'Unelmavartalosta haaveilevat 2009'

Tervetuloa kaikki mukaan, jotka kamppailette painon kanssa & haluatte keskustella muustakin kuin painonpudotuksesta!

Yritän päivitellä listaa kerran viikossa, mutta tällä hetkellä koulutehtävät, työt & käsityöt vievät suuren osan ajastani. Joten jos päivitys ei perjantaisin tapahdu, niin elekee siitä suuttuko!

Punnituspäivä on perjantai.
Ilmoita silloin:
  • Aloituspaino
    Tavoitepaino
    Pudotusta/Viikko

Tervetuloa uudet sekä vanhat keskustelijat mukaan! :flower:


https://acrobat.com/#d=GYlgUUMcHrIRz4eLavjOkw
 
Red Dragon: hyvä että jaksoit kasata uuden pinon :flower: :) Tsemppaa tää kuitenkin tota painon pudotusta, kun käy lukemassa miten muut on tiputtanu ja osa päässy jo tavoitteeseen... jos sitä itekkin jonain päivänä :D

aloituspaino:72kg
paino nyt: 64,2kg
muutos/vko: -300g
 
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 78,8 kg
Muutos/Viikko: ?? g
BMI (edellinen lukema): 27,6

Ilmotellaas vaikka välillä näitä miunkin lukemia. Tuossa tää paino vaan nyt hilaa ja motivaatio on kateissa. Pitäs jaksaa kuntoilla mutta kun ei vaan jaksa. :( No ehkä se taas jossain vaiheessa iskee, onhan tuota pudonnut jo melkein 15 kiloa että melkoisen hyvin kuitenkin.

Tsemppiä vaan kaikille muillekin ja Red Dragonille kiitos uudesta pinosta. :heart:
 
hammyy: Ja kyllähän tääkin on mulle ihan kivaa puuhaa, kun vain kerkiäis koneella olemaan. Mutta nuo käsityöt vie mun suurimman osan ajasta :whistle: .

Angel Eyes: Kyllä sie oot hyvin pudottanut! :flower: Ja kyllä se motivaatio tulee takaisin ja entistä isompana :hug:

--

Itsellä ei ole ollut motivaatio liikkumiseen eikä muutenkaan painonpudotukseen. Kyllä jos vaikka nyt perjantaina kävisi hirveät lukemat katsomassa vaa'alla: +70 kg (pyörien meen kohta etiäpäin), ja yrittäis itselle löytää sen motivaation.. Mutta minä tykkään liikaa herkuista.. Ja roskaruoasta..

--

Kun te edellisessä pinossa puhuitte menkkojen poisolosta/sotkeutumisesta.. Ni mulla varmaan tämä ylensyönti (heh, no ei nyt sentään) on saanut kierron sekaisin.. Viime kuun 29. päivä alkoi menkat ja viikon kerkesin about olee ilman menkkoja.. Ja viime viikon tiistaina alkoi vuoto, jonka huomasin vessassa käynnin yhteydessä vain.. Soitin jo neuvolaankin, että mistä helv on kyse.. Ni nla-täti, että munasolu on irronnut, ja kyseistä vuotoa kestää muutaman päivän..

Noh.. Kyllähän me sitä neljättä yritetään (ehkä..kai), mutta kun se vuoto alkoi sitten lisääntyy ja viikon kesti.. Nyt on sitten valkovuoto alkanut :$ ..

Eli menkat varmaan taas ensi viikolla alkaa, ni mulla on menkat kahdesti kuukaudessa.. :$

--

Mutta nyt jatkaa hommia, ni päästään lähtee mökille.

--

hammyy & Angel Eyes:
Saitteko työ tuon linkin auki & aukesiko sieltä sellainen alkeellinen taulukko?
 
RD Kyllä miulla aukesi tuo linkki, kun vähän aikaa odotteli. Eli toimii :)

Unohtukin tuosta kierroista vastata NinniNuppuselle. Elikkä miulla ei siis ole ollut tuollasta pitkää kiertoa, vaan päin vastoin lyhenee koko ajan. :eek:
Oon miettiny että johtuuko tuosta painonpudotuksesta vai mistä. Kun menkat alkoi synnytyksen jälkeen niin kierto oli 30 päivää ja miulla on aina ollut säännöllinen kierto.
No pikkuhiljaa on nyt hiipinyt tuonne 26 päivään ja viimeeksi sitten odottelin menkkoja noina päivinä niin olikin 32 päivää kierto. Olin jo ihan varma että raskaana olen, joku varmaan saattanu tuolta vauvakuume osiosta miun testeistäkin löytää kuvia... :ashamed:

Eli kierto on ihan sekasin, tosin ei se niin haittaa kun meillä ei tosiaan mitään vauvaa yritellä, mutta ois silti kivaa jos vaikka tietäisi millon ne menkat sieltä alkaa. :kieh:
 
Voisko päästä porukkaan? Tänään kävin vaa'alla ja huomasin että viisi kiloa on hiipinyt takaisin siitä mitä sain jo raskauden jälkeen pudotettua. Tahdon takaisin viisikymmenluvulle.

Aloituspaino: 64,3 kg
Paino nyt: 64,3 kg
Muutos/Viikko: 0 g
BMI (edellinen lukema): 24
 
Heipsan vaan kaikille! :wave:

Enpä sitten kerinnyt viime viikolla mittoja ilmoittelemaan, mutta tällä viikolla taas menossa mukana. :D Muutto on nyt takana päin ja kotikin jo melkein valmis.

Oon miettiny, että pitäisköhän mun muuttaa tuota tavoitetta, kun en todellakaan tule tuohon 60kg pääsemään. :/ Jospa yrittäisin ensiksi vaikka päästä alle 70kg. ;) Hieman realistisempi tavoite. :LOL: Eli RD voit muuttaa tavoitteeksi tuon 70kg. :D
 
RD: mulla ei auennu toi linkki... mutta mulla on kyllä koneessa pientä vikaa :/ huomenna pitäs kaverin tulla kattomaan tätä, kun ei toimi niin kuin pitäs.

Saa nähä mitä toi paino huomenna näyttää, kun kauhee väsymys iskeny päälle. Vaikka miten kittaa kahvia, niin tuntuu vaan, että väsyttää. Taitaa olla taas raudan puutetta, kun oon taipuvainen siihen. Täytyy käydä kipaseen rautakuuri apteekista, jospa se sillä sitten :)
 
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 78,1 kg
Muutos/Viikko: -700 g
BMI (edellinen lukema): 27,7 (27,9)

Kivasti tippunu nyt, jos tästä vaikka saisi uutta kimmoketta tähän laihduttamiseen. Tässä olisi vielä kuukausi aikaa tiputella tuo 6 kiloa, sit ois kolmekymppiset ja pitäsi olla tavotteessa. Ei ihan taida tapahtua. :D
 
Taas meinasi unohtua koko punnitseminen... :ashamed:

Tänään aamulla punnitut tulokset.

Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 74,5kg
Muutos/vko: +800g
BMI: 25,7


Nyt alko ottamaan päähän tämä junnaus/ painon nousu. :headwall: ARGH!! |O
Miten ihmeellä saisi itseään niskasta kiinni ja pianon putoamaan?
 
tuplaäippä: Tervetuloa! :flower:

Päivittelen viimeistään huomenna, koska nyt on ollut vilinä viikonloppu ja tänään vietiin esikoinen foniatriselle osastolle viikoksi. Hoitojakso nyt, niin en oo kerennyt.

Mie painan varmaan kohta jo 75 kg.. Ku on tullut tosiaan roskaruokaa ahmittua joka ilta.. Mutta itse oon päättänyt, että mä aloitan tammikuussa kunnon dieetin. Ei tästä muuten tuu mitään.
 
NN: Voimia! :hug: Ilmoittelethan aina välillä minulle kuulumisiasi?

hammyy: Nyt uuden vuoden kunniaksi laitat jonkin tavoitteen & tiukka itsekuri! :hug:

Nyt minun täytyy kaikille todeta, että minä jään pois tästä pinosta.. Olen pieniin päin (ARCATHA: Tästä ei sitten kerrota kenellekään! :D)
Joten minun laihdutus yritykset jää väliin. Ei ihmekään, että ruokahalut kasvoi.

Tsempit kaikille!

Onnellista Uutta Vuotta 2010 kaikille!
 
haudi mä olen takas ruodussa! :wave:

poikane synty 17.12 09 ja hyvin meni.. 36 minuuttia ja ilman ponnistuksia vaik olikin alatie hommeli..

poika kasvaa ja komistuu koko ajan.. ja mie olin ennen synnytystä 112.8 ja nyt vaan 100.8..joten on hiukan aihetta :D tai jopa :LOL:

kevyesti kohti kevättä ja silleen.. pakkaset kun hellittää niin hipsin lenkille.. :wave:
 

Yhteistyössä