Ultraäänigeeli

Sain tänään dobblerin kotiin mutta geeliä ei ollutkaan mukana vaikka piti. Millään en malttaisi odottaa, että joskus ensi viikolla saan sitä tilattua joten..
Mistä tota ultraäänigeeliä saisi pikapikaa haettua huomenna Tampereelta.
Onko kukaan käyttänyt jotain korviketta? Jostain luin, että jonkin sortin liukuvoide ajaisi saman asian. Ilman mitään geeliä ei taida homma oikein pelittää.
 
ihan kuule esim nivean kosteusvoide ajaa samanasian pahimpaan hätään ja sillä saat äänet kuuluviin... :) ja jos kuuntelevauvaa.fi sivulta tilasit laitteesi ni geeli on sieltä tilattava eriksee.. :eek: mulla meinaa kans oli et ei tullu mukana vaikka luulin et tulee...
 
Mulla kävi niin, että tilasin juuri tuolta kuuntelevauvaa.fi ja luulin että se geeli pitää tilata erikseen... mutta olisi siihen kuulunut joten nyt mulla on sitten 2 pulloa :)
Että jos joku tarvitsee niin halvalla lähtee. Harmi vaan että Treelle on meiltä reilut 200 km.
 
mä käytin ens hätään just tuota nivean rasvaa(valkoinen purkki). mä tilasin kuukaudeksi vuokralle dopplerin kuuntelevauvaa.fi, ja geeli ei tullut yhtä aikaa. Tuli jälkitoimituksella..pikkasenko kyrsi.. Mut suht hyvin kuulu niveallakin, mut ei tietty niin hyvin kuin geelillä.

Mullaki geelipurkki löytyis kaapista (vajaa kylläki, mut tarpeeton):D

Saaru ja Aattomiäs 17pvä
 

Yhteistyössä