Ulkoiletteko tänään??

• Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
täällä -19 ja lapsi 2,5v. ei kovin paljoo twekemistä tuola pakkasessa. oletteko ulkoilleet näillä keleillä?
Meillä näyttää -24. En usko että ulkoillaan, meijän lapset on kauheita vilukissoja etteivät tarkene vaikka kuinka pukisi päälle, samoten minä. Joten sisällä pysytään!

Mulla 3v poika ja 2v tyttö ja meinattiin (tai siis pakko) mennä ulos sen verran että koiran saan pissitettyä ja kakatettua. Pakkasta on noin 20 astetta. Paljon vaatetta päälle ja alle, ollaan niin pitkään kuin viihdytään(ei varmaan 1/2 tuntia pidempään).

Tuittu
Ihanko tosi kaikki lukkiutuu ihan kokonaan sisälle kun on vähän kylmä? :eek: Laittakaa van vaatetta päälle, niin kyllä se siitä! Minäkin olin eilen 20 asteen pakkasessa kaksi tuntia eikä tuntunut missään kun tein siinä lumitöitä. Jos olisin paikallani seissyt oisin varmaan palellutkin.

x
Kyllä me pienellä hapella käydään aamupäivällä ja iltapäivällä, lapset 2v ja 5v. Pakkasta lienee jotain -20 tällä hetkellä. Ollaan niin pitkään kunnes alkaa naamaa palella.

-19 astetta ja kyllä lähden 6kk ikäisen kanssa kärryttelemään. Villahaalari+toppapuku+makuupussi ei petä! Mut kaipa se ulkoilu puoleen tuntiin jää, sillä äiti jäätyy! :D Pakko silti yrittää, sillä periaate on, että ulkoillaan säällä kuin säällä, edes hetki. Pitkiä päiväunia en kyllä anna nukkua ulkona.

Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu:
Ihanko tosi kaikki lukkiutuu ihan kokonaan sisälle kun on vähän kylmä? :eek: Laittakaa van vaatetta päälle, niin kyllä se siitä! Minäkin olin eilen 20 asteen pakkasessa kaksi tuntia eikä tuntunut missään kun tein siinä lumitöitä. Jos olisin paikallani seissyt oisin varmaan palellutkin.
Täällä on -27 ja viima, ei se kyllä oo "vähän kylmä" vaan ihan pirun kylmä ;) Eli tuskin ulkoillaan pientä happihyppyä enempää, hetkeksi on välillä ulos päästävä kyllä.

Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Vifslan:
-19 astetta ja kyllä lähden 6kk ikäisen kanssa kärryttelemään. Villahaalari+toppapuku+makuupussi ei petä! Mut kaipa se ulkoilu puoleen tuntiin jää, sillä äiti jäätyy! :D Pakko silti yrittää, sillä periaate on, että ulkoillaan säällä kuin säällä, edes hetki. Pitkiä päiväunia en kyllä anna nukkua ulkona.
Oletko lukenut koskaan vauvojen pakkasrajoista?
Vai meinaatko siis laittaa jonkun harson vielä eteen,että hengitysilma lämpimämpää?

Mittari näytti -19,7 kun lähettiin. Isot meni kouluun ja pien tarhaan ja sinne ne tarhalaiset pihalle meni touhuumaan ja happihypylle. Puolen tunnin ulkoilusta puhuivat.
Kyllä myö ulkona käydään jokapäivä, se sit et onko siel puoltuntii vai pari tuntii, on jo toinen juttu.

Tuittu
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu:
Täällä on -27 ja viima, ei se kyllä oo "vähän kylmä" vaan ihan pirun kylmä ;) Eli tuskin ulkoillaan pientä happihyppyä enempää, hetkeksi on välillä ulos päästävä kyllä.
En minäkään tuossa tilanteessa siellä pihalla tuntikausia olisi mutta ei sekään mua ihan kokonaan sisälle lukitse. Mun on vaikea ymmärtää, että toiset eivät ees postia viittis hakea kun on liian kylmä, muka. Ei ainakaan mun aikana oo ikinä ollut niin kylmä että eikö postia ois voinut hakea jäätymättä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Vifslan:
Oletko lukenut koskaan vauvojen pakkasrajoista?
Vai meinaatko siis laittaa jonkun harson vielä eteen,että hengitysilma lämpimämpää?

Olen tietoinen pakkasrajoista, mutta en usko lyhyestä ulkoilusta olevan mitään haittaa terveelle, lämpimästi puetulle vauvalle. Aiemmin tällä viikolla on ollut täällä alle -15 enkä ole mitään harsoa pitänyt, mutta tänään aion sen todennäköisesti laittaa.

Yhteistyössä