Ulkonäöllä ON väliä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap.

Vieras
Olen niin täynnä näitä itsensä toisten yläpuolelle nostavia "vain sisäinen kauneus merkitsee" ihmisiä. Kuitenkin sitten ollaan kateellisia, jos toisella ei ole raskaus tuonut paljoa kiloja tai vanhentuu upeasti. Ulkonäöllä on väliä – on aina ollut. Kyllähän sen näkee mihin vain sitten sattuu katsomaankin.

Tämän lisäksi ihmettelen ihmisiä, jotka tuomitsevat sellaiset ihmiset, jotka yrittävät pitää itsestään huolta.

Olen niin täynnä näitä itsensä toisten yläpuolelle nostavia "vain sisäinen kauneus merkitsee" ihmisiä. Kuitenkin sitten ollaan kateellisia, jos toisella ei ole raskaus tuonut paljoa kiloja tai vanhentuu upeasti. Ulkonäöllä on väliä – on aina ollut. Kyllähän sen näkee mihin vain sitten sattuu katsomaankin.

Tämän lisäksi ihmettelen ihmisiä, jotka tuomitsevat sellaiset ihmiset, jotka yrittävät pitää itsestään huolta.

Meidän pitää vanheta arvokkaasti.

Jos ulkonäöllä ei olisi kenellekään väliä, tuskin kukaan nainen meikkaisi, laittaisi hiuksiaan tai pukeutuisi niinkuin pukeutuu. Tottakai sillä on väliä, vähintään itselleen jollei muuten.

Sisäinen kauneus on vaan omasta mielestäni merkityksellisempää, mitä ulkoinen.

• Tykkää
Reactions: Littledeath
Mulle on merkitystä omalla ulkonäölläni. Ei liiallisesti, mutta näytän mielestäni esim. meikattuna paremmalta ja just vaikka olisin työhaastatteluun menossa niin meikkaisin. Turhamainen en ole.

Toisten ihmisten ulkonäkö taas.. mä en nyt yhtäkkiä keksi asiaa jossa toisen ulkonäöllä olisi ainakaan huomattavaa merkitystä.

muok. No joo, musta on ihan kiva kyllä katsella kauniita ihmisiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja anti-läski;26939672:
On sillä jos meinaat töitä saada.

Toki, jos meinaa mallintöitä tai mitälie pr-keikkoja saada, mutta muissa töissä sillä ei ole kyllä mitään merkitystä. Äly menee nääs kauneuden edelle :)

Niin, kyllä minun on vaikea kuvitella, että seurustelisin ihmisen kanssa joka on mielestäni vastenmielinen ulkoisesti. Romanttisiin suhteisiin ainakin omalla kohdallani kuuluu se tietty viehtymys ulkokuoreen. Täytyy ilman muuta myös ajatusten tasolla kohdata.

Työmaailmassa pätee varmaan pikemminkin siisteys ja hygieniapuoli, joiden täytyy olla kunnossa.

Mun mielestä tämä kauneuden liiallisuuksiin kohonnut ihannointi pilaa kauniit ihmiset.

Kauniille tulee usein tarve hyödyntää sitä vaikka voisii hyödyntää ennemmin älyään,mutta kauneuden käyttö on helpompaa.

Kauniin ihmisen sisin myös rumentuu helpommin kuin muilla, toisilla vain rehellisesti kohoaa ihailussta kusi kuuppaan ja osa mukavista näteistä katkeroituu rumiksi sisältä kateellisten panettelun ja leimaamisen vuoksi.

Kauneinta mun mielestä on ihminen joka ei tiedä olevansa keskiverto tallaajaa kauniimpi.

[QUOTE="vieras";26939795]Ei se tyhmyys tee rumaksi ulkoisesti mitenkään. Kaunis on aina kaunis.[/QUOTE]

No tästä en ole kyllä samaa mieltä; ihmisen luonteella on ihan tajuton vaikutus hänen ulkonäköönsä. Jos ihminen on ilkeä/suvaitsematon/yksinkertainen, niin hänen ulkonäkönsä kyllä laskee kuin lehmän häntä, kun hänen seurassaan on viisi minuuttia kauemmin. Jos taas tavis/vähemmän kaunis on sisältä kultaa, niin kummasti hän alkaa näyttää todella kauniilta.

Tottakai ulkonäöllä on väliä, ja paljon onkin. Kyllähän se antaa heti negatiivisen kuvan ihmisestä, jos on ruma ja lisäksi vielä lihava. Kauniisiin ja hoikkiin suhtaudutaan ihan eri tavalla kuin läskeihin.

Yhteistyössä