Ulkonäkö galluppia

Tällä hetkellä raskaana ,mutta normaalisti hiukan pyöreä (vähäsen :D ) vaaleet hiukset siniset silmät , ja öööh :whistle: Tykkään isoista miehistä, tatuoiduista ja lihaksikkaista :p (ei missään nimes ikinä kuuna päivänä mitään idols ari tyyppii) Miehellä pitää olla hyvä ryhti ja persaus ;)
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Minkä näköinen itse olet? (miehen ulkonäkö ja naismaku) Minkä näköisistä miehistä itse pidät? Ja näillä absoluuttisilla totuuksilla saa sitten käsityksen kaikkien ihailemasta vartalo mallista :D
Pitäiskö vielä lisätä et mikä ehdoton yöks?
Juu ja mulla on tylsää :)
Olen tumma ja hoikka.Tykkään vaaleista miehistä,hyvä esimerkki vois olla Sunrise Avenuen Samu (slurps).Pitää olla pilkettä silmäkulmassa ja huumorintajua.Mies ei saa olla liian laiha,eikä lyhyt (alle 170cm).
Oma ukko on vaalea ja harteikas;)

Mies tykkää tummista ja hoikista naisista.Pitää olla vähän hullu (!),nauravainen ja huumorintajuinen.Juu eikä tykkää että on liian tällätty.
 
Wide
Itse olen muodokas en kuitenkaan mikään kauhean lihava =) Olen vähä yli 160 pitkä.
tummat luonnonkiharat hiukset lapaluiden alapuolelle.Vientiä ainakin vielä riittäisi mikä on posiitiivista :)

Mies on rokkari ,pitkä tumma tukka ja on kyllä pitkäkin (188) sekä hoikka.Komea on !
 
Mä olen normaalitilassani (ei-raskaana) 164 cm ja n. 55 kg. Kuontalo on tumma ja pitkä. Mies väittää tykkäävänsä mun näköisistäni, kokoisistani ja tyylisistäni naisista :xmas:
Itse hää on 180 cm pitkä, normaalivartaloinen ja pitkätukkainen. Suuret lempeät silmät joihin ihastuin aikoinaan ihan silmittömästi :heart: Meitä on sanottu samannäköisiksi, todella monet luulevat sisaruksiksi :whistle:
 
Tuosta Lunaticin kuvasta... Ei juur naurata, kun itellä karvankasvu muistuttaa tuota, enkä voi niitä poistaa karvojen sisäänkasvun vuoksi :/ Kuoriminen poiston jälkeen EI auta.

Että hyvää ja hikistä kesää vaan pitkissä housuissa.
 
yöks juttu miehissä on jos leveyttä on yhtä paljon ku pituutta,eli lyhyt ja läski mies...

minä tykkään jos miehellä on runsaanpuoleisesti rintakarvoja :p
mun mies rakastaa hiuksia naisissa,pitää olla pitkät liehuvat naiselliset hiukset.
mulla itellä on pitkät(pyllyyn asti) hiukset,pientä lainettakin taitaa olla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
166cm, alle 60kg kun en ole raskaana, tummat (tällä hetkellä puolipitkät, normaalisti piiiiitkät eli kasvatan) hiukset ja ruskeat silmät. Vastaa mieheni ihannetta :p Mies 180cm, hyväkroppainen, kirkkaan siniset silmät ja vaaleat hiukset.. tosin noilla kahdella jälkimmäisellä mulle ei ole koskaan ollut väliä, että onko minkä väriset hiukset tai silmät, vaan ihan ihmiskohtaista. Mutta mieheni on ihan syötävän komea, näkyyhän se galleriastakin :p
komea on ;)
 
Sangria
mää oon 166cm pikä ja 53kg painava. muodokas olen kuulemma, vaikka rinnat ovat muuttuneet c kupista b. vaaleat hiukset puoleen selkään. vihertävät silmät, korkeat poskipäät. sirot ja kauniit kasvot kuulemmma, mua kyl toi nenä häiritsee :whistle: suurinpiirtein mieheni ihannetta vastaan. mä tykkään just sellaisesta kuin mun mies on :p tumma pitkä, mustat hiukset, voimakkaat reidet, kädet. luonnekin käy kohilleen, ainakin melkein aina.
 
Mie olen normaalivartaloinen, hieman tuota persettä ja taikinaa kertyny vattale. Tissit on d-kupit. Mies tykkää rintavista ja isoperseisistä naisista. Ei tykkää liian laihoista. Ite olin liian laiha ko mies minut otti matkaan :whistle: Nii ja tykkää pitkästä tukasta naisela.
Ite tykkään tuomosista ko minun mies, tumma ja ei nii treenattu. Vattaa saa olla :D Harmi vaan että mies meni leikkaan ihanat pitkät hiukset pois. Oon heikkona pitkätukkiin :saint:
 
Noh....mä tykkään että mies on miehinen mies, ei mikään olematon tikku jonka tuuli puhaltaa nurin. En kuitenkaan tykkää mistään bodareista (liika on liikaa). Seksikästä on kun "sikspäkki" vähän näkyy ja käsivarsissa on sopivasti lihasta..juu ja "lattaperse" ei saa olla!
Kamalinta mitä tiedän on roikkumaha ja liimaletti!!!

Mieheni tykkää pienistä naisista (tark.lyhyistä), jolla saa muotoja olla kyllä ja vähän mistä ottaa kiinni. Vaaleet naiset kääntää pään.
Ite olen pieni, jolla on sitä mistä kiinni ottaa sopivissa määrin ja kun tavattiin 8v sitten, hiukset oli vaaleet, mutta eipä oo ollu enää 4vuoteen ja kauniiksi kehuu edelleen :D
 
äiti79
Emilyn: ei sun miehes kuvaa tuolla ollu!!
ja itse olen ihan normaali,liikuntaa harrastava nainen. 156 pitkä ja 48kg.
tyytyväinen olen,naimisiin mentäessä olin kyllä 6kiloa painavempi.(9v.sitte)
mies on komea,lihaksikas sopivasti,normaalivartaloinen. ja se mulle sopii täydellisesti.
 

Yhteistyössä