesi heti puhumaan sille könsikkäälle, että on 'lisääntymisvaiheessa'. Mies ei tietenkään valinnut häntä jatkoon ja muija meni vielä tivaamaan perään, miksi häntä ei valittu. Ja itkeä pillitti siinä ja marisi toisille naisillekin. Aika nolo tyyppi, erittäin epätoivoinen sinkku... =)

Komeempiakin miehiä maa päällään kantaa, mut ei tuosta nyt silmät säry, kun sarjaa seuraa B) Varmasti mielenkiintosia vääntöjä naisten kesken vielä tiedossa, hyvää esimakua anto eilinen lääkärineidon pimahtaminen :kieh: :laugh:

Mä voisin kans googlettaa jo voittajan, jos vaan joku vois antaa mulle tän tämän kertaisen miehen nimen. En sitten yhtään muista sitä...

Muistaisko joku? (ei siis tarvi kertoa muuta kuin tuon äijän nimi, loput löydän kyllä itse) :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mä voisin kans googlettaa jo voittajan, jos vaan joku vois antaa mulle tän tämän kertaisen miehen nimen. En sitten yhtään muista sitä...

Muistaisko joku? (ei siis tarvi kertoa muuta kuin tuon äijän nimi, loput löydän kyllä itse) :)

Travis Stork

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Travis Stork, mut et sit paljasta sitä täällä |O

Ok, kiitos. :) Ja lupaan etten kerro.

Heh, mutta sen kai saan sanoa, että mä oon huono povaaja.

Mä kun kattelin sitä eilen, niin ajattelin, että no toi nainen ei ainakaa sovi tolle :D Mutta sehän sen sitten "voitti". :D:D:D

Yhteistyössä