oli Inkoossa ajanu sellaseen valvontalaitteeseen. siinä on nopeusrajotus 80km ja ukko oli ajanu 82km/h
mistä nopeudesta olis sakko tullu? :attn:
mistä nopeudesta olis sakko tullu? :attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Täh? Ei mulle oo tullu jos noin vähästä ollu kii.
Ja sakko tulee jos ylittää 10km/h nopeusrajotuksen.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Täh? Ei mulle oo tullu jos noin vähästä ollu kii.
joo tuli tuli![]()
vähän kyllä hymyilytti ku noin pienestä tulee huomautus,monestihan auton mittariki heittää vähän...
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:faija ajo tutkaan 50km/h 55km/h nii tuli perkele 500mk sakot silloin aikoinaan...
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:faija ajo tutkaan 50km/h 55km/h nii tuli perkele 500mk sakot silloin aikoinaan...
Alkuperäinen kirjoittaja QTR:Hei, siellä on voimassa ns. nollatoleranssi, siksi huomautus =)
(terv. melkein paikkakuntalainen)
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja QTR:Hei, siellä on voimassa ns. nollatoleranssi, siksi huomautus =)
ai tossa inkoossa? kuin kauan se on?kulkee siitä töihin päivittäin...sanoin kyllä ukolle jo että on tarkkana ettei vaan sakkoo tuu!
Alkuperäinen kirjoittaja QTR:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja QTR:Hei, siellä on voimassa ns. nollatoleranssi, siksi huomautus =)
ai tossa inkoossa? kuin kauan se on?kulkee siitä töihin päivittäin...sanoin kyllä ukolle jo että on tarkkana ettei vaan sakkoo tuu!
Niin siis se on mun käsittääkseni pysyvä 51-tiellä. Eli ajellaan vaan rajoitusten mukaan siellä!
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Täh? Ei mulle oo tullu jos noin vähästä ollu kii.