Ukolle päivällistä, mur

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "grr"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

"grr"

Vieras
Jos toi ukko vie vielä kerran nappulat mun liedestäni, syötän ne sille. :kieh:

Se näki jollain kaverillaan saman systeemin, eli lasta estetään vääntämästä liettä päälle nyppimällä nappulat pois. Miehestä se on ehdottoman hieno systeemi, kun se ei kai viitsi vahtia sitä hetkeä kun käyn iltalenkillä. Minä laitan nappulat takaisin, mies nostaa ne taas pois loukkaantuneena, kun hänen hienoa ideaansa ei käytetä. Loput nappulat hän nostaa kaappiin korkealle lapsen takia, mulle akuuttikäyttöön jättää käden ulottuville yhden.

Tee nyt perhana ruokaa vaikka kolme kertaa päivässä, ja liedessä on YKSI nappula, mistään ei tule mitään. Saahan sillä toimimaan joka levyn ja uuninkin, mutta kätevää se ei ainakaan ole. Huomisesta eteenpäin äijä saa keittää sapuskat tai antaa noiden hemmetin nappuloiden olla.

- - -

Niin no, voi tietysti olla, että valvotut yöt alkavat ottaa veronsa ja mä kiehun ihan tyhjästä. Pakko saada räyhätä edes jostain. Anteeksi. :ashamed:

Kyllä se on paree opettaa lapselle ettei kosketa, ei sitä nyt kylässä voi nyppiä niitä irti ja sitten on tulipalo yöllä kun lähdette kotiin eivätkä huomaa tarkistaa levyjä.

[QUOTE="marsa";22622474]no meillä on toi sama konsti käytössä.. enkä ole huomannut et siitä tulis noin iso ongelma..[/QUOTE]

Mä inhoan tätä systeemiä ihan koko rahalla, eikä se tosiaan opeta lapsellekaan varsinaisesti mitään. Mutta ehkä nukuttu yö tosiaan vähän jeesaisi muakin :)

[QUOTE="grr";22622446]Jos toi ukko vie vielä kerran nappulat mun liedestäni, syötän ne sille. :kieh:

Se näki jollain kaverillaan saman systeemin, eli lasta estetään vääntämästä liettä päälle nyppimällä nappulat pois. Miehestä se on ehdottoman hieno systeemi, kun se ei kai viitsi vahtia sitä hetkeä kun käyn iltalenkillä. Minä laitan nappulat takaisin, mies nostaa ne taas pois loukkaantuneena, kun hänen hienoa ideaansa ei käytetä. Loput nappulat hän nostaa kaappiin korkealle lapsen takia, mulle akuuttikäyttöön jättää käden ulottuville yhden.

Tee nyt perhana ruokaa vaikka kolme kertaa päivässä, ja liedessä on YKSI nappula, mistään ei tule mitään. Saahan sillä toimimaan joka levyn ja uuninkin, mutta kätevää se ei ainakaan ole. Huomisesta eteenpäin äijä saa keittää sapuskat tai antaa noiden hemmetin nappuloiden olla.

- - -

Niin no, voi tietysti olla, että valvotut yöt alkavat ottaa veronsa ja mä kiehun ihan tyhjästä. Pakko saada räyhätä edes jostain. Anteeksi. :ashamed:[/QUOTE]

ei voi olla totta ei ole koskaan tullut meileen tollanen ei ikinä

Mä peesaan. Meillä ei tismalleen sama tilanne, mut väliin tulee näitä, et ukko huolimattomuuttaan tms. vaikeuttaa meidän arkea, niin kyllä kihisen. Esim. rattaat on nostettu autotallin peränurkkaan mistä niitä ei saa helpolla pois tms.

[QUOTE="nnn";22622575]Mä peesaan. Meillä ei tismalleen sama tilanne, mut väliin tulee näitä, et ukko huolimattomuuttaan tms. vaikeuttaa meidän arkea, niin kyllä kihisen. Esim. rattaat on nostettu autotallin peränurkkaan mistä niitä ei saa helpolla pois tms.[/QUOTE]

Joskus on muuten vaikea päättää, mitä sanois, jos toinen on tehnyt jotakin päätöntä tarkoituksenaan auttaa. Eli möhlii, mutta hyvästä sydämestä. Jos et sano mitään, homma sen kuin jatkuu, jos sanot, toinen loukkaantuu eikä tahdo kohta enää auttaa.

Yhteistyössä