italissa olis raha-asiat kunnossa tàmànkin kanssa:
http://www.strabello.it/wp-content/uploads/2008/03/berlusconi4.jpg
http://www.strabello.it/wp-content/uploads/2008/03/berlusconi4.jpg
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja nuk:Italiaanot on isoja flirtteja eika siina mitaan vikaa, mukavaahan se vaan on, mutta vakavampaan suhteeseen... no joo, jaakoon valiin
Turkkilaisia tunnen paljon vaikkei omaa kokemusta. Oikein kivoja kavereina mutta ei siita sen enempaa.
Espanjalaisen voisin vaikka ottaakin paitsi etta se ainainen suku ja ystavat ja naapurit ja kylan miehet jne ymparilla kaiken aikaa eika koskaan yksinoloa voisi kayda suomalaisille hermoilleni![]()
Ei nyt ihan noinkaan automaattisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja nuk:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja nuk:Italiaanot on isoja flirtteja eika siina mitaan vikaa, mukavaahan se vaan on, mutta vakavampaan suhteeseen... no joo, jaakoon valiin
Turkkilaisia tunnen paljon vaikkei omaa kokemusta. Oikein kivoja kavereina mutta ei siita sen enempaa.
Espanjalaisen voisin vaikka ottaakin paitsi etta se ainainen suku ja ystavat ja naapurit ja kylan miehet jne ymparilla kaiken aikaa eika koskaan yksinoloa voisi kayda suomalaisille hermoilleni![]()
Mun paras ystava on espanjalainen ja sen kautta tunnen koko lauman maanmiehiaan ja ne ei mene yksin kuin vessaan (jos sinnekaan)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja nuk:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja nuk:Italiaanot on isoja flirtteja eika siina mitaan vikaa, mukavaahan se vaan on, mutta vakavampaan suhteeseen... no joo, jaakoon valiin
Mun paras ystava on espanjalainen ja sen kautta tunnen koko lauman maanmiehiaan ja ne ei mene yksin kuin vessaan (jos sinnekaan)![]()
Mä olen puoliksi espanjalainen ja asunut Espanjassa suurimman osan elämästäni.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:Ittellä kokemusta espanjalaisesta. Kyseinen mies oli tosi omistushaluinen ja mustasukkainen. Ahdisti nurkkaa niin sanotusti, siksi onkin nykyään ex..