ukolle tuli kirjallinen huomautus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Täh? Ei mulle oo tullu jos noin vähästä ollu kii.
Ja sakko tulee jos ylittää 10km/h nopeusrajotuksen.

joo tuli tuli :D
vähän kyllä hymyilytti ku noin pienestä tulee huomautus,monestihan auton mittariki heittää vähän...

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

joo tuli tuli :D
vähän kyllä hymyilytti ku noin pienestä tulee huomautus,monestihan auton mittariki heittää vähän...

Kyllä muakin hymyilyttäs :D
Viime kesänä ukko sai moottoripyörällä ajaes 370e sakkoja ku ajo 27km/h ylinopeutta. Ja 40 alueel alamäkeen :headwall:
Sillo ei naurattanu |O

Alkuperäinen kirjoittaja QTR:
Hei, siellä on voimassa ns. nollatoleranssi, siksi huomautus =)

(terv. melkein paikkakuntalainen)

ai tossa inkoossa? kuin kauan se on? :D kulkee siitä töihin päivittäin...sanoin kyllä ukolle jo että on tarkkana ettei vaan sakkoo tuu!

ai tossa inkoossa? kuin kauan se on? :D kulkee siitä töihin päivittäin...sanoin kyllä ukolle jo että on tarkkana ettei vaan sakkoo tuu!

Niin siis se on mun käsittääkseni pysyvä 51-tiellä. Eli ajellaan vaan rajoitusten mukaan siellä!

Niin siis se on mun käsittääkseni pysyvä 51-tiellä. Eli ajellaan vaan rajoitusten mukaan siellä!

Sama nollatoleranssi on Vihdin-/Porintiellä Askisto-Kalajärvi välillä. Mies sai huomautuksen kanssa, 60 alueella mitattiin 61...

EI! Vaan jos ylittää nopeuden 10%:lla niin sitten pamahtaa sakko. Siis 100km/h on siis 9km/h ylitys vielä "sallittu".

No johan tuli pienestä... Minun rakas aviomieheni on saanut kolme kertaa kameran välähtämään ja yhdestäkään ei ole tähän päivään mennessä tullut sakkoja, saatika sitten edes huomautusta. :whistle: :D

Mun mielestä about vuosi sitten tuli joku muutos voimaan, jonka mukaan kytät voivat sakottaakin jos ajaa yli 2km/h ylinopeutta. Se on kyllä tuolla liikenteessä huomattu, ettei kukaan kuitenkaan välitä. Jos ajaa tasan sen minkä saa niin puskurissa roikutaan ja suunnilleen töötätään ja näytetään keskisormea :headwall:

Eteläisessä Suomessa ainakin on kokeiluna nollatoleranssi, siksi noista pienistäkin tulee huomautuksia. Täällä susirajalla tuntuu että vaikka ajais 80 km/h alueella 100 km/h tai kovempaa niin ei siltikään...tosin ei täällä oo kun 1 kamerakaan jota sit vaihtelevat tolpasta toiseen reilun 40 km matkalla.

Yhteistyössä