ulosotossa ja talon myynnistä voittoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ässss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ässss

Vieras
Miten mene kun ulosotossa on monta tonnia (palkasta otetaan kolmasosa ja veronpalautukset ym...) Nyt talo myytiin ja voittoa jäi ulosotettavalle liki 5000 euroa.
Saako ulosottovir.jotenkin tämän selville?

[QUOTE="hmm";24315737]No en tiedä saako, mutta fiksu maksais rästinsä pois.[/QUOTE]

Peesi. Ei uo ehdi tsekkailla tiliä, ellei ole tiedossa, että sinne pitäisi tulla rahaa.

Voinko tehdä ulosottoon nimettömänä viestin?Nuo nimittäin ex.ni juttuja ja nyt avioron tultua kiusaa minua jatkuvasti ...eli ei maksa nää talon huolto-sähkö-vesi -vakuutusmaksuja puoliksi (Jotka eropaperin jättämisen ja talon myynnin välillä') vaikka oikeusaputoimiston päätös siitä että kaikki mene puoliksi (siis maksut)

Mä luulin kanssa et uo ottaa myyntivoiton ja olin itse sit sinne yhteydessä. myyntivoittoo tuli melki 20000 e. mut sanokin koska asunto ei ole ulosotossa niin myyntivoittoa ei ole pakko antaa uo :) me tehtiin niin et maksettiin osa pois ja lopuista tehtiin maksusopimus

Tällaisen tulon ilmoittamatta jättäminen ulosottoon on velallisen epärehellisyyttä lain mukaan ja siitä voi saada taas tuomion. Ilmoittaminen ei silti tarkoita sitä, että rahat menisivät automaattisesti, jos on maksusopimus ja jos tulot rittävät oleeliseen velan lyhentämiseen.

Yhteistyössä