Ulla Appelsinin mielestä Sanna Marin on nilkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
  • Haha
Reactions: Echo
  • Haha
Reactions: Palstapesu
Olisiko täällä palstalla mahdollisesti Perussuomalaisten maksamia profiileja kirjoittamassa aloituksiaan?
Mitä luulette?

Onko nyt niin kaukaa haettua?
Perussuomalaiset koronakriittiset kirjoittelijat täällä näkevät salaliittoteorioita joka paikassa.
Kyllä puoluetuesta luulisi muutaman kympin irtoavan palstan uskolliselle Perussuomalaisille, saa sit jouluna särvintä leivän päälle.
Tämä on halpaa mainostamista puolueelle.

Oma vika, kun et hyväksy maksua luonnossa kilttimiehiltä.... :sneaky:
Krhm. Mulle sais maksaa säkenöivistä kirjoituksistani joista vihmoo viisautta ihmiskunnalle, mutta mun nahkalompsasta en ota maksua....siis, siiiiiis se ei ole kaupan!!!

• Haha
Reactions: m1es
En ole samaa mieltä.
Samoin. Yleensä en erehdy tulkinnoissani.
Luin paikallislehdestä tippa silmässä kolumnin Uupunut Suomi.
Googletin kirjoittajaa Martti Huhtamäki.
Näköjäön hän on tehnyt uran mm. toimittajana.
Uskomattoman kaunista tekstiä.
Kolumni ei ole vielä lehden nettisivulla.
Joten ei vielä menetetä toivoa.
Maailmassa löytyy paljon hyvää luettavaa.
Persuhöpöttäjät skippaan yli.
Räävitöntä suukopua. Harmittaa, kun en aluksi tyhmyyttäni hokannut tänne pesiytyneen persukommuunin.
Häntäkärpäsetkin ovat siedettävämpiä.

HS moittii Sannaa.

Onko sekin Sannan syy, että Etelä-Korea pärjää nykyään paremmin Pisa-tutkimuksissa?
Lukekaa välillä parempia tekstejä.
En ole Hesarin tilaaja. Luen lehteä satunnaisesti. Artikkelin yksi kommentti on hyvä.

HS moittii Sannaa.

Onko huonoja päätöksiä, jos vanhuksilla pitää olla paremmat hoivaolosuhteet, oleskelupien käsittely nopeampaa tai lääkärin pitäisi potilaiden päästä viikossa?

Pitääkö päätösten olla huonoja ja lievempiä sen takia, ettei kunnat ota omaa vastuutaan kuntien asukkaista?

Esim. Helsinki saisi hoitajia ja lääkäreitä, mikäli nostaisivat palkkaa niin paljon että tulijoita olisi riittävästi kyseisiin paikkohin ja mitoituksiin ja lääkäriin pääsisi järkevässä ajassa.

Mutta niin ei tehdä, hallitseva puolue Kokoomus ei aja Helsingin valtuustossa julkisen hallinnon toimintaa ylös ja parantaen palveluita nostaen palkkoja.
Eikä muuten tule koskaan tekemään niin kauan kuin Juhana Vartiainen, kokoomus on johdossa.

Olisiko täällä palstalla mahdollisesti Perussuomalaisten maksamia profiileja kirjoittamassa aloituksiaan?
Mitä luulette?
En tiedä. Samanmieliset kirjoittajat ovat savustaneet epämieluisat palstailijat pois.
Ei persujen kanssa saa aikaan järkevää keskustelua. Manipuloijia ja provoilijoita.
Tablettini hajosi vanhuuttaan. Luultavasti minun aika tällä palstalla tuli tänään finaaliin. Sain ip-lehden woke-tietokilpailussa hyvät pisteet. Olin äsken ulkoilemassa ja juon nyt Lidlin tarjousglogiä.
Voikaa hyvin!
T. Ex-Annan palstailija

Yhteistyössä