'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - LOKAKUUSSA'

[color=#FF7F00 ]Tervetuloa Kaikki halukkaat tähän pinoon pudottamaan painoa ja keskustelemaan niitä näitä! Varsinkin tuolta odotuspuolelta, josta tämä idea lähti liikenteeseen ;)

Tässä pinossa mennään eteenpäin niin kauan kuin on osallistujia.

Punnituspäivä on perjantai.

Ilmoita lähtöpaino ja oma tavoite, johon pyrit.

Tässä pinossa ei pipo päätä purista ja rennolla meiningillä mennään eteenpäin :D!

Heinäkuun löpinät löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1452683 Elokuun puhinat löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1478102
Syyskuun keskustelut löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1506262
[/color]




Mukana:

Angel Eyes
Aloituspaino: 93 kg
Tavoitteena: 73 kg


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
BMI: 40,9


Emiliina
Aloituspaino: 59,8 kg
Tavoitteena: 58 kg


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI:26


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Tavoitteena: 60 kg


Minjaana
Aloituspaino: 122,9 kg
Tavoitteena:110 kg


Misandra
Aloituspaino: 70 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 25,7

muksuja 3
Aloituspaino: 72 kg
Tavoitteena: 65 kg


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 28,3


Pamu k
Aloituspaino: 58 kg
Tavoitteena: 56 kg
BMI: 20,5


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Tavoitteena: 65 kg
BMI: 25,9


Selis
Aloituspaino: 76,2 kg
Tavoitteena: 70-72 kg
BMI: 25,8
=> Pieniin päin :heart:


äiti88
Aloituspaino: 68,2 kg
Tavoitteena: 60 kg
Aloitus BMI: 23,6
Tavoite BMI: 21


äiti eteläsuomesta
Aloituspaino: 76,8 kg
Tavoitteena: 70 kg






LOKAKUU

Viikko 39

Angel Eyes
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 81,7 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI (edellinen lukema): 28,7 (29,1)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt:: 67,4 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 27 (27)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 65,7 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 73,4 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI (edellinen lukema): 25,3 (25,5)


Selis
Aloituspaino: 76,2 kg
Paino nyt: 73,3 kg
Muutos/Viikko: -900 g
BMI (edellinen lukema): 24,8 (25,1)



Viikko 40

Angel Eyes
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 78,8 kg
Muutos/Viikko: -2,9 kg
BMI (edellinen lukema): 27,9 (28,7)


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 111,4 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI (edellinen lukema): 35,6 (35,7)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 65,5 kg
Muutos/Viikko: -200 g



Viikko 41

Angel Eyes
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 79,5 kg
Muutos/Viikko: +700 g
BMI (edellinen lukema): 28,2 (27,9)


Viikko 42

hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 66 kg
Muutos/Viikko: -500 g


Viikko 43

Angel Eyes
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 78,3 kg
Muutos/Viikko: -1,2 kg
BMI (edellinen lukema): 27,7 (28,2)


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 110 kg
Muutos/Viikko: -1,4 kg
BMI (edellinen lukema): 35,1 (35,6)


 
Uusi pino perustettu ja huomenna saadaan ensimmäiset tämän kuun tulokset. Itsellä on varmasti plussaa edellisiin lukemiin, ku viime viikon tulos oli huimasti plussa.. Sen se teettää, ku syö päivästä päivään vain roskaruokaa :ashamed:
 
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 78,8 kg
Muutos/Viikko: -2900 g
BMI (edellinen lukema): 27,9(28,7)

Joo, tosi terveellisiä lukemia taas. :/ Ei oo yhtään ruoka maistunut kun niin paljon stressiä tuon töihin menon kanssa. Tuntuu vaan koko ajan että vatsalaukku kääntyy ympäri...

No ehkä tän päivän jälkeen helpottaa, tosin painon ei ehkä tartteis nousta. :p

Tsemppiä muillekin.
 
AE: Ootko syöny mitään kuluneella viikolla!? :eek: :eek: Kerro mullekin millä tavalla laihdutat! Haluun miekin tuollaisia pudotuksia. :D

Omaa napaa sen verran, että unohdin punnita itseni tänä aamuna. :headwall: Uskon kyllä plussaa tulleen, herkuttelua en osaa nyt lopettaa ja tuntuu, että muutenkin ruokahalu on liian kova ja itsekuri aivan nollassa. |O Kyllä mielellään olisin vaikka syömättä, jos putoaisi 3kg viikossa. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NinniNuppunen:
AE: Ootko syöny mitään kuluneella viikolla!? :eek: :eek: Kerro mullekin millä tavalla laihdutat! Haluun miekin tuollaisia pudotuksia. :D
No enpä kyllä kauheesti oo syöny, että en tiiä onko kovinkaan terveellinen pudotus. Todennäkösesti plussaa sit ens viikolla. ;)

Hyvä laihdutusresepti, paljon stressiä, että ei voi syödä, pari koukuttavaa kirjaa että ei muista syödä, koira jota pitää lenkittää ja lapset jotka vaatii ulkona oloa. :D
 
Heippa kaikille ja ihanaa syksyä! =)

Täällä olen pitänyt hiljaiseloa. Kuukauden päivät olen ottanut ihan rennosti, nyt viikon ajan ollaan isännän kanssa käyty päivittäin lenkillä. Viime päivinä ollaan saatu jopa juoksuaskelia matkaan mukaan. :)

Nyt olen lisäksi ollut reilu neljä viikkoa polttamatta. :)

Ja näillä mentiin tänä aamuna;


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 111,4 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI (edellinen lukema): 35,6 (35,7)
 
hammyy & Arcatha: Kiva kuulla teistäkin! :hug:

Minä en ala.. Minun puntari on Wii Fit.. Ja se jo toistamiseen ilmoitti, että vaihda paristot, vaikka viime viikon lauantaina ne vaihdettiin.. :( Nyt olisi ollut jo kiva tietää kuinka paljon on plussaa ja kuinka paljon pitää pudottaa, että olen siellä 65 kg.. Jonne on hurjasti matkaa.. DAMN!!!
 
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 79,5 kg
Muutos/Viikko: + 700 g
BMI (edellinen lukema): 28,2 (27,9)

Plussaahan sieltä tuli niinkuin uumoilinkin, nyt olin kuitenkin syönykkin jotain. :D Täällä pukkaa menkkaturvotukset päälle ja viikonloppuna mein Annilla oli 1-vee syndet niin tuli vähän herkuteltuakin. Varmaan siis myös plussaa ensi viikollakin.

Nyt on taas ollut vähän motivaatio kateissa, vielä pitäs se n. 10 kiloa puristaa.
Hienoa että jollain sentaa oli pudotustakin, hyvä Arcatha. :) Ja hammyylle ja RD:lle tsempit.
 
AE:Kiitos tsempeistä. Päivittelen listaa varmaankin viikonlopun aikana, koska tänään vanhimmat tytöt menee mökille yökylään, joten ollaan miehen & Milkan kanssa sitten keskenämme.

Itsellä oli +500g kolmen viikon takaisesta tuloksesta.. Taas aloituspainossa: 67,8 kg. Tämä viikko on mennyt jo ihan ok.. Kun vain saisin ruoan pois mielestäni. Koko ajan tekisi mieli vain syödä :ashamed: . Kerran viikossa käyn tyttöjen + siskoni kanssa uimassa. Ja yleensä tulee 650m uituakin :). Eihän tuo paljoa ole, mutta edes jotain. Salille en ole kerennyt ja tuskin kerkiän vielä ensi viikollakaan.

Mutta kyllä tämä tästä, sitten joskus.
 
aloituspaino: 72kg
paino nyt: 66kg
muutos/vko: +500g

äääää |O tää paino vaan pyörii viikosta toiseen 65-66 kilon välillä!! nyt on pakko koittaa tsempata itteensä ja saada toi paino tippumaan. Tulee varmaan syötyä jotenkin väärin, täytyy alkaa taas tarkemmin kyttäämään syömisiä.
 
hammyy: Tuo on niin tuttu tunne. Itseni paino näköjään junnaa 67-68 välillä.

Eilen kävin pitkästä aikaa ladylinella. Kävin pilateksessä. Silloin, kun aloitin ladylinella, ni kävin pari kertaa pilateksessa, mutta jotenkin ei ollut minun juttu. Eilen ryhmänohjaaja veti tunnin hyvin. Oli ihan erilainen ja jos kerran viikossa kävisi pilateksessa. Mutta, kun ohjelma loppuu ja vaihtuu uusi, niin sitten on taas oma juttunsa.


Kerran viikossa olen käynyt tosiaan myös uimassa, mutta tuo ruokapuoli pitäisi saada kuntoon.. Mä syön teidän kaikkien puolesta.. Ruokahalut on ihan hirveät.. :ashamed:
 
Olen kyllä itseäni punnitellut, mutta unohtanut tänne ilmoitella..
Pitänee perjantaina sitten ilmoittaa virallinen tulos taasen :)
Tänään pääsin alle 110kg:n! (sitten kuitenkin nousee perjantaille kun kierto lähenee loppuaan)
 
Siis ihan mielettömiä pudotuksia Arcatha & Angel Eyes. Minä tarvitsisin tuollaisiin lukemiin jo jotain ihme tabletteja tai jotain.. Mutta onnittelut teille hienoista pudotuksista! :flower:

Tämä viikko on ollut jo parempi ruoan suhteen.. Ehkä vähän. Mutta en uskaltanut vieläkään nousta vaa'alle. Annan tilanteen hieman tasoittua & sitten jossain vaiheessa.. Koska haluaisin nähdä pudotusta enkä lisäystä.
 
Kohta on jo marraskuu, enkä ole saanut pudotettua yhtään. Hyvin on mun itsekuri kestänyt :LOL: :LOL: . Miten olen voinut/pystynyt laihduttamaan puolessa vuodessa 12,3 kg.. Ihan mieletön tulos ja nyt en ole edes 10 kk:ssa pudottanut yhtään :(. Junnaa ees-taas.. Mutta omaa syytä kaikki, joten eihän tästä voi kun itseä syyttää.
 
Heippa!Piiiiiitkästä aikaa :wave: :ashamed: Mua ihan hävettää kun en oo käyny täälä muuta ku lukemassa teiän parin uutisia...Onpas hiljentyny täälä muittenkin meno?!Mikäs nyt syynä? :eek: Mulla on vaan oma saamattomuus.Paino jojoilee ja nyt viime lukema pitkiin,pitkiin aikoihin oli 67,2kg =) Eli sentäs -200g,pudotusaika kuitenki kauemmin kun sen viikon!En mä saa koskaan nähdä sitä 60kg lukemaa |O |O
Nytpä oon sitten miettiny että PITÄISKÖ turvautua johonki laihdutustuotteeseen?! :attn: Mitä mieltä esim.Herbalifestä,Nutriletista,yms.?Onko kokemuksia tietoa tehoista ja/tai vaaroista?Kaipaan nopsaan tietoa noista.Mulla alkaa oleen niin epätoivonen olo..... :'(
 
Hei! Saisko liittyyä? tosin hieman epäröiden... nimittäis olen vaikeasti masentunut eikä mikään kiinnosta, ylipainoa kuitenkin on ja tiedän että minun pitäisi laihduttaa mutta ykdin se ei ainakaan onnistu ja tarvitsen siihen muiden tukea ja zemppiä!30kg ois puotettavaa, kunhan motivoituisin. ilmoitelkaahan...
-Natrium
 
Luulis että aina tänne uudet on tervetulleita,ei tarvi yksin olla kilojen ja"murheiden"kanssa :flower: =) RD'hän tuo on ketä meitä täälä päivittelee,mutta omasta puolesta voin toivottaa sut Natrium tervetulleeksi :hug: Ilmottelet vaan nuo alussa mainitut tiedot ittestäs ja punnitset ja ilmottelet tietojas sit perjantaisin :wave:
 
epätoivoinen myös Mie joskus oon kokeillu jotain tuollasta laihdutusvalmistetta, sitä sai apteekista, nimiä en muista. Kokemukset siitä oli aika huonoja, maistui niiiin kauheelle että eihän sitä voinu syödä. :x Mut luulis että noilla saa painoa alaspäin, tosin en tiiä että miten pysyvää on sit tuo pudotus...

RD Tsemppiä siulle, kyllä se paino siitä alkaa pudota. Miekin oon nyt syöny melko tavallisesti, mutta vaan tooosi paljon pienempiä annoksia kun aikasemmin. Hitaastihan tuo laskee mutta suunta on sentään oikea. Ja tosiaan noista isoista pudotuksista, niin miulla saattaa paino heitellä yhen päivän aikanakin melkein 2 kiloa suuntaa ja toiseen, joten ollu taas hyvä päivä kun tuota painoa ilmottelin. :D

Arcatha Hieno pudotus. :flower:

Natrium Tervetuloa. :hug:
 
jätin viime perjantain väliin sitten jälleen... ei enää tee mieli noustakkaan vaa`alle, kun pyörii samoissa luvuissa vaan. Täytys jollain konstilla saada taas motivaatio nousemaan. Loppu painon tippuminen täysin sen jälkeen, kun kävin laittamassa hormonikierrukan. Oli kauheeta väsymystä alkuun, mutta nytten olo jo paljon pirteempi, jospa se tästä taas :)
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! :wave:

Olen kyllä nyt tosi nolona... En ole käyny ilmoittelemassa lukujani moneen viikkoon. :ashamed: Mutta tosiasia on tämä, ettei kiinnosta ilmoitella lukuja joissa ei tapahdu MITÄÄN muutosta. Muutaman sadan gramman heittoja ylös ja alas. :/ En ole kyllä laihduttanutkaan. En vain saa itseäni niskasta kiinni... :snotty: Varmaan osaksi asiaan vaikuttaa marras-joulukuun vaihteessa oleva muutto. Ei ole vain yksinkertaisesti aikaa ja innostusta enää siihen suuntaan. Tai intoa on, mutta se ei yllä sieltä ajatuksen tasolta tekemisen asteelle. :headwall:

Arcathalla ja Angel Eyesilla hyviä pudotuksia tullut viikosta toiseen. HIENOA! (Ehkä vähän kadekin teille... ;) )
 

Yhteistyössä