Ulvilan surma: Vaimo tunnusti miehensä surman

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ulvilassa tapahtunut henkirikos on selvinnyt vaimon tunnustuksen myötä.

Nainen tunnusti surmanneensa aviopuolisonsa Ulvilassa 1. joulukuuta 2006. Tunnustuksen mukaan puolisoiden välille syntyi riita, joka riistäytyi hallinnasta ja nainen surmasi miehensä.

Nainen on vangittu todennäköisin syin epäiltynä murhaan. Esitutkinta on valmistunut ja asia siirtyy syyteharkintaan Satakunnan syyttäjänvirastoon.
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=22080:vaimo-tunnusti-miehensae-surman&catid=2:kotimaa&Itemid=4

poliisi väittää,että on tunnustanut.asianajaja kiistää.
missähän ne lapsiparat on.toivottavasti saisivat olla yhdessä,ettei pitkin suomea heitä ripoteltaisi

Ulvilan surmaaja sai tavata lapsensa
Keskiviikko 7.10.2009 klo 14.33
Anneli Auer sai tavata lapsensa sosiaaliviranomaisten läsnäollessa.

Anneli Auer sai tavata lapsensa toista kertaa pidätyksensä jälkeen. Tutkintavankeudessa oleva, miehensä Jukka S. Lahden surman tunnustanut Anneli Auer sai viimein tavata lapsensa.

Tapaaminen järjestettiin eilen Satakunnan poliisilaitoksen pääpoliisiasemalla Porissa. Noin tunnin kestäneessä tapaamisessa oli mukana äidin ja lasten lisäksi sosiaaliviranomaisia.

Perheen lapset ovat yhä sosiaaliviranomaisten hoivissa.

- Lapset ovat tällä hetkellä hyvässä huostassa Turussa, totesi tutkinnanjohtaja, rikosylikomisario Pauli Kuusiranta Iltalehdelle sunnuntaina.

Kuusiranta myönsi, että lasten lopullinen kohtalo koko prosessin jälkeen on vielä täysin auki.

- Kyllä minä osaltani kannan suurta huolta lapsista. On tämä heille niin kova paikka, Kuusiranta totesi.

Auer pidätettiin miehensä kolmen vuoden takaisesta surmasta epäiltynä 24. syyskuuta Turussa. Neljä päivää myöhemmin Auer vangittiin ja kuljetettiin tutkintavankeuteen Poriin. Lapset on pidetty erossa äidistään.

- Äiti ja lapset ovat tavanneet tämän koko prosessin aikana kerran. Se tapahtui ennen tutkintavankeuteen siirtämistä, Kuusiranta kertoi sunnuntaina.

Murhan tutkinta jatkuu edelleen ja poliisi suorittaa vielä tarkentavia kuulusteluja. Tutkinnan uskotaan valmistuvan lähiviikkojen aikana.

Auer on tunnustanut surman, mutta on kertonut, että ei muista, mitä ensimmäisen hänen saamansa puukoniskun jälkeen on tapahtunut. Auer on poliisin mukaan ollut kuulusteluissa yhteistyöhaluinen.

Surullista. Toivon myös, että lapset saisivat pysyä yhdessä kaiken kokemansa jälkeen ja pääsisivät hyvään sijaisperheeseen. He ovat joutuneet kokemaan hirvittävän trauman.

Vaikka vaimo olisi tehnyt tuon, on hän mielestäni täysin syyntakeeton. En tiedä minkälainen mies oli, mutta jos vähääkään sellainen kuin mun ex, niin ymmärrän täysin.
Ihan mukavalla, terveellä ihmisellä voi tulla "kohtaus", "pimahtaa" jne kun tarpeeksi koettelee.
Mä olen täysin tuon naisen puolella.

t. narsistista eronnut

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Vaikka vaimo olisi tehnyt tuon, on hän mielestäni täysin syyntakeeton. En tiedä minkälainen mies oli, mutta jos vähääkään sellainen kuin mun ex, niin ymmärrän täysin.
Ihan mukavalla, terveellä ihmisellä voi tulla "kohtaus", "pimahtaa" jne kun tarpeeksi koettelee.
Mä olen täysin tuon naisen puolella.

t. narsistista eronnut

Juu, sitähän pitäisi saada tappaa kenet vaan jos tulee "kohtaus" ? Haloo??

Yhteistyössä