ultran kuvat ja missä tiedot, sex tarkoittaako vauvan sukupuolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyssä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyssä"

Vieras
ylimpänä paperinpala,missä tietoja vauvasta, ja sex kohtaan kirjoitettu female.. tarkoittaako se minä olen female vai vauva? heh, tuntuu vaan hassulta et se mun sukupuolta tarkottas,koska naisethan niitä vauvoja masussansa kantaa..

ja onko normaalia et kirjoittavat sukupuolen siihen? on sitten aika varma juttu vai mitä? :D

Tuo tarkoittaa kyllä että ultrassa on vauvan sukupuoleksi kuviteltu tyttövauvaksi. Mutta tässä kohtaa täytyy muistaa että vain kromosomitesti on luotettava, ulta ei.

Mulla on kaveri jolle kahdessa ultrassa on sanottu vauvan olevan tyttö. Mä annoin meidän tytön kaikki pieneksi käyneet vaatteet heille. Kas, poikahan sieltä putkahti.

hö, kaks ihan erilaista vastausta ..öö öö.. joo siis mullekin on sanottu aikoja sitten pojan olevan tyttö. mutta on myös oikein menneitä arvauksia.. se kyl sano ettei löydä mitään pojanmerkkejä..

[QUOTE="vieras";25392934]Ei prkl! :O Voiko noin tyhmää ollakaan?![/QUOTE]

no joo vähän londi oon.. mut en mä ny ymmärrä mitä vauhkoot, aattelin vaan et voiko ne kirjottaa tolleen vauvan sukupuolenkin ylös,jos ei oo 100% varmoja, eli siis jos kirjottaa luulis olevan jo aika varma..

[QUOTE="kyssä";25392943]no joo vähän londi oon.. mut en mä ny ymmärrä mitä vauhkoot, aattelin vaan et voiko ne kirjottaa tolleen vauvan sukupuolenkin ylös,jos ei oo 100% varmoja, eli siis jos kirjottaa luulis olevan jo aika varma..[/QUOTE]

:hug: älä välitä noista pöntöistä, en mäkään tosta 100-varma ole. Pitää odotella, että tänne eksyy joku hoitsulainen. =)

[QUOTE="vieras";25392953]No tää "pönttö" on hoitsu.[/QUOTE]

No aika töykeä hoitsu olet. Asiat voi esittää hyvin monella tapaa, mutta sitä ei varmaan hoitsukouluissa opeteta?

Itseasiassa itse olin ihan yhtä "tyhmä", kun kuopuksen ultrasta sain samanlaisen lapun ja luin tuon kohdan, ja kun en ehdottomasti halunnut tietää sukupuolta niin otti oikein päähän :D
Sitten pari sekuntia myöhemmin pälkähti päähän että ehkäpä se nyt kuitenkin tarkoittaa mua, ei kai ne nyt paperille sitä pane kun jotkut ultraajat ei ymmärtääkseni suostu edes arvuuttelemaan...

Noh, arvoitus ei periaattessa ole ratkennut vieläkään, koska tuli tyttö, jos lapsi olis ollut poika niin hommahan olis ollut selvä ;) :D

no eihän ne nyt mihinkään ultra lappuun laita sitä sukupuolta. jos joku tuo mulle näytille semmosen missä naisella lukee male niin sitte uskon. mulla kaikki on tyttöjä niin ei voi tarkistaa..

Jos ultraaja kertoi siis sulle että veikkaa siellä olevan tyttö, niin tuo voi hyvinkin tarkoittaa sitä. Muuten sitä ei tietenkää mihinkään kirjata, jos et sitä halua arvuuteltavan. Ja vaikka se kirjattaisiin ultraan se VEIKKAUS, niin eihän se suinkaan tarkoita että niin myös tapahtuu. Se on siinä muistona että mitä on veikattu :)

[QUOTE="hoitsu";25393080]Sex tarkoittaa että olet raskautunut sukupuoliyhteydessä, olet siis tehnyt "sitä" (ja kaikki tietää sen ;) )
et siis ole raskautunut keinohedelmöityksellä tms[/QUOTE]

näytät ite olevan pönttö :D siis kysehän oli se että sex kohtaan on merkitty female! ja että kumman sukupuolta se tarkoittaa minun vai vauvan..:D

[QUOTE="Humps";25392980]Meidän ultratiedoissa lukee Sex-kohdassa 'Other'. Ei haluttu tietää sukupuolta. Tuosta päätellen kyllä se teidän vauvaa tytöksi veikkasi. :)[/QUOTE]

lukiko se sex-kohta aika ylhäällä sun tietojen lähellä..? :)