Ulkona oli lämmintä aamusta +9 ja mitä olikaan eräällä lapsella päällä :o

  • Viestiketjun aloittaja huh hellettä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks sä ap selität jotain sen vk-puvun alla olevista vaatteista -et missään kerro mitä siellä sit oli? Et ilmeisesti oikeesti edes tiedä, ethän?

Mutta nautipa auringosta sillä aikaa kun lapsestas huolehtii joku muu :wave:
Kiitos, niin nautinkin =) Ja onhan se toki kamalaa viedä lapset ajoissa päiväkotiin, että ehtivät retkelle mukaan... yhtä kamalaa kuin se, että jäävät huomisesta alkaen reilun viikon lomalle. Lapsi-parat :D

(Kyllä siellä vk-puvun alla oli aika reilusti vaatetta: aluspaitaa, pitkähihaista, sukkikset, college-housut ja sitä rataa. Mutta täällähän tunnetusti ei ihmetellä kenekään tapoja tai tottumuksia :xmas: )
Tunnetusti ei. Kovasti sä selittelet lastes hoitoonvientiä, kyllä rivien välistä paistaa läpi huono omatunto. Onko tuo sitten pienempi paha kuin väärä vaatetus?

Miten sä olet ehtinyt ja viitsinyt kyttiä sen lapsen ALUSVAATTEETKIN??? Vai ihanko nostit päällipaitaa ja -housuja että mitäs siellä alla on? :eek:

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tunnetusti ei. Kovasti sä selittelet lastes hoitoonvientiä, kyllä rivien välistä paistaa läpi huono omatunto. Onko tuo sitten pienempi paha kuin väärä vaatetus?

Miten sä olet ehtinyt ja viitsinyt kyttiä sen lapsen ALUSVAATTEETKIN??? Vai ihanko nostit päällipaitaa ja -housuja että mitäs siellä alla on? :eek:
Huono omatunto? Että töiden vuoksi vien lapset hoitoon? No ei :LOL:
Jaa mistäkö tiedän mitä alla oli? Kuulin kyllä, kun äitinsä siinä vieressä teki selontekoa lapsensa vaatetuksesta.

Pukekaa mun puolesta vaikka turkishaalarit... Meillä pukeudutaan sään mukaan ja koska täällä on lämmintä ja kuivaa, en näe syytä miksi pitäisi tumpata hirveästi päälle kun vähemmälläkin jo pärjää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tunnetusti ei. Kovasti sä selittelet lastes hoitoonvientiä, kyllä rivien välistä paistaa läpi huono omatunto. Onko tuo sitten pienempi paha kuin väärä vaatetus?

Miten sä olet ehtinyt ja viitsinyt kyttiä sen lapsen ALUSVAATTEETKIN??? Vai ihanko nostit päällipaitaa ja -housuja että mitäs siellä alla on? :eek:
Huono omatunto? Että töiden vuoksi vien lapset hoitoon? No ei :LOL:
Jaa mistäkö tiedän mitä alla oli? Kuulin kyllä, kun äitinsä siinä vieressä teki selontekoa lapsensa vaatetuksesta.

Pukekaa mun puolesta vaikka turkishaalarit... Meillä pukeudutaan sään mukaan ja koska täällä on lämmintä ja kuivaa, en näe syytä miksi pitäisi tumpata hirveästi päälle kun vähemmälläkin jo pärjää.
Ethän sä missään töissä ole, täällä oot palstalla ehtiny juoruta jonkun toisen lapsen vaatteista jo ties kuinka kauan. Kannattasko hankkii elämä niin ei tartte kyttiä naapurin kuteita?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huh hellettä:
Vk-puku, fleece-pipo ja äitinsä vielä päivtteli kun ei tiedä miten paljon alle pitäisi laittaa vaatetta :eek: Onkohan sen missio lapselle lämpöhalvaus...

Kyseessä ei mikään pikkuvauva, vaan kohta 4v liikkuvainen ja leikkiväinen lapsi! No, jotain ylipukeutumisesta ja hysteerisyydestä kertonee sekin, että äidillä itselläänkin oli talvipipo päässä vaikka kulkee työmatkan autolla :whistle:
Pelkkien vaatteiden ja vaatekertojen perusteella ei kannata arvioida asioita. Meidän neiti on kuumaverinen- on yrittänyt jo pitkään olla tarhassa avopäin ja ohuissa vaatteissa.

Viedessäni lasta tarhaan on mulla tiukasti korvaläpät korvilla ja hanskat kädessä vaikka mäkin kuljen autolla töihin. Mä vaan yksinkertaisesti palelen.

Hyvä kun ihmiset pukevat itsensä ja lapsensa sen mukaan mitä he tarvitsevat päälleen, eikä siten kun jonkun mielestä " pitää" pukeutua
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ethän sä missään töissä ole, täällä oot palstalla ehtiny juoruta jonkun toisen lapsen vaatteista jo ties kuinka kauan. Kannattasko hankkii elämä niin ei tartte kyttiä naapurin kuteita?
Mistäs sä mun työnkuvani tiedät :whistle:
Ja kiitos, oma elämä on ja hyvä onkin =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ethän sä missään töissä ole, täällä oot palstalla ehtiny juoruta jonkun toisen lapsen vaatteista jo ties kuinka kauan. Kannattasko hankkii elämä niin ei tartte kyttiä naapurin kuteita?
Mistäs sä mun työnkuvani tiedät :whistle:
Ja kiitos, oma elämä on ja hyvä onkin =)
Ai sun työnkuvaas kuuluu palstajuoruilu? Aika kiva duuni.

Niin mihin ne päikkyläiset oli menossa retkelle?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihin ne lapset oli menossa retkelle?
Liittyy asiaan miten?

Retki oli erääseen paikkaan, jonne menivät bussilla. Ja koska bussi on tilattu aikaan X, ne jotka myöhästyvät eivät luonnollisesti ehdi mukaan.
No tottakai se liittyy, pitäshän sun tilannepukeutumisen mestarina ymmärtää, että se retkipaikkakin vaikuttaa pukeutumiseen! Vai pääskö itteltäs unohtumaan?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihin ne lapset oli menossa retkelle?
Liittyy asiaan miten?

Retki oli erääseen paikkaan, jonne menivät bussilla. Ja koska bussi on tilattu aikaan X, ne jotka myöhästyvät eivät luonnollisesti ehdi mukaan.
No tottakai se liittyy, pitäshän sun tilannepukeutumisen mestarina ymmärtää, että se retkipaikkakin vaikuttaa pukeutumiseen! Vai pääskö itteltäs unohtumaan?
Ei sinne retkelle koko pk lähtenyt :whistle:
 
vieras
Kyllä sä ap oot tosi uskottava. Nää sun oon töissä-en oo-oonpas ja menee retkelle-ei mee-meneepäs... Tais nyt käydä niin että veit vapaapäivänäs lapses päikkyyn että pääset aurinkoa ottamaan ja puit ne nyt semmoisiin vaatteisiin että ne siellä retkellä on täysin epäkäytännölliset. Voi voi. No, ens kerralla parempi tuuri :hug:
 
kotiäiti
Meillä ollut lapsilla ulkoillessa verkkapuvut ja lippikset. Alla oli ohkainen pitkähihainen paita ja pitkät kalsarit. Hyvin tarkenivat. :) Ja täällä oli aamulla lämmintä 8-10 astetta.
 
Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja huh hellettä:
Vk-puku, fleece-pipo ja äitinsä vielä päivtteli kun ei tiedä miten paljon alle pitäisi laittaa vaatetta :eek: Onkohan sen missio lapselle lämpöhalvaus...

Kyseessä ei mikään pikkuvauva, vaan kohta 4v liikkuvainen ja leikkiväinen lapsi! No, jotain ylipukeutumisesta ja hysteerisyydestä kertonee sekin, että äidillä itselläänkin oli talvipipo päässä vaikka kulkee työmatkan autolla :whistle:
Meillä 4v pihalla välikausihaalarissa ja pipossa. Alla sisävaatteet. Ei mielestäni lainkaan liikaa!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sä ap oot tosi uskottava. Nää sun oon töissä-en oo-oonpas ja menee retkelle-ei mee-meneepäs... Tais nyt käydä niin että veit vapaapäivänäs lapses päikkyyn että pääset aurinkoa ottamaan ja puit ne nyt semmoisiin vaatteisiin että ne siellä retkellä on täysin epäkäytännölliset. Voi voi. No, ens kerralla parempi tuuri :hug:
Mitä sä sekoilet? Katoitko noita klo-aikoja ollenkaan tai ymmärsitkö lukemaasi ensinkään :whistle:
No ei haittaa, kohta menen taas... Voi voi kun on kivaa tällainen elämä!! =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sä ap oot tosi uskottava. Nää sun oon töissä-en oo-oonpas ja menee retkelle-ei mee-meneepäs... Tais nyt käydä niin että veit vapaapäivänäs lapses päikkyyn että pääset aurinkoa ottamaan ja puit ne nyt semmoisiin vaatteisiin että ne siellä retkellä on täysin epäkäytännölliset. Voi voi. No, ens kerralla parempi tuuri :hug:
Mitä sä sekoilet? Katoitko noita klo-aikoja ollenkaan tai ymmärsitkö lukemaasi ensinkään :whistle:
No ei haittaa, kohta menen taas... Voi voi kun on kivaa tällainen elämä!! =)
ite sä sekoilet. Joo ei oo kaikilla 8-16, sehän ei sano etteikö sulla olis :whistle: tai ei mee kaikki retkelle -niin kuka menee kuka ei? :whistle:

Sä heität tommosia ympäripyöreyksiä jotka ei lopulta sano yhtän mitään. Siks epäilen, ettei ne oikeestaan ees koske sua.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä heität tommosia ympäripyöreyksiä jotka ei lopulta sano yhtän mitään. Siks epäilen, ettei ne oikeestaan ees koske sua.
No en ole tilivelvollinen kertomaan minne puolet pk:n väestä meni retkelle, mitä teen työkseni tai millaiset työajat mulla on. Mulle aivan sama mitä palstalaiset uskoo tai ovat uskomatta.
Ihanasti menty taas ot :D
 
*oi te täydelliset äidit*
Täytyy myöntää että täällä on "aika" kummallista palstailijaa...
Itsekkin vien lapsen hoitoon jo 9. vaikka työt alkavat vasta klo.13. Hoitotädin pyynnöstä... enkä koe olevani mitenkään huonompi äiti.
Kyllä tällä palstalla on "pienempiäkin" juttuja kauhisteltu... onkohan aina nuo samat täällä aina lyttäämässä aloittajaa...?...

 

Yhteistyössä