Ultra Lahdessa?

Heips!

Sain tuossa kuulla että Heinolassa ei edes yksityisellä pääse rakenneultraan, joten lähin paikka ilmeisesti olisi Lahti.
Missä siellä tuohon olisi mahdollisuus, ja minkä hintaista tämä tulisi olemaan?
Nyt rv.16+3, ajattelin jos joskus 20-23 viikolla menisin (onko liian aikaista mennä?).

Ihmettelin sitä että täällä yksityisellä kyllä pääsi varhaisultraan, mutta rakenne ultraan ei. Laitteet kuulemma liian vanhat (?). Tarvitaanko tähän siis jotenkin erilainen laite?

Mulla kauheen huonot kokemukset hemosta, ikinä en mene sinne enää :ashamed:
Yksityinen äitiysneuvola, sitä voisin suositella!
Voi käydä vaikka joka kuukausi tai sitten vaan silloin tällöin :)
Joka kerta voi päästä ultraan!
Mulla maksoi viimeksi tuo käynti mihin kuului toi neuvolakäynti, lääkärin tarkastus, tavallinen ultra ja sitten ihan ekstrana katseltiin 4d ultra kuvaakin 109e, en ole hakenut vielä kelalta korvauksia joten en tiiä paljon niiden jälkeen jää :)
Tuollakin menee toi taksa vartin välein kait, mulla toi kesti kaikkiaan sen 45min..

neitiperho
Muistaakseni se taksa määräytyy vähän eri tyyppisesti. Lääkärille maksu lisääntyy 10 min välein, eli 10, 20 jne. Ultra itessään maksaa öö...enpäs kyllä muuten muistakaan. Sulla sipuli varmaan alennus kun kaikki samassa koska 4d itessään jää maksamaan muistaakseni jonkin pikkusen vajaan sata euroa eli joku 90? kun kelan tuen on saanut.

Niin ja piti itsekin vielä täsmentää, että tosiaan yksityisellä äitiysneuvolassa itsekin käyn, en siis hemossa. Anteeksi virheeni, nyt vasta tajusin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Bubona:
Jeps... tuonne yksityiseen äitiysneuvolaan ja hemoon soittelin, hemossa 170e sanoivat tuon 4d:n hinnaksi korvausten jälkeen, ja äitiysneuvolasta n.90e ja 4d:stä puhuivat...
Mullekin ne taisivat tuon suuntaista hinta-arviota antaa puhelimessa.
En sitten tiedä, miksi hinta olikin todellisuudessa niin paljon alhaisempi (noin 100e).

Mä soitin just Hemoon ja kysyin hintaa. 210? + poliklinikkamaksu 11?. Kelan tukien jälkeen maksettavaksi jää 170?. Törkeen hintasta mun mielestä!!

Onko yksityinen äitiysneuvola toinen mikä tekee noita 4d-ultrauksia? Ku niiden nettisivuilla ei mainittu sitä ainakaan...

Jeps... Ite varasin ajan tonne äitiysneuvolaan ens maanantaille ajan just tohon 4D-ultraan...
Ekalla puhelinsoitolla sanoivat hinnaksi 120e ja nyt varatessa 170e joista saa sitten osan kelasta hakea takaisin. Saas nähdä kumpi pitää enemmän paikkaansa. Mutta halvemmaksi se silti lopulta tulee kuin Hemossa...

Itse olen tänään menossa ja jänskättää kyl.Odotan kyl innolla :) Sieltä ne voi polttaa dvd,lle pätkän 4d kuvausta :) onko jollain viel kokemuksia kyseisestä paikasta??
170 euroa maksaa ja saa kuulemma jotain 72 euroa kelalta takaisin.Luulin et ois saanu jotain 30 euroa,mut tuo olikin kiva ylläri!

Ite tuolla yksityisessä äitiysneuvolassa ultrassa käyneenä en voi muuta kuin kehua paikkaa. Lääkärinä ollut joka kerta Juhani Koskinen kuka kyllä osaa hommansa.

Rakenneultrassa kävimme siellä (katottiin tuolla 4D-menetelmällä ) ja hinnaksi taisi jäädä alle satanen sitten KELA-korvausten jälkeen.

kiva kuulla hyviä kokemuksia!
Vauhtis muistatko millä viikoilla kävit? Näkyikö sukupuoli hyvin?näkyykö sukupuoli miten hyvin itse katsottuna sillon kun katsotaan 4d,nä? On kyl jänskää ja tosi kivaa mennä sinne ultraan :) Millon olet käynyt siellä?Kun noi edelliset kirjoittajien kirjoituksista on jo paljon aikaa...

Kiitos jos viitsit vastata

Alkuperäinen kirjoittaja hansbiko:
kiva kuulla hyviä kokemuksia!
Vauhtis muistatko millä viikoilla kävit? Näkyikö sukupuoli hyvin?näkyykö sukupuoli miten hyvin itse katsottuna sillon kun katsotaan 4d,nä? On kyl jänskää ja tosi kivaa mennä sinne ultraan :) Millon olet käynyt siellä?Kun noi edelliset kirjoittajien kirjoituksista on jo paljon aikaa...

Kiitos jos viitsit vastata
Hei

Ekan kerran kävin ihan tän raskauden alkumetreillä (rv8) eli lokakuussa 2008 ja sitten rakenneultrassa viikoilla 21+1 tän vuoden tammikuussa.

Sukupuoli näkyi tollon tammikuussa todella hyvin, ei jääny epäselväksi mitä ne kaksi taatelia ja yks kepukka siellä edustivat :D Ja tuon jälkeen olen neuvolan lääkärikäynneillä todennut samat vehkeet ihan normi ultralla katsottuna

Yhteistyössä