Ukon pomo (nainen) soitti että miehen pitäs tehdä yövuoro

  • Viestiketjun aloittaja teresa
  • Ensimmäinen viesti
teresa
vaikka huomenna piti mennä aamuun. Nyt ukko sitten anto tietysti akalle periksi ja tekee sen vuoron.
Mua kyl ämää tässä nyt joku. Ukolle on ennenkin muka pomo soitellut.. oikeesti mua epäilyttää että se soittaja ei ollu pomo vaa ihan joku muu.
Aattelin että soitan yhdentoista maissa töpaikan puhelimeen.. sittenpä selkii onko ukko siel.
 
teresa
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
siis nyt ensi yöksi menee töihin.?

Mitä hämärää tuossa on? Jos on vaik joku sairasloma?
Joo ensi yöksi menee vaikka aamuvuoroon piti mennä.
En tiedä onko tos outoa mutta mua jotenkin hämää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miksi?:
Alkuperäinen kirjoittaja teresa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuka sen aamun sitten tekee, selvisikö se?
Ukko sano että ilmeisesti hän tekee sen putkeen myös mutta ei tiedä vielä. Musta noin ei voi mennä.
Miksi ei voi mennä? Meillä duunipaikalla saattaa monestikkin olla tuplavuoro.
Riippuu varmaan vähän mitä mies tekee työkseen
 
teresa
jotenkin tuntuu että ukko ei puhunut pomon kanssa.. se vaan jotenkin käyttäyty oudosti eikä halunnut eka vastata. Pakotin sen vastaa kun näin että soittaja oli pomo. Mut nyt tuntuu ettei ollut.
Vaikee selittää mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkotan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja teresa:
jotenkin tuntuu että ukko ei puhunut pomon kanssa.. se vaan jotenkin käyttäyty oudosti eikä halunnut eka vastata. Pakotin sen vastaa kun näin että soittaja oli pomo. Mut nyt tuntuu ettei ollut.
Vaikee selittää mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkotan.
No jospa se arvas että töitä tiedossa ja siksi ei olisi halunnut vastata ettei nakki napsahda?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja teresa:
jotenkin tuntuu että ukko ei puhunut pomon kanssa.. se vaan jotenkin käyttäyty oudosti eikä halunnut eka vastata. Pakotin sen vastaa kun näin että soittaja oli pomo. Mut nyt tuntuu ettei ollut.
Vaikee selittää mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkotan.
Tee se helpoksi. Ota miehen puhelin. Katso kuka soitti, numero finderiin ja saat tietää kuka soittaja oli- Tai sitten soitat suoraan ko numeroon
 
Eemeli
Alkuperäinen kirjoittaja teresa:
jotenkin tuntuu että ukko ei puhunut pomon kanssa.. se vaan jotenkin käyttäyty oudosti eikä halunnut eka vastata. Pakotin sen vastaa kun näin että soittaja oli pomo. Mut nyt tuntuu ettei ollut.
Vaikee selittää mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkotan.
Siis mitä meinaat? Että joku toinen soitti siitä pomon numerosta vai mitä? En ihan tajua...
 
teresa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teresa epäoletkö, että pomo nimikkeen alla on jonkun toisen naisen numero? Onko miehesi pomo nainen? Epäiletkö, että pettää sua?
Epäilen että miehellä on joku toinen ja on laittanut sen nimeksi "pomo" kännykkään, juuri tän takia jos nään. Sen oikee pomo on nainen.
 
teresa
En mä tota ukon puhelinta saa millään näppeihini. Se on sitäpaitsi jo lähdössä.
Mun mielestä katseli itseään turhan pitkään peilistä töihin menoa varten ja kylppärissä oli ainakin puol tuntia.:(
Ärsyttää. En saa unta tänään, tiedän sen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja teresa:
En mä tota ukon puhelinta saa millään näppeihini. Se on sitäpaitsi jo lähdössä.
Mun mielestä katseli itseään turhan pitkään peilistä töihin menoa varten ja kylppärissä oli ainakin puol tuntia.:(
Ärsyttää. En saa unta tänään, tiedän sen.
Sillä on toinen. JSSAP.
 

Yhteistyössä