Umayya Abu-Hanna antoi presidentille kirjeen tyttäreltään!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minua ärsyttää nyt enemmän ja enemmän, että jonkun uhmaikäisen naperon mussutus viestitettiin presidentille asti.

Nythän lapselle opetetaan, että voit olla epäkohtelias silloin kun sinua vähän harmittaa.

mitähän ensi vuonna??? Lasten tekemiä kortteja, kukkia, joulukortteja (tietysti mussujen kuvilla), koiranpentuja rusetti kaulassa (kun ne on niin söpöjä??? On Adjutantilla syytä olla kärryt mukana linnassa, että saa tavarat raahattua. Käsittämätöntä!!!

Mitä tuolla on Suomen kansan herättelyn kanssa tekemistä? Mihin tuon sitten olisi ollut tarkoitus herätellä? Siihenkö, että lapset pitäisi saada ottaa mukaan, ja meidän Minnamari 15 v ei lähde ilman sen ihkubestistä, joten senkin on saatava tulla, ja meillä taas Muffe-villakoira on niin eroahdistunut, että senkin on saatava tulla mukaan pikku kantolaukussaan?

Ymmärrän, että kyse oli ehkä ajattelemattomuudesta ja liiaksi oman lapsen pauloihin kietoutumisesta (kun ei osattu asettua toisen asemaan ja esim. postittaa tuota kirjettä), mutta jos tuon oli tarkoitus "herätellä", niin en kyllä ihan tajunnut, mihin tietoisuuteen olisi pitänyt herätä :).

Voi vittu joo. Sehän puuttuis et noista tehtäis räkänokkien kestit. Just joku sellanen akka joka ei kiellä lapselta mitään.

No onneksi sinä et varmaan ikinä joudu kutsutuksi, jo pelkkä kielenkäyttösi takaa sen joten ole huoletta. Tuskin sulla on tv-lupaakaan, joten miksi katsoit vielä varkain ko.ohjelmaa.

Mutta apn aloitukseen sen verran että jos näin oli että 3 v moitti presidenttiä niin kylläpä äiti luo varsinaisen monsterin jos toimitti pelkät moitteet perille. Ehkäpä kuitenkin kirje oli sympaattinen ja taatusti Tare ymmärtää huumoria. Ottaako nyt palstaäitejä päähän kun ei tullut kutsua ja joku äiti joka sai kutsun pitää näin hyvin lapsensa puolta. Taitaa olla sitä kuuluisaa kateutta vain ilmassa jos noin kiukuttaa.

[QUOTE="vieras";22615990]Aika taitava 3v etenkin kun ei oo syntynyt suomessa ja jo osaa kirjoittaa kirjeen suomeksi ;)[/QUOTE]

Ehkä se on sanellut mitä kirjoitetaan? Ja muuten, mun siskon poika oppi lukemaan ja kirjoittamaan 4 vuotiaana.

Ottaako nyt palstaäitejä päähän kun ei tullut kutsua ja joku äiti joka sai kutsun pitää näin hyvin lapsensa puolta. Taitaa olla sitä kuuluisaa kateutta vain ilmassa jos noin kiukuttaa.

Heh. Odottelinkin jo tätä kuuluisaa kateus -korttia. Niinhän se menee, että aina jos joku asia ärsyttää, on siihen syynä kateus. :D

Joku puhui tuolla aiemmin myös nöyristelystä ja herranpelosta. Kysynpähän vaan, että mitä ihmeen nöyristelyä ja herranpelkoa on siinä, että kunnioitetaan juhlien emäntää ja arvokasta juhlaa toimimalla niin kuin kutsussa sanotaan?

En ole lukenut koko ketjua, enkä nyt ole ehkä ymmärtänyt koko kohuakaan oikein, mutta ihmettelen eikö kukaan muu näe tuota vain hellyyttävänä vitsinä? Siis tyyliin "lasten suusta kuultua".

No onneksi sinä et varmaan ikinä joudu kutsutuksi, jo pelkkä kielenkäyttösi takaa sen joten ole huoletta. Tuskin sulla on tv-lupaakaan, joten miksi katsoit vielä varkain ko.ohjelmaa.

Mutta apn aloitukseen sen verran että jos näin oli että 3 v moitti presidenttiä niin kylläpä äiti luo varsinaisen monsterin jos toimitti pelkät moitteet perille. Ehkäpä kuitenkin kirje oli sympaattinen ja taatusti Tare ymmärtää huumoria. Ottaako nyt palstaäitejä päähän kun ei tullut kutsua ja joku äiti joka sai kutsun pitää näin hyvin lapsensa puolta. Taitaa olla sitä kuuluisaa kateutta vain ilmassa jos noin kiukuttaa.

No johan olet läheisissä väleissä Tarja Halosen kanssa kun on sinulle jo Tare:D.
Pitää lapsensa puolta??? Kun neljä vuotias ei tullut kutsutuksi linnanjuhliin?
Sori, mutta olet outo.

(Alkuperäinen kirjoittaja Leukistinen aksolotli: Ahaa, nyt se on jo akka. No joo, ihan miten vaan. En tajua, miten tuo asia on ollenkaan vakava. Mielestäni enemmänkin hauska juttu.)
Samoin...melko hellyyttävää. Mutta moisista asioistahan nämä normitietoiset mammat jaksavat meuhkata. Etenkin jos kyseessä on MAMU.

Ei kyse ole hellyttävästä lapsen askartelemasta tuikkukiposta, johon täällä kirjettä on verrattu. Kyse on vihakirjeestä: tuikkukipon oheen Minnamarin olisi siis pitänyt kirjoittaa kirje, jossa sanotaan: "Mä toivon, että tää tuikkukuppi sytyttää niin ison tulipalon että koko sun linna palaa maan tasalle, kun mä en päässyt sun juhliin".

Curling-vanhemmuuteen kuuluu myös täydellinen vastuuttomuus. Ei haluta olla omalle lapselle se kieltäjä-ilkimys, vaan syylliseksi kaivetaan joku toinen. Umayya ei kenties pystynyt sanomaan vahvatahtoiselle leikki-ikäiselleen, että EI, sinä et pääse mukaan, sillä ne ovat aikuisten juhlat, vaan vieritti syyn presidentin niskoille. "Tarja Halonen ei kutsunut sinua, MINÄ kyllä olisin ottanut sinut mukaan."

Tätä samaa seurataan peruskouluissa kautta Suomen. Nykyisin koululle sälytetään jo lasten kasvatusvastuukin opetusvelvollisuuden lisäksi. Mykistävää. Lapset kun ovat täysin tuuliajolla ja täysiä diktaattoreita. Tämä ei ole kenenkään muun kuin puusilmäisten moukkavanhempien syytä.

Mua ihmetytti enemmänkin se, että miten kukaan ei reagoinut siihen, kun linnan juhlissa vieras alkaa kaivamaan kuvettaan (käsiveskaa) presidenttiparin edessä? Luulis että joku mustiin pukeutunu silmälasiheppu tai kaartimies olis reagoinut moiseen...

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22619757:
Mua ihmetytti enemmänkin se, että miten kukaan ei reagoinut siihen, kun linnan juhlissa vieras alkaa kaivamaan kuvettaan (käsiveskaa) presidenttiparin edessä? Luulis että joku mustiin pukeutunu silmälasiheppu tai kaartimies olis reagoinut moiseen...

Mitenköhän niillä linnan vierailla on turvatarkastukset. Oishan voinu tosiaan tuossa ajassa ottaa pikku käasiaseen käsiveskastaan ja pum.pum...

[QUOTE="Piste";22614022]Joo-o, onneksi tää Muiyyyya muuttaa pois Suomesta, ei ole 30 vuoden (?) aikana oppinut kunnolla suomea, ei osaa käyttäytyä linnassa ja on ärsyttänyt muutenkin mua niin kauan kuin muistan, 20v? Mut tää vielä että adoptiolapsensa kirjeen antaa tossa tilanteessa niin menee överiksi ja pahasti.

Mitä jos kaikki vieraat olis tuonu lapsensa kirjeet Haloselle? Että mietipä sitä Muiyyya ja vie lapses ja kirjees niin pitkälle kun pippuri kasvaa. Luuleeko tää lapsensa olevan jotenkin erityinen? I don´t think so.[/QUOTE]

Olisin ilmaissut asian hieman toisin :D mutta olen samaa mieltä kanssasi.

Umayya on aina ollut erittäin ylimielinen ja alentuva suomalaisia kohtaan. Hän on asunut täällä jo kauan ja siitä huolimatta edelleen ihmettelee täkäläisiä tapoja ja arvostelee niitä julkisuudessa. Minulle on jäänyt kyseisestä henkilöstä hyvin negatiivinen kuva.

[QUOTE="vieras";22622455]Olisin ilmaissut asian hieman toisin :D mutta olen samaa mieltä kanssasi.

Umayya on aina ollut erittäin ylimielinen ja alentuva suomalaisia kohtaan. Hän on asunut täällä jo kauan ja siitä huolimatta edelleen ihmettelee täkäläisiä tapoja ja arvostelee niitä julkisuudessa. Minulle on jäänyt kyseisestä henkilöstä hyvin negatiivinen kuva.[/QUOTE]

Onneks ko haaska on "uhannut" muuttaa pois Suomesta. Karmea "uhkaus":D

Mitäs jos presidentti onkin vastannut Reemalle ihan samaan tapaan?

"Hyvä Veema.
Kiitos kivjeestäsi. Eikö äitisi ole kevtonut sinulle Lähi-Idän kviisistä ja miten sen voisi vatkaista? Ei ainakaan kostamalla, lapsi hyvä.

Ja sen puoleen mulla on sun kutsujesi aikaan yksi kansainvälinen kongvessi Bvysselissä, joten en olis sun kekkeveihis päässytkään. Et väv väv vää vaan suvve.

Tavja."

:laugh:

No tämä äiti olisi voinut selittää lapsellensa, että juhliin pääsee vain aikuuset. Lähes 4-vuotiaan luulis sen ymmärtävän.

Ei tuossa tilanteessa anneta mitään lapsen kirjeitä vaan tuon kirjeen olisi voinut vaikka lähettää postissa. Todella typerä tuo teko.

Tosi nolo tempaus, ei voi muuta sanoa. Sä Scarlett on kyl aina samoil linjoil mun kanssa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja onko niin tyhmä;22623040:
Sanokaa ettei toi apuhanna ole tosissaan sen suhteen että sen skidin pitäis päästä Linnan juhliin?

No tuskin on tosissaan. luultavasti lapsen kirje oli hänestä vaan hauskuuttava ja siksi hän sen varmaan toimitti.

Uskomatonta mikä haloo yhdestä kirjeestä! Porukka lappaa sinne tennareissa ja tissit melkein paljaana, mutta te vedätte herneet nenään yhdestä kirjeestä! Musta tuntuu, että joka vuosi joku on tuonut presidentille jotain ja aina on niitä, jotka jää joriseen puuta heinää, vaikka pitäis jo mennä ja lujaa eteenpäin. Tuntuu, että se, mikä tässä ärsyttää, on se, että kirjeen tuoja on maahanmuuttaja, joka on vielä kehdannut mennä adoptoimaan lisää ulkomaalaisia Suomeen... Menkää nyt aikuiset ihmiset itteenne!

[QUOTE="vieras";22623164]Uskomatonta mikä haloo yhdestä kirjeestä! Porukka lappaa sinne tennareissa ja tissit melkein paljaana, mutta te vedätte herneet nenään yhdestä kirjeestä! Musta tuntuu, että joka vuosi joku on tuonut presidentille jotain ja aina on niitä, jotka jää joriseen puuta heinää, vaikka pitäis jo mennä ja lujaa eteenpäin. Tuntuu, että se, mikä tässä ärsyttää, on se, että kirjeen tuoja on maahanmuuttaja, joka on vielä kehdannut mennä adoptoimaan lisää ulkomaalaisia Suomeen... Menkää nyt aikuiset ihmiset itteenne![/QUOTE]

Höpö löpö- yhtälailla kauhistellaan niitä jotka lappaa sinne tissit tiskissä tai farkut päällä.