H
harmaa
Vieras
Saako apteekista ostettua? Vai mistä? Netistä ainakin voi tilata, sen tiedän mutta ajattelin jos apteekissa ois. Onko tietoa? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:Kotidoppleriinko tarkoitat? Eikös siihen käy ihan joku vesipohjainen voidekin..?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:Kotidoppleriinko tarkoitat? Eikös siihen käy ihan joku vesipohjainen voidekin..?
Jep, doppleriin hyvinkin. Mutta geeli olis parempaa, näin omasta mielestäni.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:Kotidoppleriinko tarkoitat? Eikös siihen käy ihan joku vesipohjainen voidekin..?
Jep, doppleriin hyvinkin. Mutta geeli olis parempaa, näin omasta mielestäni.![]()
Varmasti tuo aito geeli on parempaa ainakin alkuraskaudessa kun ei niin helpolla kuulu. Itse en ole sitä missään kaupoissa tai apteekeissa nähnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:Kotidoppleriinko tarkoitat? Eikös siihen käy ihan joku vesipohjainen voidekin..?
Varmasti tuo aito geeli on parempaa ainakin alkuraskaudessa kun ei niin helpolla kuulu. Itse en ole sitä missään kaupoissa tai apteekeissa nähnyt.
Hmm. No voihan harmi.. Pitänee sitten tilata varmaan netistä.Luulisi että apteekissa olisi? Hmph..
Alkuperäinen kirjoittaja Pinguli:Jos sul sattuu olee vaik äitiyspakkauksen liukuvoide, käy hyvin myös se. Itse kokeilin sitä kun oli tarpeettomana kaapissa ja sil pystyy hyvin kuuntelee![]()