Ulkosuu/sisäsuu?? Mä haluan synnyttämään! Kokemuksia kun paikat auki...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Juudit"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Juudit"

Vieras
Viime pe ä-polilla oli 2cm paikat auki, viikon verran ennen sitä ollut epäsäännöllistä supistelua. Nyt taas pari iltaa supistellut kipeästikkin ja tänään lääkäri totesi että sisäsuukin 2 cm auki? Onko siis tapahtunut edistystä vai ei?

Justiin tuolla ä-polilla alkoi taas supistelut, säännöllistä supistelua nyt toista tuntia. Millähän näihin saisi potkua? Taisin bongata myös elämäni ensimmäisen limatulpan tuolla äitipolin vessassa :D

Kauankohan tässä voi vielä kärvistellä ennekuin alkaa tositoimet? perjantaina menen taas uudestaan polille, kyllästyttää tämä ravaaminen siellä. Verenpaineet aika koholla, siksi tarkkailussa. (niin ja olen uudelleensynnyttäjä, mutta edelliset on käynnistynyt vesien menolla).

Mulla ei viime synnytyksessä ollut paikat yhtään auki tai pehmenneet vielä kolmea päivää ennen kun tyttö syntyi. Sitä ennen oli muutamia supistuksia muutamana päivänä noin 1-2 viikkoa aikaisemmin. Supistukset alkoi sitten yhtenä yönä heti 10 min välein ja 12 tuntia myöhemmin olin 5 cm auki ja tästä 5 tuntia oli tyttö syntynyt. Itse olin varautunut odottamaan käynnistystä kun ei mitään merkkejä ollut ja laskettuaika oli ollut jo reilu viikko sitten.

Eli ei kyllä voi mitenkään päätellä koska tapahtuu ja millä nopeudella :)

Uudelleensynnyttäjillä voi ulkosuu aueta aikaisinkin (minulla rv20). Jos sisäsuun aukeaminen (funneling) on suurta, aynnytys tapahtuu lähiviikkoina. Onko kanavaa vielä jäljellä? Jos paikat on epäkypsät ja kanavaa jäljellä, saattaa menä kauankinl...

Yhteistyössä