Ulkona on järkyttävän näköistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksennan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Klara";23255606]

Jos nyt lenkkipolun vieressä on elukan jätöksiä niin voi,voi.
Ihminen sentään on evoluution myötä tarkoitettu käymään vessassa.

[/QUOTE]

Evoluutio ei ole tarkoittanut 600 000 koiraa olemaan lemmikkinä. Ja evoluutiosta ei voi muutenkaan paljoa koirien suhteen puhua, sen sortin "jalostusta" on toi koiratouhu. Sitten on luotu jotain sekasikiörotuja. Nykyisellä koiratouhulla ei ole paljoakaan tekemistä luonnollisuuden kanssa, joten äläpä jauha evoluutiosta.

Tässä ei tartte verrata ihmistä ja koiraa. Ei ne koiratkaan funtsi asioita ihmisten parhaaksi. Typeriä roskaavia ihmisiä kyllä piisaa ja niitä on niin koiraihmisissä kuin muissakin. Sillä erolla, että koiraihmisten koirat paskaa tiet ja polut täyteen + pahimmassa tapauksessa koirat aiheuttaa pelkoa, häiriötä yms. ympäristössään.

Pikkasen kärjistän, mutta 600 000 koiraa on liikaa. Juu ja en kannata mitä koirienteloituksia. Ymmärrän että ovat ihmisille kovinkin rakkaita. Mutta toimenpiteitä jotka pikkuhiljaa vähentäisivät koirien määrää.

Ne paskat jotka ihmisiä ärsyttää tällä hetkellä suunnattomasti, on menneen talven lumia parin kuukauden päästä. Ne ihmisten roskat, jotka ärsyttää mua suunnattoman paljon enemmän kuin koiranpaskat, on tuolla vielä vuodenkin päästä, ellei joku korjaa niitä pois.

Niin samaa mieltä. Meillä on niin pahan näköiset nuo tien reunat, että ei tosiaan voi kävellä kuin keskellä kävelytietä. Tosissaan on nautinto kaukana, kun joutuu koko ajan vahtimaan mihin astuu ja muistuttamaan 2 vuotiasta, että älä mene, kun siellä on koirankakkaa ja pissaa.

On ne karmeita joo. Meillekin menee oikopolku takatontille, joka kolataan talvisin auki. Viime vuonna oli koiranpaskoja tällä polulla, joka menee todellakin vaan meidän pihalle.
Kerran tulin kaupasta, niin yksi nainen vei koiraansa tälle polulle. Meidän tyttö huutaa kailotti, että "äiti, miksi tuo nainen menee meille!" Nainen kääntyi äkkiä takaisin ja näkyi kulekevan koiransa kanssa sitten luistelujään reunaa ja siihen koiransa paskotti!

Ja sitten ihmetellään, kun ihmiset valittaa koiranpaskoista..Ei koiria tarvitsisi ihmiset, jotka eivät paskoista huolehdi.
Meillä on lapset kinunneet koiraa jo pari vuotta, mutta tiedän, etteivät paskoja keräisi (vaikka niin sanovat), joten meille ei koiraa tule. On siihen muitakin syitä, mutta tuo on yksi.

Ain viattomii syyllistetää. Koirat ei koskaan tee kellekkää pahaa tai jos tekee on se omistajan vika. Antakaa koirien olla. Enempi ihmisestä on haittaa. Mun mielestä kaikki ei-koiralliset koiravihaajat vois lähettää Ahvenamaalle ja sais siellä sitten olla ilman sitä koirankakkaa.

Emmä noit kerää, kyl ny silmil näkee missä on ja leikkipuistois ei koirilla saa ees mennö ni siel voi leikkiä lapset.

mua suututtaa että KAIKKI koiranomistajat laitetaan samaan suppuun. jopa meidät ketkä kerää koiransa jätökset.

tosin kusesta kitinää en ymmärrä. hui hui kamalaa jos on pissaa rumistamassa lumella... se menee minun ymmärrykseni ohi. siis jos puhutaan yleisistä jalkakäytävistä eikä jonkun omasta tontista/pihasta.

kyllä suututtaa kun mulle tulee ihmiset huutaa/valittaa koirankakoista vaikka itse keräään koirani jätökset. jos jotakuta kusi häirittee, se on sit oma asiansa. enemmän mua häirittee moska, lika, kun siellä täällä olevat koiran pissat jossain lumikasan sivulla.

mua suututtaa että KAIKKI koiranomistajat laitetaan samaan suppuun. jopa meidät ketkä kerää koiransa jätökset.

tosin kusesta kitinää en ymmärrä. hui hui kamalaa jos on pissaa rumistamassa lumella... se menee minun ymmärrykseni ohi. siis jos puhutaan yleisistä jalkakäytävistä eikä jonkun omasta tontista/pihasta.

kyllä suututtaa kun mulle tulee ihmiset huutaa/valittaa koirankakoista vaikka itse keräään koirani jätökset. jos jotakuta kusi häirittee, se on sit oma asiansa. enemmän mua häirittee moska, lika, kun siellä täällä olevat koiran pissat jossain lumikasan sivulla.

niin ja roskat joita ihmiset kylvää joka helvetin paikkaan. edes metsässä ei saa kävellä ilman että siellä on jonkun piknik eväiden muovikääreet, mehutölkit sun muut jätetty luontoon.

Täälläkin kun kerrostalon ulko-oven aukaisee niin ruskeeta ja keltasta näkee enemmän kuin valkoista. Lastakaan voi päästää "yksin" kulkemaan kun menee tutkimaan paskaläjää lähemmin.
Kuvottavaa.

Yksi syy, miksi ainakin omakotialueilla on niin paljon paskakasoja on se, että ei niitä pusseja saa laitettua mihinkään...ei ole roskiksia, kun ei toistenkaan roskikseen saa sontaa ilman lupaa laittaa. Itse en kerää paskoja ojista ja pellonreunoista, mutta jos nyt kulkuväylälle sattuu koira kakkaamaan, niin sen kyllä kerään ja kannan vaikka kotiin asti...

Itse henk.koht. kerään AINA koirani jätökset mukaan ja katson mihin annan kuseksia, koska myös mua älllöttää ne läjät vaikka mulla koira onkin. Muutaman kerran on joku "aina valittamassa" pappa tullu mulle huutamaan kun on koiran pazkaa pitkin poikin. Ihan kun se olis KAIKKIEN koirien ja omistajien syy! Kerran oli kyllä huvittava tapaus viime keväänä kun yks laitapuolen mamma tuli mulle huutamaan ihan suoraa huutoa että olin muka paskattanu koirani HÄNEN ALUEELLEEN (???). Siinä oli maassa järkyttävän iso keko jonkun todella ison koiran tekemänä, jota mulle osoitteli. Seisoin siinä sit monttu auki meidän jack russelin kanssa ja kysyin koiralta et miten oot tollasen kasan onnistunu tekemään? Sit tajus se mammakin ettei ehkä ollu meidän murre tällä kertaa. Ihme tajus sentään anteeks pyytää! :O

Jos joku kertois mulle pari kansanedustajaehdokasta jotka ois realistejä näiden lemmikkiasioiden suhteen, ni kertokaapas. Jos muut asiat natsaa, niin saa mun ääneni. Etenkin tähän koiraongelmaan on tultava parannuksia, tilanne on ihan sietämätön jo.

Juu ja ei oo maailman pahin ongelma ja ihminenhän se pitäs hävittää... Alotetaan koiraihmistä perkele

Jos joku kertois kansanedustajan joka tajuais että kissaihmiset vois hävittää, niin tympeitä ihmisiä ja paskantärkeitä, niin kertokaas, voin vaikka vaihtaa ehdokasta ja äänestää!!!

Älkää te tupakoitsijat ainakaan kehdatko valittaa moisesta sillä ne teidän mihin sattuu heittämät tupakan tumpit ne vasta hirveän näköisiä onkin ja mahtava ku lapset niitä paskaisia tumppeja keräilee maasta...saisitte hävetä!!!

Minulla ei ole koiraa, ei kissaa, ei mitään lemmikkiä. Pikkupoikana oli kissa ja pidin siitä, asuimme maalla.

En polta, en roskaa, en aja edes autolla enää kun muutin elämäntapaamme ja aloin säästää rahaa ja luontoa. En tee mitään noista jutuista mistä täällä valitetaan, paitsi että valitan. Ja siihen koen olevani oikeutettu.

enemmän mua häirittee moska, lika, kun siellä täällä olevat koiran pissat jossain lumikasan sivulla.

Kun se oliskin vaan siellä täällä joku kusi ja paska, mutta ei, kun silmän kantamattomiin on vain sitä keltaista ja ruskeeta. Ite muistan kun lapsena oli kiva heittäytyä tien varsien lumipenkkoihin, mutta mun lapset ei voi niin tehdä, koska siellä lumikasoissa ei oikeesti ole lapsen mentävää aukkoa, jossa ei olis koirien jätöksiä. Harmi kun en eilen ottanut kuvaa, kun käveltiin kaupalle ja takaisin, mutta ehkä huomenna otan, niin saatte ihastella meidän rauhallisen ja idyllisen pientaloalueen tienvarsitaidetta.

vit*umaisinta on se, kun naaprui kusettaa koiransa meidän tienhaarassa joka paikkaan!!!!!!!!!!!! keltaista kusta tienvierus täynnä! Menkööt muualle aamukusettamaan rakkinsa, eikä tarvitse aamulehteä hakiessaan naapurien pihoja sotkea. niin vastenmielistä. yök.

Mua ärsyttää ihan sama asia, vaikka meillä koira on myös itsellämme. Keräämme aina koiran jätökset julkisilta paikoilta (enkä tietenkään kenenkään yksityishenkilön pihaankaan päästä koiraa kakkimaan ja jätä läjää sinne) ja kun pentu pissaa lumeen, niin potkin siihen läikkään lunta päälle.

Mun mielestäni kaikille koiranomistajille pitäisi olla itsestään selvää, että ne peet kerätään pois ja katotaan myös, minne koira pissatetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pök;23259155:
Mua ärsyttää ihan sama asia, vaikka meillä koira on myös itsellämme. Keräämme aina koiran jätökset julkisilta paikoilta (enkä tietenkään kenenkään yksityishenkilön pihaankaan päästä koiraa kakkimaan ja jätä läjää sinne) ja kun pentu pissaa lumeen, niin potkin siihen läikkään lunta päälle.

Mun mielestäni kaikille koiranomistajille pitäisi olla itsestään selvää, että ne peet kerätään pois ja katotaan myös, minne koira pissatetaan.

Mutta kun ei ole eikä tule olemaan. Se on jo nähty. Armonaika on ohi. Nyt on tehtävä jotain ja vastuuttomilta ihmisiltä oikeudet pois!

[QUOTE="vieras";23255377]Jep ja joku toinen ihan kokreettisesti oksentaa sairaalassa kamalissa kivuissa ja olisi äärimmäisen onnellinen jos PYSTYISI edes kävelemään ulkona, mutta tietää ettei se mahdollista pitkiin aikoihin.
Erilaiset on murheet ihmisillä.[/QUOTE]

??? Mitä tekemistä tällä kommentilla on koiranpaskojen kanssa?

Kyllä minuakin ärsyttää, kun koirien omistajat eivät pidä huolta siitä, että korjaisivat jätökset pois.

Yhteistyössä