Unelmapaikka mennä naimisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaa!

Vieras
Mikä olisi tai oli, sun mielestä ihan täydellinen paikka mennä naimisiin? Jos ei olisi rahasta tai mistään sellaisesta kiinni, niin missä pitäisitte hääjuhlanne? :) Mä saan pitää unelma paikassani, mutta en halua sitä tässä paljastaa ettei mua tunnisteta ;)

No mä olen jo naimisissa, mutta jos en olis, niin Utön majakan kappeli
http://www.uto.fi/2.0/sights.php?lang=fi&sub=lighthouse

bild11_stor.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä kans niin salainen unelmapaikka että en sitä tässä kerro,ei pystytä kutsuun edes ketään vieraita ettei meidän unelmapaikka paljastu :|
Meillä ei kerrottu es papille. :D

Jostain syystä jatkot oli vähän hiljaset. En tiä miks.

Olkaa vaan sitten ilkeitä ja lapsellisia. En halua paljastaa paikkaa koska tiedän siskoni ja useiden ystävien palstailevan ja ne arvaa heti, jos kerron paikan, että kenestä on kyse. Halutaan miehen kanssa, että naimisiinmeno on sitten yllätys kaikille tutuille (ovat jo vuosia meitä siihen patistaneet) joten en sen takia, halua sitä paljastaa. Tai mustana tehdä tätä aloitusta koska mun nikki on tuttujen tiedossa. Ulkomailla me kyllä mennään :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap närkästyi:
Olkaa vaan sitten ilkeitä ja lapsellisia. En halua paljastaa paikkaa koska tiedän siskoni ja useiden ystävien palstailevan ja ne arvaa heti, jos kerron paikan, että kenestä on kyse. Halutaan miehen kanssa, että naimisiinmeno on sitten yllätys kaikille tutuille (ovat jo vuosia meitä siihen patistaneet) joten en sen takia, halua sitä paljastaa. Tai mustana tehdä tätä aloitusta koska mun nikki on tuttujen tiedossa. Ulkomailla me kyllä mennään :D
No kyllä se vähän vie ketjulta pointtia, jos ei voi kertoa. Eihän sitä nimenomasta paikkaa tarvi kertoa, voihan sitä nyt sanoa vaikka että "keskiaikaisessa linnassa Keski-Euroopassa" tai "hiekkarannalla Aasiassa", ei nyt osoitetta tarvi antaa. Ja ellet nyt oo avaruussukkulassa menossa naimisiin, niin tuskin mitään niin ainutkertasta ettäkö noin epämääräsillä merkeillä kaikki sukulaiset heti tunnistaa.

Ja jottei menis ohi aiheen, niin mun unelmapaikka ois luonnon helmassa rantakalliolla auringon noustessa, ehdottomasti Suomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja syysusva05:
:laugh:

mie eikä mieskään unelmoi viettävänsä häitään perinteiseen tapaan vaan tehää se salaa maistraatissa ja vietetään mahdollisesti se päivä kaksin:) Siinä meitin unelmaa

Mekin päädyttiin tähän vaihtoehtoon, että kaksin ollaan eikä pidetä suuria juhlia :) Kyseltiin jo Vanajanlinnastakin koska ajateltiin jos pidettäisikin suuret juhlat mutta yöpyminen siellä olisi ollut niin kallista että harva vieras olisi ollut halukas sellaista summaa maksamaan ja matkaa sinne kuitenkin niin paljon, että olisi ollut pakko olla yötä :/

Ei mulla kai täällä tuttuja oo,,, ja sama se jos onkin. Mentiin naimisiin Kreikassa Apollonin temppelin raunioilla. Merimieskirkon pappi vihki. Meille täydellinen paikka! :heart: :heart: :heart:

No jos mä paljastan sen verran että merellä ja mieheni synnyinmaan rannikolla :) Ei me kuitenkaan vielä tän vuoden puolella olla menossa eikä kukaan tiedä noista kahdesta muusta vaihtoehdosta joten ehkä mua ei tunnistetakaan tai muisteta enää sitten kun tämä on ajankohtaista ;) Haaveileeko kaikki muut ihan kotimaisista kohteista?

tuo Utön majakan kappeli näytti tosi kivalta ja kauniilta sillain karulla tavalla.
Meillä oli tarkoituksena mennä Hawaijilla naimisiin, mutta sitten kohtalo päätti toisin :D

Yhteistyössä