Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kreikka :heart:
Sieltä löytyy valinnanvaraa eri kohteista, jotka sopii oikein loistavasti taaperoikäiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:Tätä me itsekkin just suunniteltiin ja mietittiin :heart: =)
Mikähän alue siellä ois parhain/hyvä? Kumpi ois parempi, Kreeta vai Rodos?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:Tätä me itsekkin just suunniteltiin ja mietittiin :heart: =)
Noista kahdesta mä en osaa valita. Rodos ehkä. Mahdollisesti Faliraki tai Ixia. Mun Rodoksen vuosista on niin aikaa kuin myös Kreetalla olosta, joten oon ihan ulkona ja nykyisin arvostan enemmän sitä paikallisuutta kuin turistirysiä. Joten valitsisin jonkun ihan muun paikan.
Rodos on kyllä monella tapaa rakas (ensimmäinen Kreikan kohteeni), joten sinne vielä muutamaksi päiväksi haluan mennä visiitille katsomaan kuinka kaikki on muuttunut.
Alkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:Tätä me itsekkin just suunniteltiin ja mietittiin :heart: =)
Noista kahdesta mä en osaa valita. Rodos ehkä. Mahdollisesti Faliraki tai Ixia. Mun Rodoksen vuosista on niin aikaa kuin myös Kreetalla olosta, joten oon ihan ulkona ja nykyisin arvostan enemmän sitä paikallisuutta kuin turistirysiä. Joten valitsisin jonkun ihan muun paikan.
Rodos on kyllä monella tapaa rakas (ensimmäinen Kreikan kohteeni), joten sinne vielä muutamaksi päiväksi haluan mennä visiitille katsomaan kuinka kaikki on muuttunut.
En itsekkään tykkää turistirysistä, ja minusta ei Rodos ollu sellainen. Tai sitte oltiin siellä vaan siihen aikaan ettei siellä ketään enää ollutSyksyllä ollaan käyty ja oltiin ixiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:En itsekkään tykkää turistirysistä, ja minusta ei Rodos ollu sellainen. Tai sitte oltiin siellä vaan siihen aikaan ettei siellä ketään enää ollutSyksyllä ollaan käyty ja oltiin ixiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Alkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:Tätä me itsekkin just suunniteltiin ja mietittiin :heart: =)
En itsekkään tykkää turistirysistä, ja minusta ei Rodos ollu sellainen. Tai sitte oltiin siellä vaan siihen aikaan ettei siellä ketään enää ollutSyksyllä ollaan käyty ja oltiin ixiassa.
AI RODOS EI OLE TURISTI RYSÄ! No kyllä on!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ThiliaThalia:En itsekkään tykkää turistirysistä, ja minusta ei Rodos ollu sellainen. Tai sitte oltiin siellä vaan siihen aikaan ettei siellä ketään enää ollutSyksyllä ollaan käyty ja oltiin ixiassa.
Tuo syksy sen sanoo.. silloin onkin vähempi ihmisiä, joten ehkä noista tosiaan teille parempi on se Rodos, koska Kreeta on vielä enemmän turistirysä.![]()