Ulkovaatetuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä teijän lapsilla ollut päällä näin kelien viiletessä? Meillä vaan tyttö valitteli kylmää tänään, kun päällä oli trikoohousut ja paita, tuulihousut ja takki + pipo ja sormikkaat. Oisko kenties tarvinnut alle jo kahdet housut? Ei vaan jotenkin vielä osaa tumpata päälle ja kait se ottaa oman aikansa tottua tähän kylmään, vai kuinka?
Asteita tais olla siinä 8-10.

Mä oon pistänyt ohuimpia paitoja sivuun ja katsonut että poika pistää päälleen paksumpia paitoja ja sisähousuja. Ja tuo on "helposti kuumenevaa" sorttia joten kylmä ei ole ollut. ( niin ja siis tietysti pipo ja hanskat olleet myös käytössä )
Kenkiä oon vähän mietiskellyt että pitäskö alkaa siirtyä vuorellisiin, nyt on menty vielä lenkkareilla ja kävelykengillä..

Pojalla sisävaatteet (t-paita, trikoopaita ja -housut, fleecetakki ja vk-haalari, puuvillapipo ja sormikkaat. Jos olis vähänkin kylmempää, laittaisin väliin myös fleecehousut - tänään oli jo harkinnassa.

t-paita,sukkahousut + päälle colleget ja sitten välikausihaalarit, lapaset ja kypäräpipo jos kylmenpi niin villapaidan alle ja paksumat hanskat.

Tytöllä on ulos mennessä pitkähihainen trikoopaita, collegetakki, tuulitakki, alaosassa sukkahousut, trikoohousut, tuulihousut. Lisäksi vielä pipo ja sormikkaat. Jalassa syyskengät.

Meillä mennään kesät talvet noilla trikoopaidoilla sisällä, ulos lähtiissä laitetaan sitten collegetakkia väliin. On muuten tyttö sisällä ihan hikimärkä ku on kans tuollaista kuumenevaa sorttia :)

Eikä oo ulkona palellut, ihan on ollu sopiva vaatetus :)

Yhteistyössä