Umayya Abu-Hanna antoi presidentille kirjeen tyttäreltään!!!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti
Blue
[QUOTE="vieras";22613703]No voi jumaliste lisko sun kanssas! Etiketti on etiketti ja piste. Mitä vänkäät?! Jos sinä sitä et ymmärrä niin eipä ole yllätys. Presidentin kunnioittaminen nyt vaan kuuluu tapoihin. Kunnioitathan sinäkin Raamattu-nimisen kirjan satuolentoa, jota ei ole kukaan edes nähnyt. Se jos mikä on hulluutta.[/QUOTE]

Niin, ja noudatat sen sanelemia sääntöjä ja "etikettejä" niitä kyseenalaistamatta. Mutta vissiin se on sitten eri asia.. :whistle:
 
Paapoo
Sinänsä oikein mielestäni opettaa pienellekin lapselle että jos harmittaa jokin asia sen voi sanoa ääneen ja asioista saa valittaa mutta tilanne oli täysin väärä.
Kirjeen olisi voinut postittaa tai äitikin jättää vaikka menemättä ko. juhliin ihan vaan protestina sille ettei tytärtäkin kutsuttu.
Tässä tapauksessa Umayya Abu-Hanna on aivan liian huomionkipeä jäädäkseen pois näinkin isoista juhlista ja näköjään myös aivan liian huomionkipeä hoitaakseen lapsensa kiukkukirjeet postitse. Mutta siinä se vasta lapsen ego alkaa vääristyä, jos äiti (tai vanhemmat ylipäätään) aina jää pois juhlista kun lapsikaan ei pääse. Kyllä lasten on opittava, että on aikuisten juhlia ja on lasten juhlia.
 
"Piste"
Joo-o, onneksi tää Muiyyyya muuttaa pois Suomesta, ei ole 30 vuoden (?) aikana oppinut kunnolla suomea, ei osaa käyttäytyä linnassa ja on ärsyttänyt muutenkin mua niin kauan kuin muistan, 20v? Mut tää vielä että adoptiolapsensa kirjeen antaa tossa tilanteessa niin menee överiksi ja pahasti.

Mitä jos kaikki vieraat olis tuonu lapsensa kirjeet Haloselle? Että mietipä sitä Muiyyya ja vie lapses ja kirjees niin pitkälle kun pippuri kasvaa. Luuleeko tää lapsensa olevan jotenkin erityinen? I don´t think so.
 
"Niin"
Ajatellaanpa että teidät ois vaikkapa aveccina kutsuttu häihin, jonka hääparia ette oo koskaan tavannu eikä he teitä, ei siis mihinkään siskon häihin. Kolmivuotiaanne ottaa kiukkupotkut kotona kun häät onkin aikuisten iltatilaisuus. Viettekö onnittelujonossa morsiamelle kirjeen jossa lapsenne kertoo vihaavansa morsiusparia? Jos ette, miksette, eikös se ole HERTTAISTA?
 
????????????
Mitäs jos presidentti onkin vastannut Reemalle ihan samaan tapaan?

"Hyvä Veema.
Kiitos kivjeestäsi. Eikö äitisi ole kevtonut sinulle Lähi-Idän kviisistä ja miten sen voisi vatkaista? Ei ainakaan kostamalla, lapsi hyvä.

Ja sen puoleen mulla on sun kutsujesi aikaan yksi kansainvälinen kongvessi Bvysselissä, joten en olis sun kekkeveihis päässytkään. Et väv väv vää vaan suvve.

Tavja."
 
"vieras"
Kuinka monen kolmevuotias muuten sanoo painokkaasti äidilleen, että minäpä kirjoitan kirjeen presidentille ja valitan asiasta ja sinä toimitat sen koko kansan nähden perille.

Voi helvetti. :D
 
"vieras"
Mä luulen, ett Tarja Halonen oli ihan ok asian suhteen. Hassu juttuhan tuo. Jotkut jää aina höpöttämään presidentin kanssa, etikettivirhe sekin. Ja ihmisiähän kaikki ollaan, Tarja Halonen, Umayya Abu-Hanna ja tyttärensä, me kaikki. Mä en muutenkaan tajua tollasia elitistijuhlia, luulempa ett Umayya yritti tarkoituksella vähän herätellä suomalaisia. Fiksu nainenhan se on.
Juu tosi fiksu!
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22613703]No voi jumaliste lisko sun kanssas! Etiketti on etiketti ja piste. Mitä vänkäät?! Jos sinä sitä et ymmärrä niin eipä ole yllätys. Presidentin kunnioittaminen nyt vaan kuuluu tapoihin. Kunnioitathan sinäkin Raamattu-nimisen kirjan satuolentoa, jota ei ole kukaan edes nähnyt. Se jos mikä on hulluutta.[/QUOTE]

Asiassa on aina se ero, että Jumala on Jumala, mutta me ihmiset ollaan kaikki vaan ihmisiä. Ne valtioiden päämiehetkin on vaan ihan ihmisiä, taviksia, ihan samassa veneessä sen pienen 4 vuotiaan tytön kanssa.

Mun mielestä on ihan naurettavaa, että harmiton lapsen kirje aiheuttaa näin suurta paheksuntaa ja sen antaminen etiketin vastaisesti.
 
glamaho
[QUOTE="myy";22612778]Vielä parempi on viedä eskoelmerin ja miinamarin ITSE askartelemat tuikkukipot :heart: jos tekee ne vaikka sellasista pilttipurkeista :heart: niin on varmasti itsetehdyn näköiset ja ennenkaikkea HERTTAISET :saint:[/QUOTE]

no todellakin! nyt kaikki eskoelmerit ja miinamarit tekemään tarjalle tuikkukippoja!

niin herttaista!
 
glamaho
Mitäs jos presidentti onkin vastannut Reemalle ihan samaan tapaan?

"Hyvä Veema.
Kiitos kivjeestäsi. Eikö äitisi ole kevtonut sinulle Lähi-Idän kviisistä ja miten sen voisi vatkaista? Ei ainakaan kostamalla, lapsi hyvä.

Ja sen puoleen mulla on sun kutsujesi aikaan yksi kansainvälinen kongvessi Bvysselissä, joten en olis sun kekkeveihis päässytkään. Et väv väv vää vaan suvve.

Tavja."
reps :D :D
 
"vieras"
No ois se voinu samalla myötähäpeällä painattaa likkansa kuvasta keittiöpyyhkeeseen ja kirjoittaa siihen vaikka että kullanmuru. Ja sitten vaan pakettiin ja pressalle intopiukeena. =)
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";22614771]Oletpa tyhmä. =)

Äidillä ei ole käytöstapoja tässä tapauksessa. Lapset on söpöjä joo, mutta ei tarvi ihan joka kerta tanssia, kun ne viheltää...[/QUOTE]

(se on)
 
veronmaksaja
Sehän muuttaakin pois Suomesta ensi viikolla. Suomessa ei kuulemma ole tilaa koulutetuille maahanmuuttajille.
Joo, kun on ensin tänne otettu, maksettu elanto, koulutus, synnytykset ja terveydenhuollot jne. Niin sitten on hyvä siirtryä eteenpäin veroja makselemaan muualle. Siinä teille kiitos suomalaiset veronmaksajat. Ja vielä tuo lapsensa negatiivisen kirjeen presidentille joka on hänet kutsunut linnaan, jonne teistä ei juuri ketään IKINÄ kutsuta. Vaikka teidän esi-isänne ovat tämän maan itsenäisyyden mahdollistaneet ja Umayyankin tulevaisuuden eteen maansa rakentaneet.
 
yes
Mitäs jos presidentti onkin vastannut Reemalle ihan samaan tapaan?

"Hyvä Veema.
Kiitos kivjeestäsi. Eikö äitisi ole kevtonut sinulle Lähi-Idän kviisistä ja miten sen voisi vatkaista? Ei ainakaan kostamalla, lapsi hyvä.

Ja sen puoleen mulla on sun kutsujesi aikaan yksi kansainvälinen kongvessi Bvysselissä, joten en olis sun kekkeveihis päässytkään. Et väv väv vää vaan suvve.


Tavja."

Illan parhaat naurut!!!! :D :D :D
 
[QUOTE="vieras";22613703]No voi jumaliste lisko sun kanssas! Etiketti on etiketti ja piste. Mitä vänkäät?! Jos sinä sitä et ymmärrä niin eipä ole yllätys. Presidentin kunnioittaminen nyt vaan kuuluu tapoihin. Kunnioitathan sinäkin Raamattu-nimisen kirjan satuolentoa, jota ei ole kukaan edes nähnyt. Se jos mikä on hulluutta.[/QUOTE]

Ai, mitä MÄ nyt oon tehny????????????
 
Asiassa on aina se ero, että Jumala on Jumala, mutta me ihmiset ollaan kaikki vaan ihmisiä. Ne valtioiden päämiehetkin on vaan ihan ihmisiä, taviksia, ihan samassa veneessä sen pienen 4 vuotiaan tytön kanssa.

Mun mielestä on ihan naurettavaa, että harmiton lapsen kirje aiheuttaa näin suurta paheksuntaa ja sen antaminen etiketin vastaisesti.
Siis eihän tässä siitä lapsen kirjeestä ole kyse, vaan Umayyan arvostelukyvyttömyydestä. Kuinkahan monen muun linnanvieraan pikkuprinsessa olisi halunnut mukaan? Siinä sitten kerrotaan että aikuisten juhlat on aikuisten juhlat. Alan näiden vuosien jälkeen olla monen kanssa samaa mieltä, että aikalailla huomionkipeä on tämä Umayya... Kerran muuten lentokentällä olen joutunut odottelemaan ulkomailla lentokonetta samassa tilassa, niin on myös melko tympeä kaikille muille paisti tälle tyttärelleen. Hyvä tietysti, että lapselle on ystävällinen.
 
"vieras"
Oli tosi mautonta antaa kirje. Ei ne lasten söpöstelyt useinkaan ole söpöjä muiden kuin vanhempien omasta mielestä. linnanjuhlat on Suomen arvokkain juhla ja siinä jonossa ei mitään pikkusöpöjä kirjeitä annella. Ei mitään tapoja.
 
"Haave Maria"
Ihmiset tekee mokia. En tiedä oliko moka, tuskin ainakaan tahaton. Minusta tuo ei ollut mikään kovin iso juttu. :D
Kyseessä lienee Abuhannan mainostemppu ja tarve kiinnittää huomiota itseensä. Syyt tietää vain Abuhanna itse. :)
 

Yhteistyössä