Ukko.

  • Viestiketjun aloittaja nöypädii
  • Ensimmäinen viesti
nöypädii
Huoh.Mies meni sit juomaan eikä tullut kotiin yöks,meni varmaa kaverilleen jolla aina yöpyy kaupungis oltuaa.Mut silti ärsyttää,ku ei sovittu tämmösestä,ja nyt kesällä ottaa taas enemmän ja enemmän.
Ei vastaa puhelimeen,niin sammunu taas, mun piti päästä tänään kaverin kans kaupungille ja elokuviin , vaan eipä tämä tilanne hyvälle vaikuta. Inhottava itse sitten lähteä ulos, kun ei ole jutellut miehen kanssa ollenkaan ja on semmoinen sekava olo. Tässäpä sitten odotellaan miestä kotiin saapuvaksi lasten kanssa....
 
isomaha
Nää tällaiset viestit saa mut tuntemaan itteni todella onnekkaaksi, mies ei käytä alkoholia ku max.5x vuodessa, sillo ku joku syy juhlia. Sain lapsuudessa tarpeeksi nähdä alkoholin käyttöä, joten päätin ettei sellasta mun elämään enään, eikä lasteni. Nyt yhdessä odotellaan parin viikon sisään esikoisen syntymää <3 Ei oo turhia riidan aiheita, ihanaa.
 
sitä saa mitä tilaa
tutun kuulosta, meillä tuollaiset "katoamistemput" loppu siihen kun eräs kerta kotiutuessaan kaikki herran tavarat oli asunnosta poistettu. tuli kotiin kun ei mitään olisi tapahtunut ja aikoi suihkuun mennä- vaan eipä löytynyt saippuoita, vaatteita...ei yhtään mitään. epäuskoisena kyseli missä tavarat, ja tyynenä kerroin että jätesäkeissä varastossa...
 
jl
Meillä käy miehelle välillä samoin. En kyllä odottele, parempi että potee krapulaansa jossain muualla kuin kotona. AIkuinen ihminen, pärjää kyllä itsekin.
Tosin mies käy viihteellä vain ehkä kerran kahdessa kuussa. JOs joka viikonloppu kävisi, voisi alkaa nyppimään.
 
pees
Alkuperäinen kirjoittaja isomaha:
Nää tällaiset viestit saa mut tuntemaan itteni todella onnekkaaksi, mies ei käytä alkoholia ku max.5x vuodessa, sillo ku joku syy juhlia.
Peesi tälle. Tosin meillä käyttökerrat pyörii 2-4x/vuosi. Näitä aloituksia lukiessa kyllä ihmetyttää, ja tosiaan tuntee olonsa onnekkaaksi :)
 
onko ketään kotona?
Siis mitä nämä jutut kavereista on? Aik.miehet(jos siis sellaisesta kyse)ei jää kavereiden nurkkiin yöksi juopporeissuillaan, vieraissa ne käy! Kyllä en katsoisi yhtään! Kun lähdet kaupungille, jätä menemättä kotiin yöksi, mene kaverille niin katsotaan miten miehen suu pannaan!
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja sitä saa mitä tilaa:
tutun kuulosta, meillä tuollaiset "katoamistemput" loppu siihen kun eräs kerta kotiutuessaan kaikki herran tavarat oli asunnosta poistettu. tuli kotiin kun ei mitään olisi tapahtunut ja aikoi suihkuun mennä- vaan eipä löytynyt saippuoita, vaatteita...ei yhtään mitään. epäuskoisena kyseli missä tavarat, ja tyynenä kerroin että jätesäkeissä varastossa...
:D vois kokeilla joskus jos näin käy.
 
Muistan kuinka exää hain millon keneltäkin kaverilta, kun sammuili..(kaverit soitti hakeen ja mä tyhmä hain) Monesti tuli vasta seuraavana iltana rapuloissan ja niin katuvaisena kotiin, mutta sympatiaa ei herunut. Lopulta päätin lähteä, enkä ole katunut =)
 

Yhteistyössä