H
help me
Vieras
eli mulla on ulosotossa velkaa, kaikki on mennyt viimesen vuoden aikana, jouduin velkakierteeseen kun erosin lasten isästä ja jäin 2 lapsen yh:ksi. velkaa mulla on kaikenkaikkiaan joku 15 000e ulosotossa joista korkoja on yli puolet, olen käynyt velkaneuvojalla joka sanoi että näillä tuloilla ei voi tehdä mitään asialle, olen oppisopimuksella töissä, tulomme ovat kaikenkaikkiaan n.1900/kk nettona, lapsilisät ym mukaanluettuna, tuloni eivät tästä parane ainakaan seuraavaan 5-6vuoteen joten pitääkö mun vaan odotella että korot nousee ja maksaa niitä sitten tulevaisuudessa? takuusäätiöstä kysyin niin mulla on vähän liikaa velkaa, isäni olisin tullut takaamaan lainani että olisin maksanut nuo kerralla pois mutta nordea ei antanut lainaa vaikka meidän isällä on paljon reaalivakuuttakin, 3 yritystä, velaton talo ja velaton mökki, muutamia osakkeita (siis vuokra-asuntoja) en halua että isäni ottaa lainaa nimiinsä, hän olisi kyllä tullut takaamaan mutta ei kelvannut vaik hän on varakas ja ollut 35v yrittäjä, olen ihan loppu koska en tiä mitä tehdä;( pelkään että joudun vankilaan jne.
ihan järjetöntä tämä pelko ja ahdistus;( tuskin pääsen velkajärjestelyyn koska velat on niin tuoreita jne. mitä järkeä tehä ulosottoo maksusuunnitelma ku ne korot nousee enemmä kuussa ku pystyn edes pääomaa lyhentään
mitä voin tehdä? en jaksa enää tätä olen ihan valmis luovuttaan;(
ihan järjetöntä tämä pelko ja ahdistus;( tuskin pääsen velkajärjestelyyn koska velat on niin tuoreita jne. mitä järkeä tehä ulosottoo maksusuunnitelma ku ne korot nousee enemmä kuussa ku pystyn edes pääomaa lyhentään