Ukko poissa jo toista yötä jonkun akan luona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vv

Vieras
eilen soittelin päivällä kun ei sitä pe-la yönä ilmaantunut kotiin, mulla piti olla eilen vapaailta ja ukon hoitaa muksuja, mutta ei vastannut päivällä sitten puhelimeen. Soitin uudelleen n.viiden aikaan, aattelin että pakko ehtii kauppaan ja alkoon, ja mieluummin ihan yksin. Aloin olla jo kiukkunen. Ukko vastaa ja sanoo että oli "sepon luona" yötä kun sammu sinne ja ei pysty tulla kotiin ennen ku seppo herää. Just just. Sanoin että voi tulla hakee kun pakko sitten lähteä kumminkin kauppaan ja alsten kanssa. Sanoi että ei tartte, seppo tuo kohta, että kyllä hän illalla hoitaa lapset että mä pääsen kaverin kanssa ulos, että käy nyt niiden kanssa kaupassa, hän tulee kohta kotiin.
No kävin sitten lasten kanssa kaupassa ja alkosta hakemassa 2 viinipulloa.
kello tuli jo kahdeksaa ja alkoi tosissaan vituttaa, piti jo alkaa mun vapaa-iltakin pikkuhiljaa. Soitan ukolle, ei vastaa. Eikä vastannut koko iltana/yönä. 1 txtari tuli, että "sori hani, tuun huomenna." ja sit oli laitettu kännykkä kiinni.
Soitin "sepolle" äsken, aattelin että en paljasta että ukon muka pitäs olla siellä, vaan kysyn vaan yhdestä muusta jutusta. Ja juu, seppo vastas eikä ollu puhettakaan että mein mies ois ollu siellä koko viikonloppuna.
Äsken soitin ukolle, vastas, ihme.. ja kuulin tautalta hihitystä. Naisen hihitystä. Ukko sano pokkana edelleen, että sepon kanssa veny ja hän selittää kun tulee kohta kotiin.
Mun viikonloppu meni ihan läskiks, ja keverini vkl myös, koska oltiin odotettu eilistä kauan. :(

Siis onko tämmöstä touhua tässä maailmassa olemassa ?
En ikinä vois olla miehen kanssa joka jää reissuillensa, edes yhdeksi yöksi, jos ei ilmoita aikeistaan!!
Tai muutenkaan, kyllä nuo yökyläilyt pitäisi sopia etukäteen.

Onneksi mun ei tarvi tämmösiä murehtia! :)

Mutta voimia sulle!
Ja laita tuommonen isäntä vaihtoon!!

Mikä ihme teissä oikein on kun siedätte tollasia luusereita miehinä?! Ryhdistäytykää nyt piru vie ja heivatkaa ne typerykset pihalle. Meidän isäntä jos tekisi noin, ei olisi kauempaa isäntänä meilläpäin!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Olikohan mun luona.....vkl pano lähti justiinsa kotiin.

on ainaki korkea tavotteet: varattu vkonloppupano..lol

En tiedä onko varattu, nettitreffi-mies kyseessä. En halua parisuhdetta, se ei näköjään ole tie onneen, palstallakin aina vaimot itkee...En kysynyt onko vkl panoni varattu, mutta sinkun lailla käyttäytyy ja juttelee ainakin.

Yhteistyössä