Ulkona +10 astetta, mitä lapsille päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mansesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mansesta

Vieras
Riittääkö vauvalle:
- 4kk: sukat, body, collegehousut ja collegepaita ja välikausipuku pipon kera + töppöset?
Vauva on vaunuissa.

- 2v.vuotiaalle: body, collegehousut, sukat, collegepaita, pipo ja välikausipuku?
Lapsi leikkii pihalla.

Aamut on aika kylmiä vielä täällä etelässäkin joten syytä on päälle laittaa lämpimästi. Ja pitää ottaa huomioon sekin että lapset usein leikkiessään istuu maassa ja maa on vielä kylmä vaikka ilma olisikin jo lämmennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja kukka:
Mä joudun ainakin tytölle laittaan enempi päälle kuin jotkut, palelee niin herkästi, että kattokaa vaan kieroon kun kuljetaan enempi vaatetta päällä.... =D

...no miksiköhän hän ylipäätään palelee..? olisikohan tottunut aina ylipukemiseen?

no meillä 6v, pitkähihainen t-paita, college paita ja housut, välikausi takki, toppahousut (en vielä ole ehtiny ostaa välikausi housuja), kypärämyssy ja käsineet. ja kumpparit joissa villasukka

Alkuperäinen kirjoittaja s:
no meillä 6v, pitkähihainen t-paita, college paita ja housut, välikausi takki, toppahousut (en vielä ole ehtiny ostaa välikausi housuja), kypärämyssy ja käsineet. ja kumpparit joissa villasukka

niin ja täällä lämmintä 3.3 astetta

Mulla on ollut vielä 8 kk:n ikäisellä talvipuku (Remun puku, joka ei tunnu kovin paksulta) päällä. Tosin sen alla vaan sukat, body ja verkkahousut. Sen verran on tuullut ja me liikutaan matkarattailla, johon pääsee tuuli. Viltti on olllut takapuolen alla ja peitto varmuudeksi mukana. Ja tietysti kypärämyssy, ohut hattu sen päällä, kengät, ja lapaset. Ei ole ainakaan hionnut vaan sopivan lämmin. Mua ei haittaa, vaikka, jotkut saattavat katsoa, että miksi talvipuku.

Yhteistyössä