Scarlett Johansson
Tässä vielä.. Niin kaunis.
http://www.graphicsdb.com/data/media/695/scarlett_johansson-2614.jpg
http://www.graphicsdb.com/data/media/695/scarlett_johansson-2614.jpg
Tää on kiva.Alkuperäinen kirjoittaja kj:www.e-pix.org/data/media/30/Gina_Carano.jpg
www.05news.com/.../08/gina_carano_maxim3.jpg
Ei se haittaa kunhan syö enimmäkseen ruisleipää ja sekaleipää.Alkuperäinen kirjoittaja dääm:argh pitikö tääkin ketju avata kun muutenkin morkkis noista kahdesta vaaleesta leivästä tuorejuustolla jotka oon jo syönyt...
Ei määrittele. Keskiarvopainoinenkin voi olla sairas, tai ylipainoinen terve.Alkuperäinen kirjoittaja ww:Ööh, eikös se terveys määrittele milloin on liian lihava tai laiha. Muu on makuasia.Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:1. No ei kyllä määrittele. Se on sinun subjektiivinen kokemus, mikä sinusta on miellyttävää. Pitäväthän jotkut tissittömistä luurankonaisistakin. Ei se tee siitä normaalia.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:1. Katsojan silmä ja mieltymys sen määrittelee.Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:1. Mikä on normaali vartalo? Kuka sen määrittelee?
2. Mikä noista naisista tekee niin normaaleja?
3. Veikkaan, että kirjoittajalla on reilusti ylipainoa.
2. Eivät ole liian laihoja eivätkä liian lihavia. Ovat siis sopivia eli normaaleja.
3. Ylipainoa on vain vähän. 183 cm 88 kg
2. Liian laiha, liian lihava? Kuka ne määrittelee, sinäkö. Kts. kohta 1.
3. VAIN VÄHÄN? Itse olen hieman pidempi kuin sinä ja reilusti yli kymmenen kiloa kevyempi. Sanoisin, että olet reilusti ylipainoinen ja massastasi on jo haittaa elämällesi.
1. Normi ei ole sama asia kuin normaali.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:1. Minä nimenomaan määrittelen normit itselleni. Tämähän on mielipidekeskustelu.Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:1. No ei kyllä määrittele. Se on sinun subjektiivinen kokemus, mikä sinusta on miellyttävää. Pitäväthän jotkut tissittömistä luurankonaisistakin. Ei se tee siitä normaalia.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:1. Katsojan silmä ja mieltymys sen määrittelee.Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:1. Mikä on normaali vartalo? Kuka sen määrittelee?
2. Eivät ole liian laihoja eivätkä liian lihavia. Ovat siis sopivia eli normaaleja.
3. VAIN VÄHÄN? Itse olen hieman pidempi kuin sinä ja reilusti yli kymmenen kiloa kevyempi. Sanoisin, että olet reilusti ylipainoinen ja massastasi on jo haittaa elämällesi.
2. Tietysti minä. Kts. kohta 1.
3. Onko esimerkiksi samat mitat omaava Teemu Selänne reilusti ylipainoinen? Okei, Teemulla taitaa tosin olla vähän enemmän lihasmassaa kuin minulla =)
Painoindeksitaulukon mukaan normaalin painoindeksin yläraja on 24,9 ja omani on 26,3 eli en tuota nyt ihan reiluksi ylipainoksi luokittelisi. Painosta ei ole haittaa elämälleni ja olen mielestäni ikäisekseni hyvässä kunnossa.
Et vissiin lalallaa katselee juurikaan noita keskustelukumppaneiden nimimerkkejä?Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:1. Normi ei ole sama asia kuin normaali.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:1. Minä nimenomaan määrittelen normit itselleni. Tämähän on mielipidekeskustelu.Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:1. No ei kyllä määrittele. Se on sinun subjektiivinen kokemus, mikä sinusta on miellyttävää. Pitäväthän jotkut tissittömistä luurankonaisistakin. Ei se tee siitä normaalia.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:1. Katsojan silmä ja mieltymys sen määrittelee.Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:1. Mikä on normaali vartalo? Kuka sen määrittelee?
3. Onko esimerkiksi samat mitat omaava Teemu Selänne reilusti ylipainoinen? Okei, Teemulla taitaa tosin olla vähän enemmän lihasmassaa kuin minulla =)
Painoindeksitaulukon mukaan normaalin painoindeksin yläraja on 24,9 ja omani on 26,3 eli en tuota nyt ihan reiluksi ylipainoksi luokittelisi. Painosta ei ole haittaa elämälleni ja olen mielestäni ikäisekseni hyvässä kunnossa.
2. kts kohta 1
3. Teemu Selänne on mies, sinä olet nainen. Painostasi on varmasti haittaa, jos olet aina ollut ylilihava et vain tiedä sitä. Vielä.
No en näköjään.Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Et vissiin lalallaa katselee juurikaan noita keskustelukumppaneiden nimimerkkejä?Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:1. Normi ei ole sama asia kuin normaali.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:1. Minä nimenomaan määrittelen normit itselleni. Tämähän on mielipidekeskustelu.Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:1. No ei kyllä määrittele. Se on sinun subjektiivinen kokemus, mikä sinusta on miellyttävää. Pitäväthän jotkut tissittömistä luurankonaisistakin. Ei se tee siitä normaalia.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:1. Katsojan silmä ja mieltymys sen määrittelee.Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:1. Mikä on normaali vartalo? Kuka sen määrittelee?
2. kts kohta 1
3. Teemu Selänne on mies, sinä olet nainen. Painostasi on varmasti haittaa, jos olet aina ollut ylilihava et vain tiedä sitä. Vielä.
Ruumiit....Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Shakira tai Beyonce :heart: :heart: Jumalavita mitkä ruumiit :flower:
Sulla on sellainen "perhostenkeräilijävartalo" sitten varmaan. Ei siinä mitään, mutta saa sitä miehellä vähän lihastakin olla. Ja lihas kun painaa enemmän kuin läski, ei noista mitoista todellakaan voi päätellä kenenkään olevan haittaavan lihava, päinvastoin oikein hyvät mitat atleettiselle miehelleAlkuperäinen kirjoittaja lalallaa:3. VAIN VÄHÄN? Itse olen hieman pidempi kuin sinä ja reilusti yli kymmenen kiloa kevyempi. Sanoisin, että olet reilusti ylipainoinen ja massastasi on jo haittaa elämällesi.
mahtava kuvaAlkuperäinen kirjoittaja X:Tässä on lähes täydellinen, kaikkine tatuointeineenkin
http://www.damonchernavsky.com/Pictures/Pictures_Of_Celebrities/Angelina_Jolie/angelina-jolie-pose.jpg
Miksi sen pohkeet näyttää niin paksuilta? Muutenkin pyöreämmän näkönen kun yleensä :/Alkuperäinen kirjoittaja .:Aika karmea tissimekko, mutta kroppa on hyvä.
http://theskinnywebsite.com/site/wp-content/uploads/2010/07/jennifer_love_hewitt_04_wenn2923996.jpg
Siis tollahan on tosi mehevä takamus, vaikka se on muuten hoikka. Mä tykkään, että tosi kiva vartalo, kertyispä ittelläkin tolleen.Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:Miksi sen pohkeet näyttää niin paksuilta? Muutenkin pyöreämmän näkönen kun yleensä :/Alkuperäinen kirjoittaja .:Aika karmea tissimekko, mutta kroppa on hyvä.
http://theskinnywebsite.com/site/wp-content/uploads/2010/07/jennifer_love_hewitt_04_wenn2923996.jpg