ulkoiluvaatteita äitiysmallina?

Hei!

Onko kenelläkään tietoa, löytyykö mammamallin ulkoiluvaatteita? Omat goretex - ym. housut alkavat olla ahtaat, ja syksy painaa päälle. Jos ei vasittuja mammamalleja ole, oisko vinkkejä, mikä merkki ja malli vois sopia vatsan kanssa. Miten olette selvinneet muutoin talviulkoiluista?

Ainakin yläosia näin Espoon Sellon Polarn O. Pyret -liikkeessä, heillähän on liike myös Kampissa. En nyt ihan tarkkaan muista, mutta taisi olla ns. soft shell -takki, kuitenkin muistaakseni jonkinlainen vedenpitävä kalvo siinä oli.
Sitä en huomannut oliko myös housuja, kun en varsinaisesti ollut niitä katselemassa.

Itse olen pärjännyt ihan tavallisella vanhanaikaisella tuulipuvulla, onneksi semmoinen leveä 90-luvun mallia oleva löytyi kaapista!

kumma kyllä mutta itse pärjäsin syksyn adidaksen "tuulipuvulla" ja talvella mulla oli miehen toppahousut jossa kuminauhavyötärö.ne mahtui hyvin päälle vaikka olivatkin ns.normaalimitoitusta.

itse tässä pähkään syystakin kanssa, talvitakki onneksi varmaan mahtuu päälle vaikka masu kasvaakin.

samoin onko kenelläkään tullut vastaan odotusajan toppahousuja?
Ku täällä pohjosessa on talvella kyyylmä, ja ei tekis mieli itteensä palelluttaa!! Sattuu tuo odotus just pahimmoilleen pahimmille pakkasille La.28.2.

Minä hiihtelin miehen toppahousuissa koko talven.. hyvin meni kun toppatakki oli polveen asti. Aluksi en huomannut suojata vatsaa ja selkää niin olivat monesti kylmät, sen takia siis tämä toppahousu+takki yhdistelmä!

mustajuuri, pitää kokeilla mahtuuko päälle, ku meil tuo isäntä on tuommonen hoikan sorttinen.. ja masutuubia ajattelin käyttää hyvänä masun lämmittäjänä..ku tässä vain saan itseni kangaskauppaan roudattua :D

juu
Mä käytin toissa syksynä mettästysreissuilla vauvamasun kanssa normaaleja goretexejä, mutta vetskari oli auki ja ostin henkselit millä housut pysyi jalassa. Talvipakkasilla käytin sitten miehen toppavaatteita. Tissit oli muuten tavattoman herkät kylmälle jo raskausaikana, ja ostin sellaiset Ruskovillan tissinlämmittimet mitkä sujautettiin rintsikoiden sisään. Pitänee taas kohta ottaa käyttöön kun syksy saapuu ja taas ollaan mettästysaika raskaana :)

juu,
Oletko kysynyt tuosta metsästysharrastuksesta lääkäriltä tai jostain? Itse harrastan kans metsästystä, ja olen aatellu, että pitää jättää tänä vuonna väliin ampumisen vuoksi. En uskalla edes harjoitella. Aattelin, että siitä kiväärin rekyylistä tulee niin kova tärähdys, että voi vahingoittaa sikiötä jotenkin. Jos muutkin tietävät jotain, niin kertokaa ihmeessä.

juu,
Oletko kysynyt tuosta metsästysharrastuksesta lääkäriltä tai jostain? Itse harrastan kans metsästystä, ja olen aatellu, että pitää jättää tänä vuonna väliin ampumisen vuoksi. En uskalla edes harjoitella. Aattelin, että siitä kiväärin rekyylistä tulee niin kova tärähdys, että voi vahingoittaa sikiötä jotenkin. Jos muutkin tietävät jotain, niin kertokaa ihmeessä.

juu
Unnu, en kyllä ole edes hoksannut kysyä kun en usko että tuo metsästyksen yhteydessä tapahtuva ampuminen voi mitenkään masulaista haitata. Mulla kun se ainakin on metsässä liikkumista ja koiran työskentelyn seuraamista, ja ampumista on sitten ehkä muutaman kerran päivän aikana. Radalla ampuminen voi sitten olla asia erikseen! Mutta jos asia huolettaa niin kysy ihmeessä mitä sanovat neuvolassa.

juu
Unnu kyllä olen paukutellut, aseena haulikko, koirana seisoja ja kohteena sorsat ja mettäkanalinnut. Viime raskauden aikaan olin marraskuussa viimeisen kerran mettällä koiran kanssa ja tyttö syntyi sitten maaliskuussa - hyvähän se oli totuttaa ampumiseen jo masuaikana :) Piti muuten olla vaatteet sellaiset että pääs nopeasti pissalle! Tämä masuvauva ei varmaan pääse niin paljon mettälle kun tuo esikoinen nyt vaatii oman aikansa, pikkureissuja meinataan tehdä miehen kanssa yhdessä niin että tyttö on rinkassa mukana ja korvasuojat korvilla.

Yhteistyössä