UkkosGallup: Missäs kaikkialla sitä ukkonen jytisee jo???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halinappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Halinappi

Aktiivinen jäsen
09.09.2006
2 491
0
36
Ukkostutkan mukaan on tulossa iso rintama tänne päin (pohjois-savoon). Sitä voi yön aikana jytistä...

http://www.flcenter.net/ukkostutka.html

Niin ja siellä missä on ukkosta niin onko kuinka kova myräkkä?? Arvioidaan nyt asteikolla 1-10 :D

Nostetaas nyt.. ja kaikki mukaan vaan ketjuun... :D Täällä alkanu taivas tummua siihen malliin että kohta puoliin saattaa jo jyristä. Ulkona on 13,5 astetta lämmintä, mutta ilma tuntuu silti jotenkin raskaalta ja kostealta...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Hämeenlinnassa asun ja kyllä täällä jurisee ja välkkyy. Pikkasen vauhdilla lähti ikkunat kiinni tuossa hetki sitten.

Mä kans ajattelin että täytyy vetää kaikki johdot pois seinästä yöks ja kone tietty kiinni... Ukonilma on kyllä kaunista katseltavaa, mutta samalla pelottavaa.. Ton ukkostutkan mukaan on kyllä aika iso rintama liikkeellä ja paljon on jo salaman iskuja tän päivän puolella...

Tutka.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja ei tajuu ei:
ei tajuu tosta kartasta mitään... pystyykö sitä jotenki tsuumaamaan et näkis tarkemmin eri paikkakunnat?

Tosta mun laittamasta linkistä näkyy kyllä tosi selkeesti... On suomen ukkos keskuksen sivujen linkki, mun mielestä kaikista luotettavin ukkostutka.

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Alkuperäinen kirjoittaja ei tajuu ei:
ei tajuu tosta kartasta mitään... pystyykö sitä jotenki tsuumaamaan et näkis tarkemmin eri paikkakunnat?

Tosta mun laittamasta linkistä näkyy kyllä tosi selkeesti... On on suomen ukkos keskuksen sivujen linkki, mun mielestä kaikista luotettavin ukkostutka.

juu kiitoksia... se on tosiaan selkeämpi kuin tuo ap.

Nään tästä Vesijärvelle, jatkuvasti välkkyy ja paljon. Ukkonen on vielä sen verta kaukana ettei vielä jyrise. Aika moiselta kuitenkin näyttää..

Paikkakuntana Lahti

Yhteistyössä