Ukko tuli kotiin kaula syötynä

  • Viestiketjun aloittaja tällä kertaa
  • Ensimmäinen viesti
tällä kertaa
Lähti sunnuntaina riitelyn jälkeen kavereitten kanssa kaljalle. Reissu vähän venähti.
Maanantaina huomasin, että oli nostanut yhteisen tilin tyhjäksi. Ei vastannut puhelimeen. Mun piti sitten hommata rahaa muualta ja käydä naapurin kyydillä kaupassa, että lapset sai ruokaa.
Tiistai-aamuna soitti, että saako tulla kotiin. Varoitti, että kaulassa jälkiä kavereitten pilan takia. En tiedä uskoisko.
Oon varmaan sille liian kiltti, kun olin vaan helpottunut siitä, että tuli kotiin. Muutama korjaava piti tänäänkin tietysti hakee. Uhkasin kaataa ne viemäriin, mutta en sitten tehnyt niin.
Seuraavaa kertaa odotellessa...itse en käy koskaan missään.
 
"jjjj"
Voi miesparkaa, kun tuollaista piti tehdä. :( Varmasti kaduttaa! Teillä on varmaan ollut jotain ongelmaa suhteessa, ei tarpeeksi seksiä tms.? Muista nyt pitää ukkoa hyvänä, ettei tuollainen toistu ainakaan liian usein!
 
mies....
Miehet leikkii ja hassuttelee just noin. Vähän imutellaan toisten kaulaan jälkiä ihan piruuttaa, että eukko luulee että ollaan käyty porttolassa. Kepukkaakin imutellaan just toi su-ti akseli, koska sehän on tunnetusti v-mäisin aika viikosta noin muuten. Ihan kelpo jäbä sulla on, joten no worries...
 
Vieyass
Oi että ihana että mies tuli vihdoin kotiin, sulla varmaan ehti tulla jo hirveä ikävä ja ymmärrät ehkä nyt olla riitelemättä koska eihän mikään ole mukavampaan kuin että oma kulta on kotona.
 
waldemad
Meillä on kans tuollainen hassunhauska traditio, että arvotaan saunassa telakoinnin yhteydessä suomalaisen ruletin uhri ja sitten joukolla imutellaan kaverin kaula mustaksi ja ei päästetä uhria yöksi kotiin.
 
wwierrass
Meilläkin usein tapahtunut tommoista. Mies on tosin kertonut, että on humalassa kävellyt päin pyykkinaruja ja saanut siinä ne jäljet kaulaansa. Sehän on vaan niitten vika, jotka jättävät pyykkinarunsa toisten ihmisten kulkureiteille :( Samoin, mieheni on muutaman kerran saanut sukupuolitauteja hotellin lakanoista ja saunoista. Käsittämätöntä, miten epäsiistejä hotelleja sitä onkaan :(
 
"Hööööö"
Voi mies parka.
Mistä se sinun mielestä kertoo että joutuu pyytämään luvan tullakseen kotiin?
Olet alistanut miestä.
Muutama merkki kaulassa ei tarkoita mitään.
Haet lisää kaljaa ja hoidat miestäsi!
 
Ambulanssi
Muuten tosta kaulan syömisestä. Tuttua touhua teineillä, mutta mistä se johtuu?

1) Ovatko vaan niin himoissaan?
2) Haluaako ne tarkoituksella merkata toisen tekemällä fritsuja?
3) Joku muu syy?

Kyllä mullekkin yksi poju teki aikamoiset fritsut kun olin 15v, mutta en oo varma miksi siinä niin kävi.
 
Siis ukko? Eikös ukon määritelmä ole jotenkin linkittynyt aikuisuuteen? Mun 15-vuotiaani on kuvaustasi vastuuntuntoisempi... hmm. Kyllä tuntuu melko erikoiselta, että olet tuollaisen kanssa mennyt lapsia tekemään. No, kukaan ei muutu mulkuksi yhdessä yössä, että varmaankin tiedät mitä teet. Itse en jaksaisi päivääkään.
 

Yhteistyössä