Ai? Muistan että joskus tuosta muutosta kirjoitit mutta se oli silloin ihan haaveasteella... Ootteko tehneet jotain konkreettisia suunnitelmia? Minnepäin?Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä muutin Turkkiin, ilman lapsia, ei niitä vielä silloin ollut.
Töihin menin, mieheni tapasin vasta neljäntenä vuotena eli 2001.
Nyt suunnitellaan kovasti muuttoa Hollantiin
Amsterdam on ajatuksissa, ja mies kovasti veljensä kanssa suunnittelee (miehen veli asuu siellä ), mä asetin vaan pari ehtoa ja jos ne täyttyy niin suostun lähtemään sinneAlkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Ai? Muistan että joskus tuosta muutosta kirjoitit mutta se oli silloin ihan haaveasteella... Ootteko tehneet jotain konkreettisia suunnitelmia? Minnepäin?Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä muutin Turkkiin, ilman lapsia, ei niitä vielä silloin ollut.
Töihin menin, mieheni tapasin vasta neljäntenä vuotena eli 2001.
Nyt suunnitellaan kovasti muuttoa Hollantiin
Hollanti on hieno maa! Sinne sujahtaa helposti sekaan, kun muualta tulleita on niin paljon. Itse hollantilaisiin ei tosin niin helppo tutustua, ja kielestä en sano mitään..!
Fillarilla ja junalla kun kulkee niin hyvin sulautuu joukkoon, oletanAlkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Okei Hieno päätös!! Amsterdam :heart: :heart: :heart: . Maailman kauneimpia kaupunkeja, sanokaa mitä sanotte.
Annan vain yhden ohjeen (tämä ei sitten liity mitenkään toisaalla kuohuvaan autoilukeskusteluun) eli OSTA PYÖRÄ! Sillä välttyy väistelemästä kaikkia niitä loputtomia muita, jotka ajaa pyörällä, ja tuntee itsensä paremmin paikalliseksi. Lapsethan saa kyytiin loputtomien variaatioiden sivuboxiin tms.
Me asuttiin Coral Springsissa yli 5 v. Miamista noin 50 miles pohjoiseen. Lahella Fort Lauderdale, Pompano Beachia jne...Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:missäpäin Floridaa oootte asustellut/asutte...itse olin Fort Walton Beach:lla....ihana paikka :saint:
Asun lansirannikolla. Lahin isompi kaupunki on Fort Myers.Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:missäpäin Floridaa oootte asustellut/asutte...itse olin Fort Walton Beach:lla....ihana paikka :saint: