Unelmamies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Humputellessahan se meni juu =)

Vai kevätaurinko, kyllähän se joo saa vähän vipinää kinttuun. Tuhmasta tuli mieleeni että tulisitko unelmanainen tänne viereen ? Rutistaisin ja tutkistelisin, vähän sieltä sun täältä...

Tottakai tulen kun Heimo minua pyytää...Kiedon käteni ympärillesi ja silitän säärelläni takareittäsi. Tunnen lämpimän hengityksesi niskassani. Työnnän käteni paitasi alle ja hyväilen lämpöistä ihoa ja lihaksiasi...jospa otetaan tää paita ihan kokonaan pois...Tunnet kovat nännini paljaalla ihollasi minun paitani läpi. Kouraiset peppuani kovaa molemmin käsin ja ynähdän...olen niin märkä...Työnnän sut sohvalle istumaan ja tulen päällesi, suutelen sinua...Pilluni sykkii kuumana, haluaisin sun kuumaa patukka sinne sisään heti nyt...

Murh...olisinkin terassilla kevätauringosta nauttimassa...sinä vastapäätä. Tuijottelisin silmiin ja hieroisin sääriäsi pöydän alla...ylemmäs kohti reisiä siirtäen hametta hitaasti ylemmäs paljastaen ihoa yhä lähempänä kohdetta...

Katselisin kuinka sinusta näkyisi selvästi kuinka tilanteen peittäminen ympärilläolevilta käy koko ajan yhä vaikeammaksi =)

Juu....kuulostaa ihan hyvältä...Jäähileinen juoma kädessä ja kuuma aurinko lämmittämässä...Mihin suunnataan terassilta? Mua huvittais panna sua ihan kunnolla...hitaasti ja kauan...

Terassilta, hmm, ehkä ulkoilmatouhut ei sovellu nautiskeluun ;)

Mitenkäs olisi pohjoisrannan vene? Sopivan lämmintä, rauhallista ja tunnelmallista makuukajuutassa mutta riittävästi tilaa viilennellä sopivasti lämmenneitä tunteita...Otan sinua kädestä ja lähden viemään kohti venettä. Noustessasi ylös hivutat virnistellen hametta alaspäin, heh. Hame pukee ihanaa peppuasi ja lantiotasi upeasti, ja melkeinpä tekee mieli unohtaa hitaasti ja kauan, ja ottaa ensimaistelut pikaisena espan terassia vasten...mutta hyväähän kannattaa tunnetusti odottaa...

Mä en nyt taida kyllä jaksaa odottaa...Livahdetaan ensiksi pikapanolle tuohon läheisen ravintolan vessaan naisten puolen koppiin. Suutelen sua kunnolla ja vien kätesi hameeni alle ja vedän pikkuhousuja sivuun...löydät ihan litimärän mirrin... Nostan jalkani vessanpytyn päälle ja hivelen jalkoväliäsi. Suutelet kaulaani ahnaasti ja avaat toisella kädellä vetskaria omista housuistasi. Huohotamme molemmat...haluun sut just nyt sisälleni ilman lämmittelyjä...kullisi ponnahtaa esille kovana ja odotan kiimaisena milloin se työntyy märkään kolooni..

Senkin himokas otus, ei tässä nyt taida tosiaan keretä odottelemaan...suutelen sinua kovasti, tarraan molemmilla käsillä pakaroistasi ja nostan sinua ylöspäin, ja sitten alemmas kunnes kaluni kohtaa kostean odottavan vakosi. Nilkkasi painavat ristiselkääni kun yrität saada minua syvemmälle, kunnolla sisään...Lukitsen oven takanamme, ja käännän sinut selkä ovea vasten...Ja työnnän kunnolla sisääsi, himosta sanattomana panen sinua kuin villimies puristellen pepustasi...Kylläpä oletkin vauhdikkaalla päällä ajattelen kun katselen silmiäsi jotka ovat nautinnosta puolittain kiinni.

Ihana kalusi hinkkaa sisälläni, aah aaah...syvemmälle, vielä, vielä, huohotan sulle ja panet minkä kerkiät...kullisi liukuu edestakaisin märässä pillussani, ovi kolisee työntöjen tahdissa...haluan sun kuumat lastit syvälle pilluun, pian...imen korvalehteäsi ja kuiskin sulle törkeyksiä...Kopissa on ahdasta ja yrittäessäni korjata asentoamme munasi lipsahtaa ulos. Mutta se ei haittaa, käännyn ympäri ja notkistan selkääni, levitän jalkojani nostamalla toisen jalan taas pöntön päälle...Olet takanani ja tunnen miten ohjaat kovaa munaasi kohti oikeaa osoitetta...onpa härskiä tää meidän eläimellinen pano...Huokaiset nautinnollisesti kun jäykkä kyrpäsi löytää taas kuuman vaon, nussit pohjaan asti ja puret niskaani...Työnnän oman käteni pikkuhousuihini ja vatkaan hellästi klittaa, työnnä vielä, kohta tulee..

Kyrpäni kaikki verisuonetkin ovat turvonneet nautinnosta ja himosta...ihailen näkymään hetken ennenkuin otan lantioltasi kiinni ja työnnän kaluni syvälle pilluusi...puristelet ihanasti varttani lihaksillasi ja tunnen kätesi klitallasi...

Välittämättä yhtään kuuleeko joku vaiko ei, urahdan korvaasi että nyt saat ison lastin sisääsi narttuseni....tunnen kuinka puristus vähitellen lisääntyy kalullani ja jäykistyt...pallini rutistuvat kasaan ja lastin lähtö lähestyy....otan rinnoistasi kiinni ja puristan kovaa kun orgasmiaalto tulee...aaaaarghh mahtava nainen, kuiskaan korvaasi...

Saan samaan aikaan kuin sinä....mikä mieletön olo..Kullisi paisuu entisestään sisälläni ja sykkii yksi, kaksi, kolme, neljä kertaa ja laukaus lähtee kohti syvyyksiä...Kasvoni ovat vasten seinää ja huudan nautinnosta silmät kiinni, jalkani menevät veltoiksi ja tärisen...Pidä kuuma vehkeesi vielä hetken sisälläni, tuntuu niin hyvältä...Mahla alkaa valua pitkin reisiäni ja vetäydyt ulos, nauramme yhdessä ja pyyhin paperilla jalkojani. Suutelen sua uljas orhini kiitokseksi.

Jospa nyt siirryttäisiin hyvässä järjestyksessä sinne veneeseen ja otettaisiin alusta, hitaasti...

Jup jep, kuolat puuhkien suupielestä ja jos yrittäisi näyttää edes jotenkin säädylliseltä...

Ylimääräiset paineet pois ja nyt on hymy herkässä. Koko viikonloppu aikaa nautiskella hmm ? =)

Uh kun kuulostaa hyvältä mutta mutta. Lätkästä nyt niin välitä mutta ei viittis heittää noita tuttavia grillaushommista kesken kaiken. Tekisi kyllä mieli, ja niitä vastapalveluksia nam...

Noo, grillaa mua sillä sun kuumalla vartaalla sitten myöhemmin, hihii :) tai vaikka maanantaina aamulla?

Itse en matsia katso, mutta aika moni varmaan katsoo. Mä menen punttisalille! mies on matkoilla ja olen yksinäinen...

Yhteistyössä