Ukolla 20min aikaa tulla kotiin

pilkku
Älä hei hiilly. Mun ukko ei tuu koskaan viihteeltä sillon ku sanoo tulevansa. Six meenki aina sillon hyvissä ajoin nukkumaan (jos en oo ittekin viihteellä) ja alan imuroida ja vaihtaa petivaatteita viimeistään aamukahdeksalta.
Ja jos ei oo sillon kotona, ni sit meillä on riita.
 
lady of the lake
Tietämättä ja puuttumatta teidän henkilökohtaiseen suhteeseenne epäilen, että tiukat normit ja rajat voivat provosoida tietyntyyppistä persoonaa tekemään jotain ei-sallittua.Perustuen ajatustyyliin, koska jo valmiiksi epäillään niin sama tehdä.
 
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja harmaanaama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No hillitte ittes?!
Miks, oon saanut niin paljon paskaa niskaan et hohheijaa..
En tiedä minäkään taustoja (sen enempää mitä toisessa ketjussa mainitsit), mutta kannattasko sun mennä sänkyyn ja olla niin kuin sitä ei oliskaan. Älä turhaan anna sen käydä hermoon, säästä voimiasi niin olet huomenna "iskussa" ja voit lyödä ero-kortin pöytään. EI kannata riitaa haastaa, jää vielä paskempi fiilis kuin oli sitä ennen.
En sano pahalla! Voimia sulle kovasti ja halaus!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Älä hei hiilly. Mun ukko ei tuu koskaan viihteeltä sillon ku sanoo tulevansa. Six meenki aina sillon hyvissä ajoin nukkumaan (jos en oo ittekin viihteellä) ja alan imuroida ja vaihtaa petivaatteita viimeistään aamukahdeksalta.
Ja jos ei oo sillon kotona, ni sit meillä on riita.
No joo, tunteet pinnassa ja nyt ei ole kysymys vain tästä illasta vaan kyse on paljon pidemmän ajan käytöksestä, sanoista ja lupausten pettämisistä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaanaama:
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Älä hei hiilly. Mun ukko ei tuu koskaan viihteeltä sillon ku sanoo tulevansa. Six meenki aina sillon hyvissä ajoin nukkumaan (jos en oo ittekin viihteellä) ja alan imuroida ja vaihtaa petivaatteita viimeistään aamukahdeksalta.
Ja jos ei oo sillon kotona, ni sit meillä on riita.
No joo, tunteet pinnassa ja nyt ei ole kysymys vain tästä illasta vaan kyse on paljon pidemmän ajan käytöksestä, sanoista ja lupausten pettämisistä.
Potkase se äijä pihalle..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minniina:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaanaama:
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Älä hei hiilly. Mun ukko ei tuu koskaan viihteeltä sillon ku sanoo tulevansa. Six meenki aina sillon hyvissä ajoin nukkumaan (jos en oo ittekin viihteellä) ja alan imuroida ja vaihtaa petivaatteita viimeistään aamukahdeksalta.
Ja jos ei oo sillon kotona, ni sit meillä on riita.
No joo, tunteet pinnassa ja nyt ei ole kysymys vain tästä illasta vaan kyse on paljon pidemmän ajan käytöksestä, sanoista ja lupausten pettämisistä.
Potkase se äijä pihalle..
Helpommin sanottu ku tehty... Harmi et oon vaan ihminen millä tunteet...

 
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Sit ei muuta kun teet ukolle selväks miten toimitaan, missä mennään ja jos ei asiat muutu niin parempi elää erikseen.

joihinkin tehoaa, joihinkin ei, mutta kaikkea ei tarvitse sietää eikä sulattaa :hug:
Ollaan puhuttu, mut kaikki järki katoo sen pässin päästä ku vetää bissee...
 

Yhteistyössä