Mulla oli unelma-ammattina karkkikaupan myyjä-tein sitä pari vuotta, oli siistiä ja tykkäsin tosi paljon. Ei kuitenkaan loppuelämän homma.
Haaveilin kirjakaupassa työskentelystä, pääsin sinnekin mutta sairastuminen vei työpaikan alta.
Halusin fyysisempiin töihin, oli raksalla raivaamassa ja rengasasentajana.. Sekä sellasena extreme ikkunanpesijänä. Korkeanpaikan kammoni ei enää ole yhtään niin paha kun on pessyt ikkunoita mitä ihmeellisimmissä puitteissa
Pelkäsin tujakoita pesuaineita ja menin teollisuussiivoojaksi (se kait oli se nimike).. Pääsin kammostani eroon.
Nyt haaveilen että opettelisin tekemään käsitöitä, voisin myös tienata ompelijana tai ottaa sen pääasialliseksi ammatikseni. Haluaisin myös alkaa kirjoittamaan ja kuvittamaan lasten kirjoja, ehkä kirjoittaisin jopa oikeankin kirjan... Ja tämän lisäksi mietin myös tatuointivehkeiden hommaamista... Fyysisiä töitä tekisin mielelläni mutta kroppa ei vaan kestä enää. Mä en jotenkin osaa edelleenkään löytää vain yhtä unelma-ammattia vaan mulla on niitä kauhea läjä.
Kai mä alotan sitten tekemään sitä lasten kirjaa ensimmäisenä....