Ultra yksityisellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oon aina miettiny näitä keskusteluja, et miks meette yksityiselle ultraan? Niinku niitten sairaalan normiultrien lisäks vaan kattelemaan vauvaa? vai jotain ongelmia? selvittämään sukupuolta? vai minkä ihmeen takia.. minusta tuntuu että sairaalassa sai juosta muutenkin yhtenään niissä ultrissa, mitkä tarjotaan kunnallisella puolella.

tampereella suomenterveystalolla maksaa kelavähennysten jälkeen 4d 240? dvd:n kanssa. tavallinen rakenne ultra maksaa 160? miinus kelat. alku-ultra tuli mulla maksaa sielä n.70? ja se oli ilman keloja n.160?
itse menin alku-ultraan edelisen päätyessä keskenmenoon. menin siis tarkistuttamaan että onko siellä mitään. meillä ei tarjota kun yksi ultra kunnalta joka oli mulla np ultra viikolla 11. rakenne ultraan meen maanantaina. muita ultria en maksa enää. taysiin luultavasti taas joutuu ultrattavaks loppuvaiheilla jos taas on tuo raskausdiabetes.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
oon aina miettiny näitä keskusteluja, et miks meette yksityiselle ultraan? Niinku niitten sairaalan normiultrien lisäks vaan kattelemaan vauvaa? vai jotain ongelmia? selvittämään sukupuolta? vai minkä ihmeen takia.. minusta tuntuu että sairaalassa sai juosta muutenkin yhtenään niissä ultrissa, mitkä tarjotaan kunnallisella puolella.

Justjust. Ei kaikilla oo ehkä niitä ultria. Täällä kunnallisella puolella on vaan 1, alkuraskauden ultra, jossa vaan todetaan sikiöiden lukumäärä ja laskettu aika.

Yhteistyössä