ultra tädit??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hormonihirviö ;)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hormonihirviö ;)

Vieras
hello kaikki odottelijat:)
ensi viikolla rakenne-ultraan ja pienen pieni uteliaisuus iski heh..siis vauvelin sukupuolesta. Pikkasen vaan jänskää ku olen kuullut että "ultra-tädit" saattavat jopa suuttua jos sitä alkaa utelemaan?? onko todella näin?
Sen verran tunteet muutenkin koko ajan pinnassa, ettei tässä nyt kaipaa yhtään ylimääräistä sanomista.

Iiiiihanaa kosta puol väli saavutettu jeejee.. Kovin on kyllä vatsa kasvanut, mutta ei mitään liikkeitä ole tuntunut..kaipa hän vielä itsestään ilmoittelee heh..

Kaikille masuille oikein mahtavaa odotusta ja tsemppiä ( ja hyviä hermoja,eikö? )

Riippuu aika paljon kaupungista. Jossain kertovat mukisematta ja jossain saattavat myös "suuttua". Itse en edes viitsinyt kysyä koska tiesin entuudestaan, että eivät kerro. 4D ultrassa sain sitten tietää. :)
Voithan sinä kysyä asiaa ja jos ultraaja siitä tuohtuu niin älä välitä! Varmasti on hyvä kysellä jotain muutakin vauvasta, ettei tädille tule semmoinen olo, että rakenne-ultrassa ei muu kiinnosta kuin sukupuoli.
Liikkeitä alat varmasti tuntemaan aivan tuota pikaa :)
Hyviä hermoja todella tarvitaan, varsinkin jos on samanlainen hermoheikko kuin minä! Onneksi täällä mennään jo loppusuoralla (Rv 38).
Onnellista odotusta!

Meille sanottiin np-ultrassa, että sitten rakenneultrassa kyllä kertovat sukupuolen jos ovat aivan varmoja siitä mitä näkevät. Eli jos on epävarmuutta, niin eivät sano mitään ettei tule sitten sanottua väärää sukupuolta... Mäkin haluaisin kyllä sukupuolen tietää jos suinkin mahdollista. Ja aion sitä kysyä jos eivät meinaa muuten mitään sanoa. Jos sitä ei pysty sanomaan, niin sitten ei pysty... :)

Yhteistyössä