A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja No:miten ei muka kärhöä erota rikkaruohokukasta?? Sillähän on kukatkin vähintään 5cm, yleensä jopa 10cm!! Tais ukkos tehdä ton tahallaan, epäilen ma.
NO NIINPÄ!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja No:miten ei muka kärhöä erota rikkaruohokukasta?? Sillähän on kukatkin vähintään 5cm, yleensä jopa 10cm!! Tais ukkos tehdä ton tahallaan, epäilen ma.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Tee ap aitaus niiden kukkapenkkies ympärille
No täytyy harkita jos ukko on niin sokea ettei tiilireunaa huomaa!!! |O
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:No eihän se ukko sentään kitkenyt niitä. Jos kerran ajoi leikkurilla. Perennat kukkivat sitten ensi vuonna...
Mutta pahoittelut täältäkin.
No mä en tiedä mitä sä ymmärrät kitkemisellä mutta mulle se on sitä että kaikki laitetaan nurin penkistä, kukat ja rikkaruohot.
Kaiken lisäksi nuo kukat ovat tosiaan sellaisia että kukkivat harvoin ja ovat tosi herkkiä kaikelle. Pelkään, että eivät selviä tuosta perusteellisesta jyräämisestä!![]()
Kitkeminen on kasvin nyppimistä juurineen irti. Leikkaaminen on sitä että kasvi pistetään poikki. Kuoleehan maanpäällinen osa yleensä talvella, joten juurethan ne kasvin vievät seuraavaan vuoteen. Pois lukien esim 2-vuotiset kasvit, joiden pitää siementää...
Mitä muuten penkissä oli?
Kärhöjä.
Miten voi ajaa kärhön ruohonleikkurilla nurin?? Sehän on köynnöstävä kasvi... vai kasvoiko se sulla maanmyötäisesti?
Ei ole köynnöskasvi vaan enemmänkin perenna. Ihan normaalisti penkissä kasvoi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:No eihän se ukko sentään kitkenyt niitä. Jos kerran ajoi leikkurilla. Perennat kukkivat sitten ensi vuonna...
No mä en tiedä mitä sä ymmärrät kitkemisellä mutta mulle se on sitä että kaikki laitetaan nurin penkistä, kukat ja rikkaruohot.
Kaiken lisäksi nuo kukat ovat tosiaan sellaisia että kukkivat harvoin ja ovat tosi herkkiä kaikelle. Pelkään, että eivät selviä tuosta perusteellisesta jyräämisestä!![]()
Kitkeminen on kasvin nyppimistä juurineen irti. Leikkaaminen on sitä että kasvi pistetään poikki. Kuoleehan maanpäällinen osa yleensä talvella, joten juurethan ne kasvin vievät seuraavaan vuoteen. Pois lukien esim 2-vuotiset kasvit, joiden pitää siementää...
Kärhöjä.
Miten voi ajaa kärhön ruohonleikkurilla nurin?? Sehän on köynnöstävä kasvi... vai kasvoiko se sulla maanmyötäisesti?
No kyllä kärhö on köynnöskasvi! Et taida itsekään tietää mitä kasvatat![]()
vissiin niitä on matalaksi jääviäkin. Mutta köynnös se minustakin on. Ja kukkii saman vuoden versoilla, koska lajikkeen tåytyy olla jalokärhö. Kun isoista punaisista kukista puhuttiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:No eihän se ukko sentään kitkenyt niitä. Jos kerran ajoi leikkurilla. Perennat kukkivat sitten ensi vuonna...
Kärhöjä.
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:vissiin niitä on matalaksi jääviäkin. Mutta köynnös se minustakin on. Ja kukkii saman vuoden versoilla, koska lajikkeen tåytyy olla jalokärhö. Kun isoista punaisista kukista puhuttiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:No eihän se ukko sentään kitkenyt niitä. Jos kerran ajoi leikkurilla. Perennat kukkivat sitten ensi vuonna...
Kärhöjä.
Mistä olet taimet ostanut?
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Voi ei!!!! Kyllä taas tuli todettua se, että suurimmalle osalle ukkeleista pitäs vääntää rautalangasta mitä EI saa tehdä ja mitä SAA. On tainnut sun mies olla muualla kun aivoja jaettiin :kieh: Oi kamala sentäs, oisin minäkin kyllä vetänyt ison kaalin nenääni. Ei muuta kuin ukkelis nyt opiskelemaan kukkakirjaa ja tekemään kukkapenkkiä ja SINÄ ajat nurmikon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:jos minun mies leikkais kukkapenkit alas leikkurilla niin en vastais siitä mitä tekisn!! mulla on 2 erittäin isoa penkkiä, 3v niitä olen laittanu ja nyt ovat erittäin hienot (oma kehu haisee). laittasin miehen ostamaan uuet kukat NYT HETI!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Tee ap aitaus niiden kukkapenkkies ympärille
No täytyy harkita jos ukko on niin sokea ettei tiilireunaa huomaa!!! |O
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Mie oon pahoillani sun puolesta, mutta toisaalta taas vähän naurattaa koko tilanne.. Pitäisköhän sun miehen käydä optikolla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:otan osaa ap :hug: juuri tästä syystä mä en tee mitään meidän puutarhassa (muutakun poimin marjat). Mies istuttelee siemenestä kasvattamiaan puuntaimia mitä mielikuvituksellisempiin paikkoihin ja lisäks muita rehuja. Mä taas just erotan koivun kuusesta ja voikukan leskenlehdestä, niin aina jos jotain yritän tehdä niin onnistun katkasemaan jonkun sen rehun :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Ei se mies sitä tahallaan tehnyt ja ei tuo haukkumalla tai huutamalla parane.
Alkuperäinen kirjoittaja kärhö:Minä olisin tunkenut ujolle kärhöt hanuriin...![]()