Ulkonäkö = Luonne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Klonkku

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
13 581
1
36
Miksiköhän niin monet ihmiset tekee ihmisistä ulkonäön perusteella jonkun sortin luonne analyysin? Useinhan ajatellaan, että vaatteet on aatteet, mut eipä se ihan niinkään aina mee..

Mä itse oon oikeen babyface ja oon siitä saanut kuullakin. Esim kerrn kun ilmoitin lähteväni luentojen välissä tupakille, yks nainen alkoi suureen ääneen ihmettelemään, että enhän mä voi poltella, kun oon niin kiltin näköinen :o Mun mielestä noilla asioilla ei oo mitään yhteyttä..

mie taas näytän kuulemma semmoiselta rakkarilta kaikkine olemuksineni ja puhetavoiltani. monen (siis opettajien) on vaikea kuvitella että miusta tulis kunnollista lastenohjaajaa ikinä. noh tärkeintä on että mie itse tiedän olevani hyvä työssäni. heijänki kannattais tutustua ennenku tuomitsevat

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
:laugh: mulle päivitellään et mä en voi olla äiti kun mul o tatuointeja, lävistyksiä ja muutenkin epä-äitimäinen ulkonäkö :laugh:

Onhan se tunnettu tosiasia, että äitiin ei tatskat tartuu, vaikka kuinka hakattas.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:laugh: mulle päivitellään et mä en voi olla äiti kun mul o tatuointeja, lävistyksiä ja muutenkin epä-äitimäinen ulkonäkö :laugh:

Onhan se tunnettu tosiasia, että äitiin ei tatskat tartuu, vaikka kuinka hakattas.

Minen oo synnyttänyt poikaani, kiinni jäin :'(

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

Jos on ennestään tatuoitu, niin raskauden aikana ne vaalenee ja lopulta katoaa täysin.

niin ja ne mitä o tehty ennen lasta tippuu synnytyssalissa pois :laugh:

Jaa-a.. mua on sanottu monesti ilkeän näköiseksi, sellaseksi ettei lähelle uskalla tulla. Mä mitään ilkeä ole, (ellei tartte) mähän olen oikea pyhimys :D

Mä taas oon kuullut, ettei musta heti uskoisin, kuinka veemäinen akka mä voin olla :ashamed: Eikä ihmiset kyllä usko sitäkään, että mulla voi olla tatuointeja, pitäis vissiin laittaa yks otsaan :xmas:

Jos on ennestään tatuoitu, niin raskauden aikana ne vaalenee ja lopulta katoaa täysin.

Oh shit, mitenköhän mä tän selitän :o Eiku niin, en mie ole ollut raskaanakaan.

No onhan se osittain vaattee=aatteet, mutta mun mielestä tupakoitsijat ei erityisesti pukeudu mitenkään ihmeellisesti. :D
Mutta ihan esimerkkinä: Montako ei-goottihenkistä ihmistä tiedätte, jotka pukeutuu gootti-tyyliin? Tai montako punkkaria, jotka ei kanna myös niitä aatteita? Tai moniko pissaliisa ostaa kaikki vaattensa kirpparilta ja kulkee rastat päässä? :D

Eli ulkonäöstä voi päätellä paljon, mutta pitää myös muistaa että joskus se ulkokuori pettää.

Heh, mulla on gootti takki ja pari muuta vaattetta, tykkään niistä, mutta en ihan suoraan sanottuna ole edes ihan perillä goottiaatteista... :D Yhdistelen niitä ihan "tavis" vaatteisiin. Enkä meikkaa sillai. Mulle sanotiin yhdessä kaveriporukassa että jos joku meistä alkaa polttamaan niin se oot sinä! Ja mä taidan olla ainoita joka ei ole koskaan maistanutkaan. Jos on utelias, kokeilunhaluinen, ei tarkoita että tekee kaikkea ajattelematta. En siis tuomitse muita siitä, mutta omalla kohdallani pitäisin sitä tyhmyytenä. Musta kans sanotaan että olen ylpeän näköinen, itsevarma. Hetkittäin ehkä, muttamutta... No voihan noista vaatteista joskus jotain päätellä...menee sitten syteen tai saveen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:
Heh, mulla on gootti takki ja pari muuta vaattetta, tykkään niistä, mutta en ihan suoraan sanottuna ole edes ihan perillä goottiaatteista... :D Yhdistelen niitä ihan "tavis" vaatteisiin. Enkä meikkaa sillai. Mulle sanotiin yhdessä kaveriporukassa että jos joku meistä alkaa polttamaan niin se oot sinä! Ja mä taidan olla ainoita joka ei ole koskaan maistanutkaan. Jos on utelias, kokeilunhaluinen, ei tarkoita että tekee kaikkea ajattelematta. En siis tuomitse muita siitä, mutta omalla kohdallani pitäisin sitä tyhmyytenä. Musta kans sanotaan että olen ylpeän näköinen, itsevarma. Hetkittäin ehkä, muttamutta... No voihan noista vaatteista joskus jotain päätellä...menee sitten syteen tai saveen :laugh:

Muttet säkään pääsääntöisesti pukeudu vain goottivaatteisiin, kun et ajatusmaailmaa omaa, ethän? ;)

mehän voitaiski tehä arvosteluketju ....kuka uskaltaa heittää eka naamansa kehiin :whistle:
minkä luonteiseksi arvioit kuvan perusteella

kukkaan ei kehtoo

Mä tein tälle ihan oman ketjun ja mun kuva löytyy jo arvosteltavaksi sieltä! :attn: :attn:

Yhteistyössä