Ultrat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naskali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naskali

Vieras
Hei

Usean vuoden yrityksen ja lukuisten lapsettomuushoitojen jälkeen, elämäni ensimmäinen plussa viime viikolla. Ihan uskomatonta. Eikä kumpikaan meistä pysty asiaa vielä ymmärtämään. Alkuraskauden ultra reilun viikon kuluttua ja neuvolan kautta kai sitten viikoilla 10-12 jos kaikki menee hyvin. Jännittää. Voisiko joku kertoa minulle tehdäänkö ne alakautta vai vatsan päältä? Kiitos.

Isosti onnea (miten sitä voikin olla näin vilpittömän onnellinen tuntemattoman puolesta) :)

Varhaisultra tehdään ainakin sisäkautta, kun pieni on niin PIENI, ettei se päältä kunnolla näkyisi. Niskapoimu tehtiin muistaakseni mahan päältä (paitsi mulla myös sisäkautta, koska vauva oli huonossa asennossa ja sillä tavalla saatiin tarkempaa kuvaa eri kulmasta).

Mulle ainakin tehtiin sekä varhaisultra, että kunnan järjestämä np-ultra alakautta. Tämä kaveri vaan oli np-ultrassa niin hankalassa asennossa, että lopulta ultraus tehtiin myös vatsanpäältä, josta saatiin vasta kunnollinen mittaustulos.

Täällä vähän samoilla fiiliksillä! Pitkien lapsettomuushoitojen jälkeen saatiin aivan yllättäen luomuplussa noin kuukausi sitten. Mä kävin varhaisultrassa pari viikkoa sitten ja alakautta tosiaan tehdään. Syke siellä näkyikin, aivan uskomaton tunne! On tämä kyllä jännää ja niin vaikeaa uskoa kaiken tämän jälkeen. Onnea ultraan!

Isosti onnea täältäkin <3

Itselle tehty varhaisutra sekä että. Ekassa raskaudessa kohtu olikin tyhjä (tuulimuna) kokeili ensin mahan päältä ja sitten vielä alakautta josko olisi saanut jotain näkymään...

Nyt tehtiin vain mahan päältä kun oli hyvät näkymät, viikkoja oli tuolloin 10+2. On se vaan mykistävä hetki nähdä se oma pieni siellä <3

Kiitos teille vastauksistanne. Ihan uskomaton fiilis tosiaan. Toivosta oli jo luovuttu kun varmuuden vuoksi tehty hoito ettei myöhemmin jäisi miettimään kun lääketiede mennyt eteenpäin tuottikin tulosta. Ehkä ultra konkretisoi tätä jos kaikki hyvin. Nyt kun en vielä uskalla ajatella että tämä olisi mahdollista, saatikka ääneen sanoa sitä.

Yhteistyössä