hei
täällä -19 ja lapsi 2,5v. ei kovin paljoo twekemistä tuola pakkasessa. oletteko ulkoilleet näillä keleillä?
Meillä näyttää -24. En usko että ulkoillaan, meijän lapset on kauheita vilukissoja etteivät tarkene vaikka kuinka pukisi päälle, samoten minä. Joten sisällä pysytään!Alkuperäinen kirjoittaja hei:täällä -19 ja lapsi 2,5v. ei kovin paljoo twekemistä tuola pakkasessa. oletteko ulkoilleet näillä keleillä?
Täällä on -27 ja viima, ei se kyllä oo "vähän kylmä" vaan ihan pirun kylmä Eli tuskin ulkoillaan pientä happihyppyä enempää, hetkeksi on välillä ulos päästävä kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu:Ihanko tosi kaikki lukkiutuu ihan kokonaan sisälle kun on vähän kylmä? Laittakaa van vaatetta päälle, niin kyllä se siitä! Minäkin olin eilen 20 asteen pakkasessa kaksi tuntia eikä tuntunut missään kun tein siinä lumitöitä. Jos olisin paikallani seissyt oisin varmaan palellutkin.
Oletko lukenut koskaan vauvojen pakkasrajoista?Alkuperäinen kirjoittaja Vifslan:-19 astetta ja kyllä lähden 6kk ikäisen kanssa kärryttelemään. Villahaalari+toppapuku+makuupussi ei petä! Mut kaipa se ulkoilu puoleen tuntiin jää, sillä äiti jäätyy! Pakko silti yrittää, sillä periaate on, että ulkoillaan säällä kuin säällä, edes hetki. Pitkiä päiväunia en kyllä anna nukkua ulkona.
En minäkään tuossa tilanteessa siellä pihalla tuntikausia olisi mutta ei sekään mua ihan kokonaan sisälle lukitse. Mun on vaikea ymmärtää, että toiset eivät ees postia viittis hakea kun on liian kylmä, muka. Ei ainakaan mun aikana oo ikinä ollut niin kylmä että eikö postia ois voinut hakea jäätymättä.Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Täällä on -27 ja viima, ei se kyllä oo "vähän kylmä" vaan ihan pirun kylmä Eli tuskin ulkoillaan pientä happihyppyä enempää, hetkeksi on välillä ulos päästävä kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu:Ihanko tosi kaikki lukkiutuu ihan kokonaan sisälle kun on vähän kylmä? Laittakaa van vaatetta päälle, niin kyllä se siitä! Minäkin olin eilen 20 asteen pakkasessa kaksi tuntia eikä tuntunut missään kun tein siinä lumitöitä. Jos olisin paikallani seissyt oisin varmaan palellutkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Oletko lukenut koskaan vauvojen pakkasrajoista?Alkuperäinen kirjoittaja Vifslan:-19 astetta ja kyllä lähden 6kk ikäisen kanssa kärryttelemään. Villahaalari+toppapuku+makuupussi ei petä! Mut kaipa se ulkoilu puoleen tuntiin jää, sillä äiti jäätyy! Pakko silti yrittää, sillä periaate on, että ulkoillaan säällä kuin säällä, edes hetki. Pitkiä päiväunia en kyllä anna nukkua ulkona.
Vai meinaatko siis laittaa jonkun harson vielä eteen,että hengitysilma lämpimämpää?