ultraäänigeeli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:
Kotidoppleriinko tarkoitat? Eikös siihen käy ihan joku vesipohjainen voidekin..?

Jep, doppleriin hyvinkin. Mutta geeli olis parempaa, näin omasta mielestäni. :)

Varmasti tuo aito geeli on parempaa ainakin alkuraskaudessa kun ei niin helpolla kuulu. Itse en ole sitä missään kaupoissa tai apteekeissa nähnyt.

Kotidoppleriinko tarkoitat? Eikös siihen käy ihan joku vesipohjainen voidekin..?

Varmasti tuo aito geeli on parempaa ainakin alkuraskaudessa kun ei niin helpolla kuulu. Itse en ole sitä missään kaupoissa tai apteekeissa nähnyt.

Hmm. No voihan harmi.. Pitänee sitten tilata varmaan netistä. :( Luulisi että apteekissa olisi? Hmph..

Hmm. No voihan harmi.. Pitänee sitten tilata varmaan netistä. :( Luulisi että apteekissa olisi? Hmph..

Jos apteekki ei ole kaukana niin kipase kysymässä! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:
Jos sul sattuu olee vaik äitiyspakkauksen liukuvoide, käy hyvin myös se. Itse kokeilin sitä kun oli tarpeettomana kaapissa ja sil pystyy hyvin kuuntelee :)

ei ole tullut äp-pakkaus vielä.. Niin joo, liukuvoidettahan saa ihan kaupoistakin. :P Kiitti vinkistä..

ostettiin itekkin vähän aikaa sitten doppler ja aika hauska laite. Geeli oli vaan loppu.
Laittakaa googleen hakusanaksi ultraäänigeeli.
Löytyy esim fysiolineltä tampereelta =)

Yhteistyössä