ulkokäännös...

..onko jollakin kokemuksia? Mietityttää vain, kun itsellä viikkoja nyt 34+3 ja eilen neuvolassa todettiin että vauva on edelleen viistosti pää alaspäin/poikittain... Reilun viikon päästä lääkärineuvolassa tilanne katsotaan uudelleen, ja ellei ole siihen mennessä kääntynyt niin sitten kai äitipolille....
 
vieras
tehtiin rv36, kun sitä ennen poika oli kokoajan poikittain ja kun kääntyi ni kääntyi perätilaan. Käyrä, sit parikyt minsaa pää alaspäin jotta vauva tulee pois lantioloukosta. sit rasvataan maha,, lääkäri laittaa toisen käden ylös toisen mahan alle ja vääntäyttää lapsen oikein päin. mulla toi otti aika kipeää, koska vauva oli jo aika iso, mahanahka hellänä monta päivää.. toisille se on kivuton. kätilö ultraa kokoajan ja käännöksen jälkeen taas käyrää jotta nähdään että vauvalla kaikki ok. mä jäin vielä yön yli sairaalaan ja otettiin lisäkäyriä, mut meillä pitkä matka sairaalaan.
 
vieras
tehtiin rv36, kun sitä ennen poika oli kokoajan poikittain ja kun kääntyi ni kääntyi perätilaan. Käyrä, sit parikyt minsaa pää alaspäin jotta vauva tulee pois lantioloukosta. sit rasvataan maha,, lääkäri laittaa toisen käden ylös toisen mahan alle ja vääntäyttää lapsen oikein päin. mulla toi otti aika kipeää, koska vauva oli jo aika iso, mahanahka hellänä monta päivää.. toisille se on kivuton. kätilö ultraa kokoajan ja käännöksen jälkeen taas käyrää jotta nähdään että vauvalla kaikki ok. mä jäin vielä yön yli sairaalaan ja otettiin lisäkäyriä, mut meillä pitkä matka sairaalaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tehtiin rv36, kun sitä ennen poika oli kokoajan poikittain ja kun kääntyi ni kääntyi perätilaan. Käyrä, sit parikyt minsaa pää alaspäin jotta vauva tulee pois lantioloukosta. sit rasvataan maha,, lääkäri laittaa toisen käden ylös toisen mahan alle ja vääntäyttää lapsen oikein päin. mulla toi otti aika kipeää, koska vauva oli jo aika iso, mahanahka hellänä monta päivää.. toisille se on kivuton. kätilö ultraa kokoajan ja käännöksen jälkeen taas käyrää jotta nähdään että vauvalla kaikki ok. mä jäin vielä yön yli sairaalaan ja otettiin lisäkäyriä, mut meillä pitkä matka sairaalaan.
voi kökkö... toivottavasti tää nyt vois kääntyä ihan itekseen.... paljonko teillä matkaa sairaalaan?
 
vieras
mulla ei sattunu yhtään eikä ollu mitenkään kipeenä sen jälkeen. vaavi vaan ei suostunu kääntymään ihan alas asti. sydänkäyrässä olin tunnin sen jälkeen ja pääsin kotiin. samalla todettiin et vaavi oli kääntyny takasi omalle paikalleen
 

Yhteistyössä