Ukko sitten pilasi meidän juhlimisen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissansilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kissansilmä

Aktiivinen jäsen
10.06.2005
2 700
0
36
Että ottaa aivoon, kun aikuinen mies ei voi "heittäytyä" juhlatunnelmaan, vaan pitää olla niin..... |O
Siis me oltiin eilen häissä ja mun mieheni ei voi sietää tollasia isompia juhlia ja pukukin on päällä inhottava ja kravatti kuristaa jne..
Niin kauan meni taas kivasti kun hääpaikalla aika venähti ja lasten kanssa kaiken odottaminen käy työstä, miestä ei ois enää juhlat kiinnostanut, oli turpa rullalla ja sitä vihjailua eikö lähettäs, arvatkaas oliko itselläkään enää kovin juhlamieltä, sitten me häävalssin jälkeen jo postuttiinkin, kun rakas mieheni ei enää jaksanut vaan istua "mökötti" pöydässä ja halus kotiin.. JES!!! Olipa taas ihanaa, mä oon sosiaalinen ja tykkään juhlista, mutta meillä nää menee näin, miehen jurputuksen myötä missään juhlissä sitten viihdy minäkään... |O Nyt mua ei sit kiinnosta koko mies, vaan meillä pietän mykkäkoulua, miettikööt mikä vituttaa, tai tietäähän se.

Meillä menee toisinpäin :ashamed: Tai siis niin etten mä pidä mistään juhlista enkä oo mikään kyläluuta :ashamed: Mies haluais koko ajan vaan painaa paikasta toiseen...

sä tykkäät juhlista, mies ei. Seuraaviin juhliin osaatte tehdä sopivan kompromissin: menette juhliin ja olette tietyn ajan ja lähdette kotiin. ei pitäis olla kummallakaan mukisemista sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sä tykkäät juhlista, mies ei. Seuraaviin juhliin osaatte tehdä sopivan kompromissin: menette juhliin ja olette tietyn ajan ja lähdette kotiin. ei pitäis olla kummallakaan mukisemista sitten.

Nii tai sovitusti toinen jää ja toinen lähtee...

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No opi tästäkin tilanteesta äläkä enää ota miestä mukaan.
On se joitain juhlia ollut kotonakin, mutta meillon nää sukujuhlat sellasia että jos meen ilman ukkoa, alkaa kauhia utsiminen ollaanko erottu, mikä nyt on jne.. Enkä mä jaksais sellastakaan, kaikki on hyvin muutoin, mutta herra ei halua juhlia.. Ja sitä paitsi on minusta tai olisi ihana olla juhlissa perheenä, ihan kuin muutkin ja sitten vielä että kaikki olis hyväntuulisia, mahdoton toive meillä ja tästä on erään kerran kyllä keskusteltu.

tässä oli hyvä neuvo.itsekkään en ole 'kyläluuta' ja tajutonta sellainen pakottaminen /se että no,et tule sitten ollenkaan..nyky ihmisillä on niin itsekkäät ajatukset aina ja jos toinen ei tee niin kuin tahtoisi niin se sitten dumpataan.

tuon takia ajoin ajokortin n.2v sitten.. aina piti uhkailla ja huutaa että sain kyydin kylään tai ym. Nyt huikkaan vaan heipat ovelta ja tullaan lasten kanssa kun keritään. Minä kun menen kylään niin en pidä kiirettä, mies yleensä tuijotteli kelloa ja näytti tuskaiselta. Tuntuu kuin olisin saanut siivet kun voin lähteä kun haluan. Olin 26v kun ajoin ajokortin ja odotin toista lastani, ajattelin että nyt tai en aja ikinä autoa itse!

Alkuperäinen kirjoittaja ninnu1972:
..voi! ja minäku nauttisin tuostakin tilanteesta, jos saisin mieheni takaisin :(

No mitähän tää nyt liittyy mihinkään? Takaisin mistä?

pitäskö liittyä jotenkin?! saahan sitä sanoa!

..eli siis täällä jatkuu sama ku vuosi sitten, ei saa sana mitään, kun heti puututaan! Lähdenpä siis pois jälleen...

..voi! ja minäku nauttisin tuostakin tilanteesta, jos saisin mieheni takaisin :(

..eli siis täällä jatkuu sama ku vuosi sitten, ei saa sana mitään, kun heti puututaan! Lähdenpä siis pois jälleen...

Öhöm, toi sun kommenttisi oli vähän erikoinen.

Jos ap ei nauti kun mies mököttää, haluaa kotiin, niin ei se nyt niin kivasti oltu sanottu että sinä nauttisit jos saisit miehesi takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja PApaPa:

Öhöm, toi sun kommenttisi oli vähän erikoinen.

Jos ap ei nauti kun mies mököttää, haluaa kotiin, niin ei se nyt niin kivasti oltu sanottu että sinä nauttisit jos saisit miehesi takaisin.

no anteeks, kun se kerran sua noin vaivaa! :o

No joo sinälään tuttua tekstiä että meidänkin perheellä on ilo kaukana kaikista yhteisistä reissuista. Mies on naama nyrpällään yleensä jo lähtövaiheessa jos kyse on minun tuttavieni luona kyläilystä, juhlista jne. Sama homma jopa matkoille mentäessä. Marisee, stressaa, valittaa koko ajan. Huolehtii rahan menoa ja pihtaa joka v.itun euroa. Mulla ei ole ollut sen kanssa yhtään onnistunutta reissua ja sanoinkin viime lomalla et tää on viimeinen reissu meillä yhdessä piiiiiitkään aikaan...

Tosin omien kavereidensa luo tai heidän juhliin on kyllä menossa innoissaan. Lahjaankin voi silloin panostaa paljon enemmän kuin oikeasti olisi vara jne. Mua v.ituttaa lähteä niihin kökkäjäisiin koska en tunne niistä yleensä ketään ja on 90% todennäköisyys et mies "unohtaa" siellä mun ja tytön olemassa olon ja juhlii menemään kuin perhettä ei olisikaan (siis ei alkoholin kanssa mutta ei huomioi meidän olemassaoloa mitenkään.)

Noiden juhlien lisäksi tuntuu ukon veemäisyys lisääntyvän koko ajan. Nykyään kauppareissuillakin menee omaa kyytiään, on korkeintaan raivoissaan mulle ja tytölle ja äiskii ja riehuu.
Eilen päätin et nyt riitti, en lähde yhdessä enää mihinkään. Mun pääkoppa on muutenkin siinä kunnossa etten kaipaa enää yhtään tuollaista tähän päälle. Itsetunto alkaa olla pohjalukemissa ja tuntuu et olen niin ruma, läski, ja tyhmä ettei mies kestä esiintyä mun kanssa missään. Niin ja miehelle olen yrittänyt puhua mut vika on kuulemma mun pään sisässä, olen hullu... Ja voihan se olla et olenkin, en tiiä. Sen tiiän vain et tällaisenaankaan en enää tätä tilannetta kestä...

*Sori purkaus*

Yhteistyössä