Ulkonäkösi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yleensä olen tyytyväinen, välillä tunnen itseni jopa kauniiksi.Varmaan seksikäs on se mitä useiten kuulee.
Sitten on päiviä ja aikoja kun ulkonäkö saa ihan alamaihin, mikä taas on ihan naurettavan pinnallista ja turhaa.

Kyllä mä tunnen toisinaan itseni varsin kauniiksi(en tänään) :D
Kyllä se suurin kauneus sisältä kuitenkin lähtee, itsevarmuus lisää ulkoista hehkua, tai sitten mä vaan kuvittelen :xmas:
Toisinaan olen kaunis, toisinaan taas vaan ihan tälläinen :xmas:

Kauniina en itseäni pidä, mut ihan kivan näköisenä kyllä. Tyytyväinen olen ulkonäkööni. Raikas...noh...en ainakaan semmonen luonnonraikas =) Enkä rehevä =) Jokusen kerran kauniiksi kehuttu...

En ole kaunis, ihme kyllä kuitenkin on mies löytynyt rinnalle (eipä sekään ole nätiksi tms. sanonut kun tykkää olla rehellinen, jos kysyn niin ei vaan sano mitään).
Toivon vaan etten olisi niin ruma että kellään tekisi mieli heittää minua jollain sen vuoksi. Vahvuuteni ovat enemmän tuolla ajattelun puolella vaikka en kyllä mikään välkky olekkaan.

Koskaan en oo kaunis ollu enkä varmaan olekkaan, siitä huolimatta tuokin ukonturjake miut on akakseen ottana.. :D

Mie oon sellanen mamma mitä kaikki täällä haukkuu, ei kehtaa laittautua kylille, kulkee verkkareissa tai kollareissa.. pahimmillaan siinä tuulipuvun takissa.

Hmm..oma äiti mahtaa olla ainu joka kauniiksi sanoo. Ja sekin vaan siksi kun on pakko.
En tiä, päivästä riippuen oma mielipide vaihtelee..ällöttävästä kohtalaiseen.

Jostain syystä en ole ollut vähään aikaan sinut oman ulkonäköni kanssa.... tiä, mikä teini-iän identiteettikriisitakauma on iskenyt päälle. :kieh: Tuntuu että kroppa roikkuu, nenä ei passaa tähän päähän, hiuksia en osaa laittaa.... :ashamed: On minua nätiksi sanottu, olen kuulema persoonallisella tavalla kaunis.... :whistle: kun vaan ittekin oppisin itteni hvyäksymään.

Olin tosi kaunis nuorempana,mutta mulle kävi perinteisesti: lihoin lasten myötä (söin yksinkertaisesti liikaa rasvaa ja sokeria ja liikunta väheni) ja nyt koen suurta vastenmielisyyttä itseäni kohtaan. :(

On kehuttu haluttavaksi, seksikkääksi ja kauniiksikin usein, en kyllä tiedä miksi.

Minusta olen lähinnä nätti, söpö, siro ja kivasti taskukokoinen. Ihan passeli. :)

Yhteistyössä